Gå til innhold

Thai Østfold


Gjest Cury

Anbefalte innlegg

7 minutter siden, Seaking skrev:

Jeg har også besøkt henne (to ganger). Når hun var i Sarpsborg. Tror ikke nødvendigvis bildene er så gamle. Hun ser lik ut nå som på bildene synes jeg. Men ellers helt enig med @Just4fun om at prisene er altfor høye! Enda en pengegal Thai som vil melke mest mulig ut av deg. Når skal disse forstå at de vil tjene langt mer penger på kunder som er fornøyde og kommer tilbake enn å prøve og makse profitten den ene gangen? Jeg fikk spørsmål om fp på på første besøket. Jeg sa at jeg ville vurdere det hvis jeg kom til henne en annen gang. Så det ble med massasje i en time og hj til avslutning. Var ute etter 45 min inkludert dusj. Før neste besøk spurte jeg på melding om jeg kunne få fp uten massasje. Tenkte jeg skulle spare litt penger uten alt dette "ekstra, ekstra, ekstra" tullet. Fikk positivt svar og jeg møtte opp og gav henne 2000 kr med én gang. Litt rask og enkel massasje først og så over til det jeg kom dit for. Ble utført greit men uten alt for mye innlevelse og engasjement. Takket for en hyggelig stund og dro hjem etter en drøy halvtime. Så gikk det to dager før hun sendte meg melding om at jeg skylte henne 800 kr for massasjen! Jeg minnet henne på hva vi ble enige om på melding i forkant. Men hun sto på sitt og jeg dro dit og betalte henne pengene. Jeg endte altså opp med å betale 2800 for en drøy halvtime. Helt vilt! I etterkant har hun skrevet mange meldinger og spurt om jeg vil komme tilbake. Jeg har høflig svart nei takk med begrunnelse i prisen og at jeg får dette billigere andre steder. Hun sender masse bilder av seg selv i dusjen, på restaurant, i senga og på fest. Nesten så jeg lurte på om hun var forelsket. Spør om jeg har vært andre steder og hvor/hvilke jenter dette var. Plagsomt! Det er jo dette man ikke vil når man betaler for tjenestene. Da kunne man like gjerne søkt etter de på Badoo eller Tinder og fått kranglingen i ettertid på "kjøpet".

Jeg kan anbefale denne jenta til de som er rutinerte og bevisste på å gjøre klare avtaler på forhånd. Men de med lite erfaring eller overdreven samvittighet står i fare for å bli ranet. 

Høres ut som en utfordring til noen av oss!  Sett inn linken til henne, please.

  • Like 1
Lenke til kommentar
På 29.3.2024 den 0.27, Seaking skrev:

Ser at Fenix15 er i Moss nå. Håper ikke det er hun  @Gratass  skrev om i Storgata 27c

For dette stedet har jeg lyst til å besøke. 

Nei, det var ikke henne

Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...