Gå til innhold

Råd og tips til nye jenter


Gjest

Anbefalte innlegg

Først og fremst: Vær sikker på at du er mentalt i stand og forberedt til å arbeide med sexsalg. Det er mange fordeler, men også mange baksider dersom det viser seg å ikke passe til deg. Forhør deg med andre eskorter og gjør skikkelig research dersom du er i tvil. Vei for og imot og husk at penger IKKE bør være eneste motivasjon. Du må trives med alle typer mennesker. Vær komfortabel med deg selv og egen kropp og styr unna dersom du blir støtt av "du er kanskje litt større enn jeg hadde håpet" eller "du var kanskje ikke såå flink til å suge pikk..?" og lignende. Denne jobben gir deg mye selvtillit, men den kan jammen ta knekken på deg også. Du må være veldig service minded men samtidig ikke la deg pelle på nesen. Dette er viktig - det er veldig fort gjort å bli overtalt til noe du ikke er komfortabel med eller gi etter for prutere hvis du ikke setter regler og grenser for deg selv, din business, din kropp og DINE regler. Ha alltid kontroll.

Det første du må gjøre er å skaffe en egen telefon som KUN brukes til annonsering og kontakt med kunder. Skaff et helt nytt telefonnummer som ikke er brukt av deg privat tidligere. Vær 100 % sikker på at telefonnummeret ikke kan linkes til deg senere. Kontakt operatøren og få skjult nummer hvis du registrerer nummeret i sitt eget navn og sjekk alle telefonnummeropplysningstjenester at det faktisk ER skjult før du begynner å annonsere. Hvis feil person får tak i identiteten din så kan du bli "outet" for familie og venner.

På forhånd:

Annonser på det stedet du føler er riktig for dine tjenester og din målgruppe. Aldri betal med dine private kredittkort - bruk alltid SpendOn. Skriv annonsetekst og knips bilder som appellerer til menn du ønsker å møte. Vær forsikrig så ikke private ting ligger i bakgrunnen på bilder. Prøv å ikke ta bilder i ditt private hjem - hoteller er perfekt for dette. Legg deg på et prisnivå du er komfortabel med. Bestem deg for om du vil ha flere treff til lavere pris eller færre treff til en høyere pris. Standard prisnivå hos norske jenter er 2500-3000 per time. Noen ligger høyere og noen ligger lavere. Ta ekstra betalt for tjenester du føler er verdt det. Mange tar ekstra for for eksempel OWO (BJ uten kondom) eller CIM (come in mouth). Ikke aksepter avtaler per mail eller lignende - hvis noen vil treffe deg så er det at sikkerhetsmessige årsaker best å ha kontakt på telefonen. Det er MANGE "pricks" der ute som elsker å lage lureavtaler med eskorter. Du kommer garantert til å oppleve en del no-shows før du lærer deg å luke ut de useriøse fra de seriøse. Le av det og lær av det. Ikke la deg knekke av disse idiotene. Hvis de ikke har noe bedre å foreta seg enn dette så er det de det er synd på. Dette er også grunnen til at du ikke bør tillate å lage avtale med de som ringer med skjult nummer.

Treffet:

Noen la ut en video som illustrerer et treff slik det som regel forløper seg:

. Ta alltid imot pengene først, uansett hvor mye man stoler på kunden. Hvis kunden ikke gir de til deg så spør før han går i dusjen. Det er alltid deilig å bli ferdig med det formelle og du slipper at han stikker av etterpå uten å gjøre opp for deg. Tell pengene, men aldri foran kunden. Noen velger å ha pepperspray/alarm/andre ting i tilfelle det kommer en skumling. I starten kan det være trygt og greit å ha noen du kan sjekke inn med, at alt gikk greit. Hvis noe skulle skje så er det i hvert fall en person som kan reagere hvis du ikke gir lyd fra deg. Ikke bli skremt - jeg har aldri opplevd noe ekkelt, men du må ha det i bakhodet likevel. Better safe than sorry.

Ikke vær redd for å kontakte noen av jentene på forumet, vi er her for å hjelpe hverandre. Jeg fikk uvurdelig hjelp da jeg var helt ny og vet hvor viktig det er å snakke med andre eskorter.

Lenke til kommentar

Takk for den nye tråden vedr dette, Christa, det er veldig bra!!!

Legger for orden skyld link til det som jeg skrev om dette i juni i fjor, viewtopic.php?f=8&t=1081 men det er jo en stund siden nå, og det bør helt sikkert oppdateres!

Vil oppfordre alle som leser her inne om å bidra her, både kjøpere og selgere til å komme med erfaringer og råd, send inn deres synpunkter, så redigerer vi gjerne det i et nytt og oppdatert dokument, det kan Christa og jeg gjøre (tok du utfordringen, Christa?) vi to har samarbeidet før om lignende ting tidligere, ref ditt veldig gode debattinnlegg/motinnlegg til Tanja Rahms sterke påstander vedr. sexarbeid i Aftenposten i januar i år!

Takker for alle bidrag!! :D:D

Hilsen Gyselid

Lenke til kommentar
Legger for orden skyld link til det som jeg skrev om dette i juni i fjor, viewtopic.php?f=8&t=1081 men det er jo en stund siden nå, og det bør helt sikkert oppdateres!

Da oppfordrer jeg deg til å bearbeide det og legge det inn her. Her er også plass til flere tråder under samme tema, siden det er lagt inn som et eget forum, og ikke bare en tråd.

  • Like 1
Lenke til kommentar
  • 1 month later...
Hei

Jeg er helt ny i denne bransjen, begynte for en uke siden, og synes foreløpig det er virker bra. Jeg forstår det slik at det av og til avtales treff hvor jenter møtes. Jeg vil veldig gjerne komme i kontakt med andre som også gjør dette. Har 1000 spørsmål!

Gleder meg til svar.

Sahra

Send en PM (Privat Melding) til AmandaP for å søke om medlemsskap i jenteforumet (Jenteparadiset).

Det krever verifisering.

  • Like 2
Lenke til kommentar
  • 1 month later...
Jeg lurer også på om det finnes et sted å rapportere dårlige kunder inn. Har stort sett alltid gode opplevelser, men har nå vært borti en stygg en som jeg gjerne vil advare andre mot...

Om du pratar med AmandaP här på forumet så får du tillgång till en egen del för er tjejer. Räknar med att ni har en sån tråd där :)

Lenke til kommentar
Hei

I hope it´s ok for me to write in English as I can't speak or write in Norwegian at all.

It´s such a helpful tips and advice. ( Thanks to google translated ;) )

I´m new in Norway. Come here for a holiday working and happy to work here so far.

But some problem that put me off a lot is the apartment issue here!

So far the owners of 2 apartments found out what I'm doing.

I´m kind of upset, embarrassed, frustrated and struggling to find a new place to work from.

This job is so lonely sometimes.

I think it would be nice if I have a chance to talk or meet and make friends with some of other working girls here. :)

I even thinking to move and begin a new life here. Perhaps learning Norwegian language on my spare time and prepare for university! :)

So...yeah sorry for the long moaning but if anyone can suggest me about the apartment issue then please let me know or pm me.

Thanks to you all in advance :)

Apple Pie

Perhaps you could try a short term apartment on the private market, and not the hotel apartments? It's way more expensive than a regular apartment, but still it is better than moving around all the time - and get caught. There are however a few things to look for regarding discretion:

* Entrance must be discrete, try to avoid balconies near the entrance (people are curious).

* Try to find a place that has many apartments in one building where the chances of someone noticing "strangers" is minimal.

* Low floor, so that men don't have to stand in an elevator for å long time.

* Sound proof apartment. Concrete walls is preferred (I am so lucky to have that).

* For your safety, a camera by the door bell outside the building is good.

I guess the owners of the ap. hotels pay more attention when foreigners live there than when norwegians rent, I have never been caught. It is also very important not to receive more than 3, max. 4 visitors a day. And one last thing - try to work during the day when most people are at work. I have many dog owners in my building, so I try not to meet anyone between 7-9 and 15-17, that is when they all walk their dogs.

Lenke til kommentar
Hei

I hope it´s ok for me to write in English as I can't speak or write in Norwegian at all.

It´s such a helpful tips and advice. ( Thanks to google translated ;) )

I´m new in Norway. Come here for a holiday working and happy to work here so far.

But some problem that put me off a lot is the apartment issue here!

So far the owners of 2 apartments found out what I'm doing.

I´m kind of upset, embarrassed, frustrated and struggling to find a new place to work from.

This job is so lonely sometimes.

I think it would be nice if I have a chance to talk or meet and make friends with some of other working girls here. :)

I even thinking to move and begin a new life here. Perhaps learning Norwegian language on my spare time and prepare for university! :)

So...yeah sorry for the long moaning but if anyone can suggest me about the apartment issue then please let me know or pm me.

Thanks to you all in advance :)

Apple Pie

Why not cater to one of those here on the forum. I am quite sure that many single men would love to let you sleep and stay in their apartments for free. I guess

some sexual favours would be expected but that must be up to you to settle. Important that you secure a room for yourself and set the line that you are not his girlfriend/wife.

