Gå til innhold

Thai Østfold


Gjest Cury

Anbefalte innlegg

4 timer siden, Raptornorway skrev:

Ang sweetie på borgenhaugen. 
hvor ligger de? Står ingenting i annonsen deres.

og er det stor forskjell på damene der på kvalitet? 

 

Salongen ligger ved shell, i den gamle cafeteriaen.  Har bare vært der en gang rett etter de åpnet. Da jobbet det bare en jente der.

Lenke til kommentar
1 time siden, Fredrikstadkællen skrev:

Hei! Noen som har noe å si om Fredrikstad thaimassasje, noe minneverdig? Eller om det er noen andre som er verdt i Fredrikstad?

Hørt mange som skryter av 'Nam' , yngste og peneste jenta på bildene. 

Lenke til kommentar
2 minutter siden, moonman skrev:

Hørt mange som skryter av 'Nam' , yngste og peneste jenta på bildene. 

Takk. Må prøve dette stedet føler jeg. 

Lenke til kommentar
21 minutter siden, moonman skrev:

Hørt mange som skryter av 'Nam' , yngste og peneste jenta på bildene. 

Takker for svar! Tilbyr ho noe mer enn massasje?

Lenke til kommentar

Jeg har vært hos Nam på Fredrikstad Thaimassasje, kanskje seks-sju ganger nå.

Hun er søt og grei, men veldig vanskelig å føre en samtale med. Kommer ikke innpå henne i det hele tatt, selv om jeg har vært der endel ganger nå.

Hun tilbyr happy ending, en kjapp handjob, og KUN det. Noe annet er fullstendig utelukket med henne, så det er ikke noe vits å prøve engang.

Det vil si, hun «tilbyr» ikke hj. Du er nødt til å spørre om det på slutten av massasjen.

Hun tar absolutt INGEN hint om at du ønsker noe sånt, og hun tar null initiativ til det under massasjen. Du kan glemme å håpe på noen «tilfeldige» berøringer i nærheten av underlivet og sånne ting. Dessuten dekker hun deg til med håndkle konstant. 😂

Endret av TerjeNilsen
Lenke til kommentar
3 minutter siden, TerjeNilsen skrev:

Jeg har vært hos Nam på Fredrikstad Thaimassasje, kanskje seks-sju ganger nå.

Hun er søt og grei, men veldig vanskelig å føre en samtale med. Kommer ikke innpå henne i det hele tatt, selv om jeg har vært der endel ganger nå.

Hun tilbyr happy ending, en kjapp handjob, og KUN det. Noe annet er fullstendig utelukket med henne, så det er ikke noe vits å prøve engang.

Det vil si, hun «tilbyr» ikke hj. Du er nødt til å spørre om det på slutten av massasjen.

Hun tar absolutt INGEN hint om at du ønsker noe sånt, og hun tar null initiativ til det under massasjen. Du kan glemme å håpe på noen «tilfeldige» berøringer i nærheten av underlivet og sånne ting. Dessuten dekker hun deg til med håndkle konstant. 😂

Oi det var forskjellig fra forrige. Nå ble jeg usikker på om jeg velger henne. 

Lenke til kommentar
38 minutter siden, Raptornorway skrev:

Oi det var forskjellig fra forrige. Nå ble jeg usikker på om jeg velger henne. 

For all del, hun er flink til å massere, men hvis man ønsker noe mer, så er nok ikke dette det beste valget.

Jeg tror en av de «voksne» damene på Fredrikstad Thaimassasje er tanten til Nam. De er i alle fall i slekt, og hun virker nervøs for å gjøre noe «usømmelig» og at det skal bli oppdaget. Sånn virker det i alle fall for meg.

Endret av TerjeNilsen
Lenke til kommentar
11 timer siden, TerjeNilsen skrev:

For all del, hun er flink til å massere, men hvis man ønsker noe mer, så er nok ikke dette det beste valget.

Jeg tror en av de «voksne» damene på Fredrikstad Thaimassasje er tanten til Nam. De er i alle fall i slekt, og hun virker nervøs for å gjøre noe «usømmelig» og at det skal bli oppdaget. Sånn virker det i alle fall for meg.

Skjønner. Jeg savner en fast å gå til. Hadde et sted i solo men det er lagt ned. Meget god massasje og avslutt med owo. 
har til hell å finne noe her i østfold. Prøvd to steder uten å være i nærheten av fornøyd. 

  • Like 1
Lenke til kommentar
13 timer siden, Fredrikstadkællen skrev:

Noen andre som har fått noe mer Hj hos Nitta?😊

Det er 3 stk. som opererer der. Har hatt Nitta og en av de andre. Ikke noe mer enn hj (+en finger bak, ihvertfall fra Nitta selv)

  • Like 1
Lenke til kommentar
12 timer siden, TerjeNilsen skrev:

Jeg har vært hos Nam på Fredrikstad Thaimassasje, kanskje seks-sju ganger nå.

Hun er søt og grei, men veldig vanskelig å føre en samtale med. Kommer ikke innpå henne i det hele tatt, selv om jeg har vært der endel ganger nå.

Hun tilbyr happy ending, en kjapp handjob, og KUN det. Noe annet er fullstendig utelukket med henne, så det er ikke noe vits å prøve engang.

Det vil si, hun «tilbyr» ikke hj. Du er nødt til å spørre om det på slutten av massasjen.

