Gå til innhold
Crocop

Tonya Love

Anbefalte innlegg

valdres

Jeg savner også henne, men må vel bare innse at når hun har vært borte så lenge kommer hun vel mest sannsynlig ikke tilbake...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Speedo

Dette er topp dame. Liker ikke å betale kr. 1.500,- for 30 min. Men kjenner det er vanskelig å ikke la seg friste.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
footman

ser på menylisten at WheelChair Freindly er listet opp, antar det betyr heis og brede døråpninger...husker jeg på et bordell i Berlin en gang, opplevet at ned den knirkende tretrappen iden slitne bygården kom to av gledespikene løftende på en mann seg i mellom, i bunnen av trappen sto rullestolen hans...det er ihvertfall WheelChair Friendly :-)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Gjest paal_erik_68

Mye finere bilder nå enn tidligere. Fikk litt lyst på henne nå.

Selv om hun ligger litt høyt i pris

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Anony12

Naboen besøkte henne i desember i Stavanger. Og for en vannvittig opplevelse. Dama var superhyggelig, beste kysser, meget aktiv, pulte i flere rom og stillinger og hva man måtte ønske. Hun bryr seg oppriktig om kunden, og hun digget at naboen forlot henne med et svært glis om munnen. Han påstod også at hun var meget kåt under hele seansen.

Siden hun er reisende burde denne tråden flyttes dit. Hun er ikke i Norge for øyeblikket. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg