Gå til innhold

Thai Østfold


Gjest Cury

Anbefalte innlegg

Gjest gladgutt

Hei.Jeg bor i Østfold og har nettopp begynt med Thai massasje.Flere steder per by.Du/ dere må bare ta steget å begynne og. oppsøke Thaisteder.

Det gjorde jeg med godt resultat.Action speaks louder then words.

Lenke til kommentar
  • 4 weeks later...
Gjest Glad gutt

Hei Østfoldinger,syntes at det er litt stille her på Thai massasje fronten.Fikk noen spørsmål  sist jeg var innlogget men min generelle oppfatning er at vi har det mye bedre her  enn i Oslo.Eller?Vil ikke røpe for mye men sitter på gode erfaringer her i Østfold.

 

Lenke til kommentar

Vet ikke om vi har det bedre enn i Oslo.. Eller har jeg gått glipp av noe? 

Er noen greie steder i Østfold, men jeg synes pris nivået er høyere enn i Oslo. Også litt dårligere utvalg i tilleggs tjenester. 

Tar gjerne noe tips på PM

Lenke til kommentar
  • 1 month later...

Alle skal ha tips.For meg er nettopp spenningen om jeg får ekstra og hva de tilbyr som er selve poenget.,Hvem av damene jeg får og hva de tilbyr eventuelt ikke.Dere må skrive og spørre mindre,prøve bruke penger mere.

 

Lenke til kommentar
  • 8 months later...
På 11.1.2019 den 0.49, Gjest Cury skrev:

Noen som vet hvor og hva man får i Østfold av thaimassasje? Send gjerne pm med anbefaling. 

Var på rayal spa i moss nå nylig. Der ble det all in med creampie. Var et kvarters forhandling først siden hun sa at sex ikke er på menyen.

Hj og b2b ble tilbudt tidlig, etterhvert var det greit med owo også før hun til slutt gikk med på "inside" som hun kalte det for.

Men når det er sagt så var det hun store jenta som snakker svensk, drar jeg dit flere ganger så blir det bytte av massør da det satt flere mye sprekere damer i sofaen der når jeg dro.

 

Lenke til kommentar
  • 1 month later...
  • 3 weeks later...
  • 4 months later...
  • 4 weeks later...
  • 1 month later...
  • 2 months later...
  • 4 months later...
16 timer siden, moonman skrev:

noen som har vært å prøvd Boonyaluck thaimassasje, ikke så langt unna Fredrikstad? ganske søt jente, og jobber visst alene.

Kan alltids dra innom, jeg, hvis det virker fristende, men finner bare en fb side uten bilder av henne. Annonserer hun noe sted? Salong eller hjemme?

Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...