Gå til innhold

Thai Østfold

Gjest Cury

Anbefalte innlegg

Du må lese en gang til. Du roter her. 3800 for full pakke hos star99, 1500 for HJ. Det var tilbudet en her fikk og IKKE benyttet. 

Ble selv tilbudt body to body hos Sweetie , ett tilbud jeg selv sa nei takk til. Derfor ble det ikke noe av.

• Like 1
  • Haha 1
Lenke til kommentar
På 19.5.2025 den 13.49, Bart skrev:

So I decide to give a Fenix/black flower a chance and she did not disappoint, 2500 nok for a massage and some fun, everything was good, she looks as she does on pictures, small with little bit belly, but overall I can say she is worth a visit 

Endret av SLJ
Lenke til kommentar
4 minutter siden, Qartek_01 skrev:

SLJ - I do not get it. Why did you paste a message from May without any comments? Have you been to a massage in Fenix15/ Black Flower?  How was it?

I had a massage with her before. She was nice and cute. Her massage was okay for me. 

Lenke til kommentar

Har planlagt et første møte med TapTim i morgen.

Hun holder til ett stykke utenfor min fiskedam, men har lest mye positivt om henne og hva hun tilbyr.

Skal gå for Full pakke og 45 minutter og regner med at det blir BB.

Noen siste tips på veien til frontlinjene?

• Like 1
Lenke til kommentar
1 time siden, Testdriver skrev:

Har planlagt et første møte med TapTim i morgen.

Hun holder til ett stykke utenfor min fiskedam, men har lest mye positivt om henne og hva hun tilbyr.

Skal gå for Full pakke og 45 minutter og regner med at det blir BB.

Noen siste tips på veien til frontlinjene?

Du behøver bare å møte dere resten ordner seg naturlig

• Like 1
  • Thanks 1
Lenke til kommentar