Gå til innhold

Norske Lise


Administrator

Anbefalte innlegg

Kan i hvert fall personlig anbefale denne jenta... :-)

Mykere, mer smidig og rett ut personlig jente skal man lete lenge etter.

Har møtt henne flere ganger og kan for min egen del si at det ER en grunn til at jeg vender tilbake, selv om prisen er høyere enn hennes frender.

Er som å treffe ei jente man har kjent i mange år...en virkelig kjæreste. :-D

Til dere som klager over prisen hennes... (Som ikke er bastant) ;-)

Hold dere unna "hobbyen" om dere ikke har råd...

Hun tar det hun tar...og har nok kunder likevel...

GLEEEEEDER meg allerede til vi treffes igjen, Lise. :)

Lenke til kommentar
Tråden om Norske Lise var forurenset av mye uønsket pjatt.

Tråden er strøket etter anbefaling, og vi begynner med blanke ark.

La oss så holde oss til temaet.

Tråden ble IKKE strøket etter anbefaling fra meg. Admin kunne ha slettet "pjatte"-innleggene, i stedet for å slette hele tråden.

Takker og bukker for alle hyggelige anmeldelser og kommentarer som ble skrevet i romjulen. Håper dere vil skrive på nytt, og at admin slutter med å slette tråden min!

Lenke til kommentar
Tråden om Norske Lise var forurenset av mye uønsket pjatt.

Tråden er strøket etter anbefaling, og vi begynner med blanke ark.

La oss så holde oss til temaet.

Tråden ble IKKE strøket etter anbefaling fra meg. Admin kunne ha slettet "pjatte"-innleggene, i stedet for å slette hele tråden.

Nei, tråden ble ikke strøket etter din anbefaling. Jeg var dr*** lei av alt pjattet, og ville ikke ta meg tid til å redigere hele tråden. Så får vi håpe at folk vil bli flinkere til å holde seg til temaet.

Forøvrig var det ikke din tråd, men tråden OM deg. Jeg beklager at de hyggelige innleggene også forsvant.

Jeg får forresten følgende feilmelding når jeg prøver siden din:

Firefox can't establish a connection to the server at www.norskelise.com.

Lenke til kommentar
  • 2 weeks later...

En jeg møtte i kebabkøen hadde truffet henne for noen uker siden.

Han hadde jo sett henne på TV osv. og ble positivt overrasket, på TV ser hun litt "kjedelig" ut mente han mens han ba om ekstra mais. Piken han møtte smilte mer enn den han så på TV, i tillegg hadde hun mye sjarm og luktet veldig godt.

Dette var ikke første gangen han hadde betalt for selskap, men han hadde både prestasjonsangst og problemer med å "kun" nyte hennes selskap. GFE var såpass bra at han glemte at dette ikke var ekte.

Mens han brukte slipset som serviett sa han at det nok ble flere besøk, usikker på om han mente hos Lise eller i kebabshappa.

Lenke til kommentar
  • 8 months later...

Håper ikke denne tråden sporer av!

Jeg kjenner Lise rimelig godt!

Og har ikke truffet hun på lenge. Men at hun driver med dop er det dummeste jeg har hørt.

Både Dina og Lise har høy arbeidsmoral. Og ingen av disse ville vært borti dumme stoffer.

Og ja gutter ikke la denne tråden spore av. Det fortjener ingen av jentene. Opprett isåfall en ny tråd.

Lenke til kommentar
Men at hun driver med dop er det dummeste jeg har hørt.

Både Dina og Lise har høy arbeidsmoral. Og ingen av disse ville vært borti dumme stoffer.

Dette er hentet fra Lises twitterprofil:

-På lørdag hadde jeg en svært interessant opplevelse med fleinsopp. Tilbakeblikk, nye perspektiver, konfronterende og fantastisk #snakkomrus

-Har alltid vært ganske fornøyd med livet altså, bare så det er sagt. Har prøvd MDMA 3 ganger, og det har økt livskvaliteten min.

https://twitter.com/frk_xox

Lenke til kommentar
  • 3 weeks later...

Det hender vel riktignok at folk får en bad trip... Det er ikke for alle. Elitene kan ikke lage regler for et land basert på kun hva som passer elitene - de må ta hensyn til at mange er mye mer ressurssvake, etc.

Lenke til kommentar

For å si det på en annen måte så tror jeg Norske Lise med sine utspring har mistet all seriøsitet hos politikerene - noe som er synd m.h.t. sexkjøploven. Hun har gjort et fantastisk jobb med sexarbeiderenes plass i samfunnet, men det gjenstår å se hvilken negativ innvirkning de siste innlegg vil ha. Synd.

Selve hennes innlegg om LSD m.m. er en sak for seg som sikkert har sin plass i samfunnet, men bare ikke her.

Lenke til kommentar

Enig med Toffe. Skulle akkurat til å skrive det samme.

Synes det er synd for arbeidet mot sexkjøpeloven, men nå er all troverdigheten borte....

Merkelig at hun ikke ser dette.

Apropos Lise. Noen som har prøvd massasjepakken hennes? Der er hun vel seriøs nok :D

Lenke til kommentar

Virker som om Lise dessverre er for påvirket av fleinsoppen og annen psykedelia, samt forestillingene om egen liksom ekstremt og ekstraordinært høye IQ, til å ta inn over seg og forstå dette som dere helt riktig her konstaterer at er undergravende for tilliten til henne, og ødeleggende med tanke på arbeidet hun allerede hadde nedlagt angående sexkjøpslovgivningen :roll:

Huff og atter huff... Mister grepet gradvis: https://twitter.com/frk_xox/status/520207621006319616

Endret av Gjest
Lenke til kommentar

Her bekrefter jo faktisk en forsker, ved selveste NTNU (som ligger i Heges hjemby Trondheim), det nærmest selvsagte og som alle vel visste, nemlig at LSD og andre psydedelika kan framkalle bad trips og også er giftig.

http://www.dagbladet.no/2014/10/17/kult ... /35787787/

Hege bør lese seg mye grundigere opp på den psykologiske mekanismen "kognitiv dissonans", som jo nok er hva hun har falt offer for - nemlig at man tilpasser sine idealer, virkelighetstilnærming, logikk osv til noen livsvalg man har gjort eller synspunkt og lyster, eventuelt (uetiske, uaktsomme osv) fortrinn, man ikke ønsker å si fra seg.

Lenke til kommentar
Her bekrefter jo faktisk en forsker, ved selveste NTNU (som ligger i Heges hjemby Trondheim), det nærmest selvsagte og som alle vel visste, nemlig at LSD og andre psydedelika kan framkalle bad trips og også er giftig.

Dette er jo og tilfellet med alkohol. Kanskje ikke i form av "trips", men noenganger så slår alkoholen hardere enn andre ganger, og noenganger får man ganske plutselig alkoholforgiftning.

Jeg driver forøvrig ikke noe med rus utenom alkohol. Men alkohol er jo like ille, om ikke verre, enn mye av det ulovlige som finnes der ute.

Å tro at alkohol er englebarnet blandt rusmidlene, fordi det er lovlig, er litt teit. Men det er lovlig, og derfor er det sosialt akseptert å innta denne giften.

Jeg har ellers ingen mening om Heges valg.

Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...