Gå til innhold

Gdansk


large

Anbefalte innlegg

sett deg i en taxi og spør.. Innen 15 min så er du på plass.

Ah...neineinei. Den taktikken der er generelt oppskriften (når vi snakker om det tidligere Øst-Europa) på en dyr og dårlig løsning. Du kan ha flaks, men du vil som regel ha uflaks. Og er du skikkelig uheldig, kan det bli skikkelig, skikkelig dyrt.

Jeg kan dessverre ikke hjelpe trådstarter konkret, annet enn å foreslå at han søker informasjon på internasjonale fora med egen seksjon for Gdansk og/eller Polen. Eventuelt gå inn og søk på etablissementer i Gdansk på sider som roksa og odloty, og så google telefonnumre.

Lenke til kommentar
  • 2 weeks later...

Jeg trenger tips om det finnes noen mulighet for HE hos noen av spa fasilitetene i denne byen.

Digger å gå på spa, og kjærringa vil synes det er rart hvis jeg står over.

Kan derfor ikke gå et annet sted og sende hu på spa alene.

Så et spa hvor vi ikke har massasje i samme rom er jo å foretrekke.

Lenke til kommentar
Jeg trenger tips om det finnes noen mulighet for HE hos noen av spa fasilitetene i denne byen.

Digger å gå på spa, og kjærringa vil synes det er rart hvis jeg står over.

Kan derfor ikke gå et annet sted og sende hu på spa alene.

Så et spa hvor vi ikke har massasje i samme rom er jo å foretrekke.

Kan dere ikke gå sammen på spa da og hun gir deg happy ending? Billigere, men kanskje ikke hva du ønsket?

Lenke til kommentar
  • 1 year later...

Det finnes vel neppe et spa i Gdansk ikke gir HE. Unntaket er de du ser det lyser seriøst av og er forholdsvis kostbare mot polsk valuta. Uansett billig sett med norske øyne. Søk på Odloty som jeg har nevnt tidligere. De fleste studioer der gir deg det du ønsker og mere til. Selv var jeg innom noen polske utesteder og på 2 av 4 kvelder plukket jeg opp gratisjenter. Var bare å sponse noen drinker og litt moro så var det i boks. For mange polske jenter så er det dyrt og gå ut da inntekstsnivået for mange er lavt. De er gjerne med på et eventyr mot en helaften :D:D

Kan gå på en smell via Odloty men det blir det samme som her hjemme og RE. Bilder, tekst og tjenester er ikke bestandig hva det viser. Første gangen jeg var i Gdansk brukte jeg Odloty. Den første jeg traff da var ikke som forventet men du verden så kåt og villig. Ble mange timer der for en snau norsk tusing. Det neste treffet var ei ordentlig reim som stemte med annonsen men hun var opplevelsesmessig en nedtur. Erfaringsmessig kan det være lurt å droppe de mest bildeskjønne med playboykropper da de ofte er nedturer. Velg de naturlige, ikke de peneste og de med mindre perfekt kropp. Dahar oppturene på sengekanten vært større.

Skal selv tilbake for tredje gang i slutten av Mai og kan knapt vente. Fantastisk by med flotte jenter.

Lenke til kommentar
  • 1 year later...

En nabo skal tilbringe en halv dag i denne byen før tuen går videre.

Han er klar over roksa.pl og odloty.pl, men lurte på om noen hadde noen spesifikke damer/massasjestudioer/bordell å anbefalle :?:

Lenke til kommentar
En nabo skal tilbringe en halv dag i denne byen før tuen går videre.

Han er klar over roksa.pl og odloty.pl, men lurte på om noen hadde noen spesifikke damer/massasjestudioer/bordell å anbefalle :?:

Rosi er vel det mest kjente bordellet i Gdansk :D? Strippeklubb som tilbyr extra service for de som måtte ønske det;

http://www.rozi.com.pl

Lenke til kommentar
Sweet. Så ganske greit ut. Vet du noe om det er trygt der, og om de eventuelt prøver å svindle deg der?

Det skal være ryddige forhold der og Rosi er et kjent sted og vil neppe pådra seg dårlige rykter? Men generelt alltid vær OBS på slike klubber og Øst-Europa!

Lenke til kommentar
  • 2 months later...
  • 3 months later...
  • 1 month later...

http://www.roksa.pl/en/advertisements/show/356032

Hadde to flotte timer med denne fantastiske frøkna... To forskjellig dager, 1t hver gang. Enda jeg så å si alltid liker variasjon, det vitner om at hun er ganske spesiell :roll:

Grunnet norsk lov ble det jo ikke noe happy ending, men jeg er så sikker man kan være i et åpent forum på nett, at hun vil hanskes med den oppgaven med glans, for ikke å si ekstase :mrgreen:

Hun ber om beskjedne 150/200 zloty, ca det dobbelte i kr, pr time, avhengig av om du vil ha 1/ingen eller to happy endings.

Jeg slapp jo da unna med 150 zloty, lovlydig som jeg er...

Men må innrømme jeg nær brøt loven mot slutten av den fantastiske nurudelen av showet hennes, da jeg fikk hennes magiske hyller(kan stemme at de er 19 år gamle), presis der jeg ville ha de..

Intelligent ung dame, som til og med hadde massasjeutdannelse, jeg hadde ingen grunn til å tvile på det..

Ganske så ren og pen massasjesalong, samt levende lys og behagelig musikk på rommet.

Salongen lå sentral til i Oliwa, rett v ett bussknutepunkt og togstasjon.

300kr for en t med ei nydelig frøken må sies å være ett røverkjøp, særlig for de av dere som tør benytte dere av happy ending løsning(er).

Spesielt i forhold til hva det koster her hjemme på berget..

Glemte uansett alt ang penger under besøket og kunne lett betalt det dobbelte, minst, for opplevelsen.

De andre massøsene jeg fikk ett glimt av så også fristende ut.

I`ll be back, when in Gdansk...

Lenke til kommentar
  • 4 weeks later...

Vet om noen som skal til Gdansk nå straks. Noen som har noe ferskt å komme med? Tror ikke interessen er så veldig stor for Odloty-damer, og outcall til eget hotell osv., tror det er mer typ massasjeinstitutt-besøk som står på planen. Rozi og lignende steder virker for øvrig interessant, men det er veldig vanskelig å finne noen troverdig informasjon på nettet om kvalitet, tjenester, pris etc. Noen som vet noe her? Og hvor trygge er slik klubber?

Lenke til kommentar
  • 4 weeks later...
På 1/2/2017 den 22.29, Gjest skrev:

Vet om noen som skal til Gdansk nå straks. Noen som har noe ferskt å komme med? Tror ikke interessen er så veldig stor for Odloty-damer, og outcall til eget hotell osv., tror det er mer typ massasjeinstitutt-besøk som står på planen. Rozi og lignende steder virker for øvrig interessant, men det er veldig vanskelig å finne noen troverdig informasjon på nettet om kvalitet, tjenester, pris etc. Noen som vet noe her? Og hvor trygge er slik klubber?

For å besvare mitt eget spørsmål - drit hardt i Rozi! Dette er en skikkelig felle. Altså, det er et pent og trygt sted, men damene er mange, svært pågående og slett ikke særlig pene. Lubne, middelandrende ukrainske/hviterussiske ugler med én agenda - få deg til å kjøpe dyre (~100-200PLN) drinker til dem, og lure deg med på et rom (~300PLN) for "sex and massage". Når du først er kommet på rommet, starter maset om mer PLN for ekstratjenester, som er alt utenom vanilla sex i misjonær. I utgangspunktet er det også en avgift for å komme inn til huset (100PLN), men det ser ut til at denne kun håndheves ved stort besøk. Klubben er lagt opp som et strippeklubb, men det ser ikke ut til at damene gidder.

Lenke til kommentar
20 timer siden, cradle0209 skrev:

Har du noen andre opplevelser ifra gdansk?

Ja. Dette stedet i Gdynia er vesentlig bedre. Penere damer, som er høfligere og ikke så pågående, flotte lokaler og i det hele tatt positivt ift Rozi. Vi tilbragte en lørdags kveld der, og kom relativt tidlig (21-ish). Da var vi i praksis alene og kunne velge på øverste hylle. Det ble folksomt rundt midnatt og utover. Lov å røyke i baren for den som bryr seg om slikt.

Taxi fra Gdansk tar 20-30 min og koster ~250PLN. En runde i høyet med en av damene er ~300PLN.

For den som vil ha massasje og slikt ble dette stedet prøvd. Helt OK. Lett å finne frem, fine lokaler og OK jenter. Det meste kan avtales, men utgangspunktet er oljemassasje med happy ending. Prisene på nettsiden trekker de bare på skuldrene av, moroa starter på 200 PLN og strekker seg til rundt 600 PLN for FP.

Lenke til kommentar

For den som liker strippeklubber er det noe som heter Kabaret i gamlebyen. Lagt opp og innredet som burleskklubb. De har veldig pene jenter som går ganske langt i private lap dances. Pris rundt 150 PLN.

En annen heter Obsession elns, også i gamlebyen. Jeg har aldri vært på en strippeklubb med så pene jenter. Megababes! Veldig proff klubb, som var stappfull da vi var der lørdag kveld.

Lenke til kommentar
På 5.12.2016 den 8.44, smili skrev:

 

 

http://www.roksa.pl/en/advertisements/show/356032

 

I følge profil besrkivelsen så har hun 2 breasts eller to pupper og det er jo et meget bra utgangspunkt:lol:

Hadde to flotte timer med denne fantastiske frøkna... To forskjellig dager, 1t hver gang. Enda jeg så å si alltid liker variasjon, det vitner om at hun er ganske spesiell

 

 

Grunnet norsk lov ble det jo ikke noe happy ending, men jeg er så sikker man kan være i et åpent forum på nett, at hun vil hanskes med den oppgaven med glans, for ikke å si ekstase

 

 

Hun ber om beskjedne 150/200 zloty, ca det dobbelte i kr, pr time, avhengig av om du vil ha 1/ingen eller to happy endings.

 

 

Jeg slapp jo da unna med 150 zloty, lovlydig som jeg er...

 

 

Men må innrømme jeg nær brøt loven mot slutten av den fantastiske nurudelen av showet hennes, da jeg fikk hennes magiske hyller(kan stemme at de er 19 år gamle), presis der jeg ville ha de..

 

 

Intelligent ung dame, som til og med hadde massasjeutdannelse, jeg hadde ingen grunn til å tvile på det..

 

 

Ganske så ren og pen massasjesalong, samt levende lys og behagelig musikk på rommet.

 

 

Salongen lå sentral til i Oliwa, rett v ett bussknutepunkt og togstasjon.

 

 

300kr for en t med ei nydelig frøken må sies å være ett røverkjøp, særlig for de av dere som tør benytte dere av happy ending løsning(er).

 

 

Spesielt i forhold til hva det koster her hjemme på berget..

 

 

Glemte uansett alt ang penger under besøket og kunne lett betalt det dobbelte, minst, for opplevelsen.

 

 

De andre massøsene jeg fikk ett glimt av så også fristende ut.

 

 

I`ll be back, when in Gdansk...

 

Lenke til kommentar
  • 5 years later...
  • 2 months later...
  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...