The only downfall is that you must then only take customers on outcall. Maybe in the long run you would make more money, get less problems and you will probably get some friends in Norway. If you want to learn the Norwegian language you will for sure learn faster with staying with Norwegians and learn their culture. If you speak fluent Norwegian you would get less hassle at Hotels/Apartment in the end if you want to go back and do incall again.

I am not single and I don`t live in Oslo by the way... :D

  • Like 1
Lenke til kommentar
  • 2 weeks later...
  • 6 months later...
Er helt ny og enda ikke kommet i gang. Jeg er fortsatt litt på gjerdet om dette er noe for meg eller ikke. Grunnen til det er mest av alt på grunn av frykten for å bli outet. Er det vanlig at kundene kommer hjem til arbeideren? Jeg vil helst at kunden ikke skal vite min virkelige identitet, men det er kanskje ikke vanlig at kunder utpresser ol? Har mange spørsmål kjenner jeg!

Hei! Velkommen. ^^

  • Like 1
Lenke til kommentar
  • 4 weeks later...
men det er kanskje ikke vanlig at kunder utpresser ol? Har mange spørsmål kjenner jeg!

JAA, dette er fult mulig !

Har selv oppleved dette ... mannen var så "gale" at han ringt opp til familie medlemmer mine ... og eksponert folk fra min tidligere familie.

i tillegg at han har oppsøkt meg i steder jeg vært igjennom.... helt utrolig.. (måte skifte navn , si opp jobb og flytte fra tidligere adresser pga han galing..)

Dette kalles vi en " hælvetes kunde" ... som jeg møtt for flere år siden...

Det som er rart er at jeg er ofte i sammen bydelen (i Troms) som han "galing" ....

Det er veldig beklagelig at slikt skjer; for å si det forsiktig..., men psykopater og "shitheads" finnes i mange farger og innpakninger og kan utmerket godt snike seg under eskortens "forsvarsverk". Alt for mange psykopater kommer ulastelig antrukket og har en gentlemans væremåte desverre.

Det verste som kan skje er at man blir stående aleine med problemene; og da blir de ihvertfall vanskelig å håndtere.

Det er absolutt ikke umulig å parkere slik oppførsel men det krever at "noen snakker".. :!:

Lenke til kommentar
  • 3 months later...

Oj, det høres skummelt ut. Psykopater kan man jo møte på alle arenaer, men det er kanskje en høyere risiko i dette yrket? Har dere noen tips til å holde identiten ukjent?

Lenke til kommentar
  • 3 years later...

Jeg har jobbet i mange år av og på i Oslo.

jeg kan fortelle dere at jeg ble overfallt en gang men jeg var dum fordi jeg tenkte bare på pengene først og fremst den dagen og silte ikke ut den kunden, i den tilfelde var en nordmenn som var ute etter å stjele for å skaffe seg narkotika.

så det er rett når det er sakt her at psykopater kommer i alle innpakninger.

så her om dagen så jeg at det var den nye forum her :) koselig det :) bare håper at den er ikke like useriøs som den andre som var før, husker ikke navn :) 

anyway, viktig å høre på mage følelsen allerede når man avtale med kunden i telefon, noe som har fungert veldig fint for meg er å ha en leilighet der jeg kan se hvem det er på andre siden av gaten :) da slipper man å bare se person «rett i døra».

min sikkerhet kommer først og er ikke til salgs :)

Klem til dere.

Eva.

Endret av EvaJo
  • Sad 1
Lenke til kommentar
  • 2 years later...
  • 2 months later...
  • 2 years later...

Spørsmål til disse som ta kunder i eget huset. Er dere ikke redd av det? Pga. mann kan søke alle info om dere basert på adressen.

Lenke til kommentar
  • 1 month later...
  • 1 month later...
På 28.2.2014 den 18.33, Gjest skrev:

 

 

Først og fremst: Vær sikker på at du er mentalt i stand og forberedt til å arbeide med sexsalg. Det er mange fordeler, men også mange baksider dersom det viser seg å ikke passe til deg. Forhør deg med andre eskorter og gjør skikkelig research dersom du er i tvil. Vei for og imot og husk at penger IKKE bør være eneste motivasjon. Du må trives med alle typer mennesker. Vær komfortabel med deg selv og egen kropp og styr unna dersom du blir støtt av "du er kanskje litt større enn jeg hadde håpet" eller "du var kanskje ikke såå flink til å suge pikk..?" og lignende. Denne jobben gir deg mye selvtillit, men den kan jammen ta knekken på deg også. Du må være veldig service minded men samtidig ikke la deg pelle på nesen. Dette er viktig - det er veldig fort gjort å bli overtalt til noe du ikke er komfortabel med eller gi etter for prutere hvis du ikke setter regler og grenser for deg selv, din business, din kropp og DINE regler. Ha alltid kontroll.

