Gå til innhold

Thai Østfold


Gjest Cury

Anbefalte innlegg

Det jeg krysser fingrene for, sikkert noe eldre enn bildene tilsier, men liker tatoveringer, piercing og milf - så passer meg fint 😄

Vet ikke tilfeldigvis om noen i Sarpsborg som gjør det samme som ble nevnt i anmeldelsen hennes, gjerne send på PM 😋 har bare finner HJ på de stedene jeg har besøkt, og det er ikke helt det store... 

 

Lenke til kommentar
  • 2 weeks later...

Natacha i Jernbanegata i Sarp er muligens det dårligste jeg har vært borti noensinne.

Du møtes av fem «kaklende høns» i døra. De er støyende og har dårlig attitude. Du får følelsen av at de snakker nedlatende om kundene seg imellom, på sitt eget morsmål.

Det er forøvrig også den korteste halvtimen jeg har vært borti. Tror jeg var ute igjen etter ti minutter. :-s

  • Sad 1
Lenke til kommentar

er vel ikke så overasket over det du opplevde. hun det er bilde av har jeg hatt flere ganger i Askim. mye mas og dårlig massasje.. vet ikke om menyen er utvidet noe mere nå, men ho ga bare hj før. dårlig sådan.. bedre å styre unna enn å svinge innom den sjappa. 

Lenke til kommentar

Noen som har besøkt Fredrikstad Thaimassasje etter at hun nye unge begynte der?

Hun ser jo veldig flott ut på bildene. Er visst 26 år. Hun er en av de to som var på City Thai på Gressvik en kort periode.

Ellers har jeg vel inntrykk av at Fredrikstad Thaimassasje er et veldig seriøst sted, hvor det kun tilbys massasje og spa, og ingenting ekstra.

Eller tar jeg kanskje feil? :-)

Lenke til kommentar

Har vært der en gang, for et par år siden. Hadde ho eldste. Husker ikke helt om massasjen var bra eller dårlig 😊 men ble tilbudt en hj på slutten. Så jeg tviler på at det er nonner som jobber der 😉

Lenke til kommentar
På 6.3.2021 den 0.26, moonman skrev:

Har vært der 2 ganger. Salongen er i 2 etg. Men litt rotete bygd den sjappa. For å dusje må du passere disken hvor jentene sitter, og inngangsdøra. Bare forheng, så der var det mye lyd 😉 inngangen er ut mot gata.

Hong Spa du snakker om?

Har de noen side eller noe sted man kan finne mer info om stedet?

Et kort søk på telefonnummer i gulesider, så finner man navnet på innehaveren og hun er lett å søke opp på Facebook. I slutten av 40-årene kanskje? Kan ikke si jeg ble veldig fristet. 😅

Men det jobber flere jenter der?

Lenke til kommentar

Prøvde forresten Boonyaluck denne uken.

Forsåvidt en bra massasje, men hun er litt hardhendt for min smak. Hyggelig og grei dame, men ikke veldig feminint utseende. Helt greit. Ingen dusjmuligheter, og inngangen er dessverre lite diskré. Tvers over gaten for Videregående skole, rett ved siden av dagligvarebutikk og ganske trafikkert vei.

Tror neppe det er noe særlig ekstra på menyen, men når det er sagt, så gav hun en meget hyggelig avslutning. :-)

Lenke til kommentar
  • 2 weeks later...
På 27.6.2021 den 2.05, TerjeNilsen skrev:

Noen som har besøkt Fredrikstad Thaimassasje etter at hun nye unge begynte der?

Hun ser jo veldig flott ut på bildene. Er visst 26 år. Hun er en av de to som var på City Thai på Gressvik en kort periode.

Ellers har jeg vel inntrykk av at Fredrikstad Thaimassasje er et veldig seriøst sted, hvor det kun tilbys massasje og spa, og ingenting ekstra.

Eller tar jeg kanskje feil? :-)

Jeg tror da begge som var på City Thai og Mali tilbød de aller fleste behandlinger

Lenke til kommentar
På 9.7.2021 den 11.51, Habosco skrev:

Jeg tror da begge som var på City Thai og Mali tilbød de aller fleste behandlinger

Det er i så fall meget interessant, Habosco. :-)

Jeg har aldri besøkt City Thai på Gressvik, så er usikker på hvem det er snakk om.

Hun unge som er på Fredrikstad Thaimassasje nå?

Og en noe eldre, som nå driver Cicignon?

Men det var jo også en tredje på City? I en kort periode hadde de jo annonse med to ungjenter.

Lenke til kommentar

Var hos Narin i Moss, og fin meny til fin pris. Men jenta klarer ikke stor kuk, så måtte gjøre meg fort ferdig - frustrerende. Ikke første gang heller. Noen som vet om thequeen tåler størrelse bedre? 

Lenke til kommentar
16 timer siden, Sarpsborgskjult skrev:

Var hos Narin i Moss, og fin meny til fin pris. Men jenta klarer ikke stor kuk, så måtte gjøre meg fort ferdig - frustrerende. Ikke første gang heller. Noen som vet om thequeen tåler størrelse bedre? 

Hvor stor er stor?

har prøvd the queen. Bra opplevelse

Lenke til kommentar
På 10.7.2021 den 15.53, TerjeNilsen skrev:

Det er i så fall meget interessant, Habosco. :-)

Jeg har aldri besøkt City Thai på Gressvik, så er usikker på hvem det er snakk om.

Hun unge som er på Fredrikstad Thaimassasje nå?

Og en noe eldre, som nå driver Cicignon?

Men det var jo også en tredje på City? I en kort periode hadde de jo annonse med to ungjenter.

 

På 10.7.2021 den 15.53, TerjeNilsen skrev:

Det er i så fall meget interessant, Habosco. :-)

Jeg har aldri besøkt City Thai på Gressvik, så er usikker på hvem det er snakk om.

Hun unge som er på Fredrikstad Thaimassasje nå?

Og en noe eldre, som nå driver Cicignon?

Men det var jo også en tredje på City? I en kort periode hadde de jo annonse med to ungjenter.

Det er hos den tredje jeg mener å huske jeg fikk fp på gressvik

Lenke til kommentar
7 timer siden, Donald skrev:

Hvor stor er stor?

har prøvd the queen. Bra opplevelse

Ca 20. 

 

Er det inntrykket jeg har fått av henne, virker som bedre helhetlig opplevelse. 

Lenke til kommentar
  • 2 weeks later...

Ser at Irin er i Moss. Vakker og deilig jente, smaker deilig. Dessverre ikke fått mer enn naken handjob og slikket henne til noen orgasmer - samt klining og denslags 😄 fritt fram til å klå

Lenke til kommentar
  • 3 weeks later...

Jeg er ganske sikker på at jeg har sett bilde nr. 3 i en annen annonse tidligere i sommer, og det virket overhodet ikke lovende.

Hun annonserte med bl.a. tantrisk massasje, men når jeg ringte for å spørre om hvor mye  det kostet, så visste hun ikke engang hva tantrisk massasje var - det hadde hun aldri hørt om - så da gadd jeg ikke å dra dit. 😅

Lenke til kommentar

Ringte tidligere en gang, fikk da vite at hun på bildet holdt til i Moss - hun i Fredrikstad var både eldre og større... Men sånn jeg forsto det var full pakke tilgjengelig (men dyr) da jeg snakket med henne 😄 personlig frister det mer å besøke Mary Lee i Moss, isåfall.

Endret av Sarpsborgskjult
Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...