Gå til innhold

Domfellelser


Gjest

Anbefalte innlegg

Det er nok fornuftig å slette syndige telefonlogger, sms-er, etc. før man forlater jentas leilighet eller hotellrom, samtidig som man ber henne på samme måte slette all korrespondanse og logger som en har hatt før møtet. Jeg ville nok tro at hvis kunden blir stoppet av politiet på vei ut fra treff, telefonen blir beslaglagt/gjennomgått, og de finner sms-er med utvetydig innhold med de de samme meldingene på jentas telefon, da har man etter all sannsynlighet et problem...!

De har dataprogram som henter opp slettet data på mobil

Lenke til kommentar

Dette er ULOVLIG av politiet siden vi jenter jobber lovlig ....

Dette er ulovlig ransaking.

Kan være derfor det er lurt å bruke norske å, for vi kjenner til våre rettigheter.

Kommer de til meg å gjør sånt så slitter de...

'

Men ja jeg har fått telefon ra politiet og meg fikk de ikke treffe, lett å skjønne det er politiet som ringer :ugeek:

Bodde du i leilighet eller på hotell da politiet ringte? Om du holdt til på hotell, kan det vel være at hotellbetjeningen har varslet. Dersom det var privat leilighet betyr jo dette at politiet er interessert i å ta kundene som besøker de norske jentene også. Trodde i utgangspunktet de var mer opptatt av de utenlandske på grunn av større sannsynlighet for bakmenn osv, men så feil kan man kanskje ta.

Jeg har ikke blitt oppringt av politiet siden jeg spilte inn Insider, før det var Oslo politiet i starten da jeg begynte i bransjen. Nå hører jeg ikke mer fra dem...

Han som ringte meg under innspillingen av Insider ønsket treff. Nå kjøper politiet sex, sammen med resten av befolkningen.

Lenke til kommentar
  • 3 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...