Hun tar absolutt INGEN hint om at du ønsker noe sånt, og hun tar null initiativ til det under massasjen. Du kan glemme å håpe på noen «tilfeldige» berøringer i nærheten av underlivet og sånne ting. Dessuten dekker hun deg til med håndkle konstant. 😂

Jeg tror det er litt forskjellig fra kunde til kunde, siden jeg har en litt annen erfaring enn deg. Sant at hun bare tilbyr hj, men hun sa ikke nei når jeg ville klå litt i tillegg :D  

Utseende messig er Nam en klasse for seg selv, men jeg vil ikke si at selve massasjen hennes er noe å skryte av. Da er de andre eldre damene i salongen ett bedre valg.

Når det gjelder familierelasjoner så har hun selv sagt at sjefen der er tanta hennes

  • Like 1
Lenke til kommentar
17 timer siden, TerjeNilsen skrev:

For all del, hun er flink til å massere, men hvis man ønsker noe mer, så er nok ikke dette det beste valget.

Jeg tror en av de «voksne» damene på Fredrikstad Thaimassasje er tanten til Nam. De er i alle fall i slekt, og hun virker nervøs for å gjøre noe «usømmelig» og at det skal bli oppdaget. Sånn virker det i alle fall for meg.

Hva med hun som jobbet med Nam når de drev på Gressvik i fjor? Ae eller Kae eller noe? Er hun å finne på Fredrikstad Thai massasje også?

Lenke til kommentar
2 timer siden, Habosco skrev:

Hva med hun som jobbet med Nam når de drev på Gressvik i fjor? Ae eller Kae eller noe? Er hun å finne på Fredrikstad Thai massasje også?

Nei, hun er ikke på Fredrikstad Thaimassasje.

Er hun bra? 🙂 Jeg rakk aldri å besøke stedet på Gressvik før de la ned.

Lenke til kommentar
1 time siden, TerjeNilsen skrev:

Nei, hun er ikke på Fredrikstad Thaimassasje.

Er hun bra? 🙂 Jeg rakk aldri å besøke stedet på Gressvik før de la ned.

Ja hun var veldig bra👍

Jeg er ganske sikker på at hun var tilgjengelig for hjemmebesøk også en periode.

  • Like 1
Lenke til kommentar

Hvilken massasje? 😅

Hehe, ok. Jeg var litt frempå og spurte med en gang jeg kom inn om hun kunne massere BARE på junior……..og det var visst helt greit, ikke noe problem. 🤗

Hun holdt vel på med det i kvarter-tjue minutter, mens hun gjorde det meste for å pirre meg. Jeg fikk tafse uhemmet på henne og når hun masserte gjorde hun blowjob-bevegelser med munnen mens hun gned seg over meg. Jeg kunne garantert fått dette hvis jeg hadde hostet opp 500kr til.

Etter 20 minutter lurte hun på om jeg ville massere henne litt, og da falt kjolen fort ned foran slik at hun ble sittende toppløs. Puppene var til å dø for! Helt sykt perfekte. 👌😋😋

Snart stod hun på alle fire på massasjebenken med kjolen rundt livet og lot meg tafse OVERALT.

Jeg kunne nok fått hva som helst, hvis jeg hadde bladd opp en tusenlapp til, men jeg tok meg rett og slett ikke råd til det.

Det var ingen sure miner fra henne av den grunn, tvert imot. Hun fortsatte å pirre meg og det endte med at hun gav meg en deilig handjob i dusjen som avslutning.

Hun ble ikke med inn i dusjen selv, men stod utenfor og såpet meg inn osv. Rett og slett helt topp behandling og veldig deilig.

Jeg betalte totalt 1.000kr for en halvtimes tid. Skal garantert tilbake.

Endret av TerjeNilsen
  • Like 2
Lenke til kommentar

Min opplevelse med Nam var nok mer positiv enn TerjeNIlsen sin , hun er helt OK til å massere , men fikk ligge uten håndke og klå litt . Merker at hun har blitt flinkere for hver gang , men er en stund siden nå .

 

Fikk til et besøk hos Sweetie , de har bra lokaler og fasiliteter , senger med hull til hodet og allting , og de som jobber der ser bra ut . DEt som trakk ned var at de var korte på tiden og selve avslutningen ble mekanisk  . POsitivt at de tilbød mer enn bare HJ og jeg kunne klå .

 

Akira har jeg ventet på at skulle bli aktivert igjen , hun høres spennende ut !

  • Like 1
Lenke til kommentar
9 timer siden, frank116655 skrev:

Min opplevelse med Nam var nok mer positiv enn TerjeNIlsen sin , hun er helt OK til å massere , men fikk ligge uten håndke og klå litt . Merker at hun har blitt flinkere for hver gang , men er en stund siden nå .

 

Fikk til et besøk hos Sweetie , de har bra lokaler og fasiliteter , senger med hull til hodet og allting , og de som jobber der ser bra ut . DEt som trakk ned var at de var korte på tiden og selve avslutningen ble mekanisk  . POsitivt at de tilbød mer enn bare HJ og jeg kunne klå .

 

Akira har jeg ventet på at skulle bli aktivert igjen , hun høres spennende ut !

Akira: bare synd hun er mye i salongen på lamberseter, så ikke tilgjengelig på sellebakk hele tiden. 

  • Like 1
Lenke til kommentar
45 minutter siden, Raptornorway skrev:

Akira: bare synd hun er mye i salongen på lamberseter, så ikke tilgjengelig på sellebakk hele tiden. 

Å, er det hun som har holdt til på Lambertseter, altså? Aldri vært der pga manglende bilder i annonsen. Jeg tror hun kommer til å være mer på Sellebakk framover. Det er lagt en del arbeid i salongen, med helt nytt bad etc. Hun kunne selvsagt fått andre til å jobbe der, men hun har nylig leid seg en leilighet rett borti gata der også. Det er jo en god indikasjon på at hun har planer om å tilbringe en del tid der.

  • Like 1
Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...