 

 

Det første du må gjøre er å skaffe en egen telefon som KUN brukes til annonsering og kontakt med kunder. Skaff et helt nytt telefonnummer som ikke er brukt av deg privat tidligere. Vær 100 % sikker på at telefonnummeret ikke kan linkes til deg senere. Kontakt operatøren og få skjult nummer hvis du registrerer nummeret i sitt eget navn og sjekk alle telefonnummeropplysningstjenester at det faktisk ER skjult før du begynner å annonsere. Hvis feil person får tak i identiteten din så kan du bli "outet" for familie og venner.

 

 

På forhånd:

 

 

Annonser på det stedet du føler er riktig for dine tjenester og din målgruppe. Aldri betal med dine private kredittkort - bruk alltid SpendOn. Skriv annonsetekst og knips bilder som appellerer til menn du ønsker å møte. Vær forsikrig så ikke private ting ligger i bakgrunnen på bilder. Prøv å ikke ta bilder i ditt private hjem - hoteller er perfekt for dette. Legg deg på et prisnivå du er komfortabel med. Bestem deg for om du vil ha flere treff til lavere pris eller færre treff til en høyere pris. Standard prisnivå hos norske jenter er 2500-3000 per time. Noen ligger høyere og noen ligger lavere. Ta ekstra betalt for tjenester du føler er verdt det. Mange tar ekstra for for eksempel OWO (BJ uten kondom) eller CIM (come in mouth). Ikke aksepter avtaler per mail eller lignende - hvis noen vil treffe deg så er det at sikkerhetsmessige årsaker best å ha kontakt på telefonen. Det er MANGE "pricks" der ute som elsker å lage lureavtaler med eskorter. Du kommer garantert til å oppleve en del no-shows før du lærer deg å luke ut de useriøse fra de seriøse. Le av det og lær av det. Ikke la deg knekke av disse idiotene. Hvis de ikke har noe bedre å foreta seg enn dette så er det de det er synd på. Dette er også grunnen til at du ikke bør tillate å lage avtale med de som ringer med skjult nummer.

 

 

Treffet:

 

 

Noen la ut en video som illustrerer et treff slik det som regel forløper seg:

 

 

. Ta alltid imot pengene først, uansett hvor mye man stoler på kunden. Hvis kunden ikke gir de til deg så spør før han går i dusjen. Det er alltid deilig å bli ferdig med det formelle og du slipper at han stikker av etterpå uten å gjøre opp for deg. Tell pengene, men aldri foran kunden. Noen velger å ha pepperspray/alarm/andre ting i tilfelle det kommer en skumling. I starten kan det være trygt og greit å ha noen du kan sjekke inn med, at alt gikk greit. Hvis noe skulle skje så er det i hvert fall en person som kan reagere hvis du ikke gir lyd fra deg. Ikke bli skremt - jeg har aldri opplevd noe ekkelt, men du må ha det i bakhodet likevel. Better safe than sorry.

Ikke vær redd for å kontakte noen av jentene på forumet, vi er her for å hjelpe hverandre. Jeg fikk uvurdelig hjelp da jeg var helt ny og vet hvor viktig det er å snakke med andre eskorter.

Denne teksten var veldig til hjelp jeg har ikke to telefoner hva gjør en da

Lenke til kommentar
34 minutter siden, Gang bang skrev:

Denne teksten var veldig til hjelp jeg har ikke to telefoner hva gjør en da

Du kjøper deg en ekstra mobiltelefon,  verre er det ikke.

  • Haha 1
Lenke til kommentar
1 time siden, Langbein skrev:

Du kjøper deg en ekstra mobiltelefon,  verre er det ikke.

Kostet penger da penger jeg ikke har 

Lenke til kommentar
1 time siden, Gang bang skrev:

Kostet penger da penger jeg ikke har 

For begynt med eskorte,minst du må investerer cirka 2000 kr.

Du kan bruke din egen tlf,men bytte snart som mulig.Eller du kan fa en ESim Kort.

1000 kr for skape en annonsen i RE,men eskortejente er helt gratis.

 

Lenke til kommentar
9 timer siden, Gang bang skrev:

Kostet penger da penger jeg ikke har 

Du kan også prøve med snap og/eller mail (protonmail er veldig bra angående security og gratis). Denne er ikke som vanlig som whatapp/tel men du kan treffe 1-2 til du har nok penger til egen tel/nummer.

Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...