Gå til innhold

Goodtime - Noen erfaringer?

Masha88

Anbefalte innlegg

• 2 weeks later...

En kollega av meg fortalte at han hadde tatt lunsjen sin hos goodtime. Han måtte bare henge seg på alle de gode anmeldelsene som er gitt her. Fantastisk voksen dame visstnok. Han var også veldig fornøyd med hvor greit det er å gjøre avtale med henne. Svarer kjapt, hyggelig og konsist på alle spørsmål. Ikke noe rot og tull. (Mange andre norske svarer jo ikke engang...)

Jeg var hos Goodtime for litt over en uke siden. (I leiligheten ved Oslo S). Ble oppmerksom på henne gjennom omtalen her på forumet og fikk rask kontakt via PM. Hyggelig dame som holder avtaler.

Avtalte på forhånd hva jeg ønsket av tjenester og hun leverte, inkludert rimming, anal og CIM. Gav meg bl.a. en heftig Deep Throat!

• 3 weeks later...
  • 1 month later...
  • 1 month later...

hadde nok en fin biltur med denne damen, det regnet så det ble i bil denne gangen

men hun knuller utendørs og

suger godt og svelger det som kommer, får skryt at jeg smaker godt 8-) takk for det

hun må dere bare prøve, hyggelig dame som vil at du skal ha det godt

har forstått at skal reise fra byen en liten tur , passpå å ta kontakt

før hun reiser, du angrer ikke

Fikk melding fra bekjenten at det ble en tur til Myggverdenen før hun tok seg ferie og gråværet kom tilbake. Ble visst ikke akkurat den beste naturopplevelsen siden mygg og fluer hadde litt av overtaket. Ble tipset om å ha med ekstra beskyttelse i tilfellet (spray og krem). Ellers blir hun lite tilgjengelig fremover pga lang sommerferie.

• 4 weeks later...
  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...