Gå til innhold

Tonya Love


Crocop

Anbefalte innlegg

Jeg var på besøk hos Tonya Love i dag, enkelt og greit sier jeg meg bare helt enig i ppetter sin omtale.

Edit: var så fornøyd at det ble et besøk til, det meste er vel sagt her og omtale på RE, kan legge til jeg synes bildene er omtrent så representative som bilder kan bli.

Endret av Gjest
Lenke til kommentar

Dama er et funn iflg. Skybert!

Har du skikkelig fokus på formfulle damer, blir du skuffet, men Tonya leverer på ALT annet. Makan.

Skybert har f.eks. aldri hatt en eskorte som påklederske etter seansen - snakk om ta eskortegjerningen til nye nivåer... :P

Lenke til kommentar
  • 3 weeks later...

Da har jeg snakket med Tonya. Jeg tror ikke jeg har snakket med en eskorte som har virket mer trivelig og serviceinnstilt på tråden. Men i og med at både jeg og min bekjent liker lettere dominans er spørsmålet om det er noen her inne om noen vet om hun kan utføre dette på en god måte. Hun sa at det ville være her pleasure å yte de etterspurte tjenestene, men jeg blir alltid litt skeptisk til slike uttalelser i og med at for mange damer har litt for stor avstand mellom hva de sier og hva de gjør. Derfor, er det grunn til å være skeptisk? Andre her inne som har opplevd at hun ikke har gitt de avtalte tjenester?

Lenke til kommentar

Jeg tok turen inn til Oslo i dag;først en tur på kino,før jeg skulle møte Tonya kl.20.30.

Jeg får sms kl 20,der hun sier hun må avlyse møtet;grunnet problemer med varmen i leiligheten!!

Mulig hun er en flott jente med ypperlig service;men dette får jeg aldri testet ut....

Jenter som IKKE HOLDER AVTALER;STYRER JEG LAAAAANGT UNNA :evil:

Lenke til kommentar

Min bekjent tok en tur til Tonya og kom målløs tilbake. Dette var et av hans beste eskortetteff noensinne. Alt det positive som er skrevet om henne her stemmer til punkt og prikke. Han ba meg føye til at hun også utførte lettere dominans på en fortreffelig måte. Hun klarte på en eller annen måte å få ham til å føle at hun er hans unge, lidenskapelige og seksuelt aggressive kjæreste. Helt, helt utrolig.

Lenke til kommentar
  • 1 month later...

Hilsen fra Mons:

Useriøs, avtalte klokkeslett. Ingen beskjed på forhånd fra henne. Ikke før han hadde dusjet, kjørt, parkert, gått til adressen-og enda et kvarter på overtid ga hun lyd fra seg.

Konklusjon : Halvannen time bortkastet.

Lenke til kommentar

Nå er det lenge siden Tjukken var der, men det eneste han har skrevet er RE reviewen. Den sier vel bare nesten hele sannheten. At hun har utmerket serviceinnstilling og gir deg sin fulle oppmerksomhet fra du går inn døren til du er ute igjen. At alt er inkludert, ikke noe ekstra for ditt og datt er jo bra. Aktiviteten og utførelsen er det ikke noe å si på. Fotogen var hun også, og stilte villig opp og poserte for kamera. Likevel ble det med den ene gange for han.

Tjukken var der så tidlig at han slapp køen, før hun ble så populær. Ikke noe stress med kunde før eller etter, eller telefoner under besøket. Så hva er det da som trekker ned?

Det var et velregissert og profesjonelt show. For rutinert for hans smak. Og dette, må han poengtere, handler om preferanser. En opplevelse uten følelse, uten gjensidig lidenskap, glød og spontanitet. For Tjukken så blir det litt kjedelig med en gjentagelse av den type opplevelse. Men han er glad han gikk dit. Absolutt en opplevelse verd å få med seg EN gang, i alle fall til den prisen hun hadde i begynnelsen.

En litt betinget anbefaling.

Lenke til kommentar

at dere karer her inne som verst på glorisere damene til skyene,nesten på grensen til Cupido historier klager over dama blir populær og samlebånd, å ironien.. :lol:

har kun dere selv å skylde på, alltid sagt at dette forumet er kun best for de som aldri skriver noe og kun tar de gode tipsene og bidrar med NULL, admin burde begynne rydde i medlem listene alle som ikke har 1 post blir slettet innen 2uker, og de som ikke legger inn en omtale innen 3mnd blir bannet..

Enkelt..

Lenke til kommentar
  • 2 months later...

Tonya er tilbake i byen, og blir på ubestemt tid.. Denne dronningen av Odessa er noe av det beste som er mulig å oppdrive, ifølge kameraten min som hadde besøkt. Besøke hans ble visstnok utvidet tre ganger lengere enn opprinnelig planlagt. 10/10 på alt!

Lenke til kommentar
  • 5 months later...

Joda, bildene er ekte.

Etter min mening var bildene i første annonserunde bedre. Da var hun mye mer naturlig, lite sminke og ingen silikon. Kanskje noen kan finne disse for Kalle Klovn så han blir enda mer overbevist om et besøk til henne?

Lenke til kommentar
  • 5 months later...

Hadde et legendarisk møte med Tonya Love i forrige uke. Hun hadde det mest vinnende vesenet og den mest fantastiske serviceinnstillingen jeg noensinnne har opplevd i dette markedet. Hun sa at hun skulle være i Norge en god stund - på ubestemt tid. Dagen etterpå var annonsen borte og telefonen slått av. Noen som vet noe om hvorfor og evt. når hun er tilbake?

Lenke til kommentar
  • 3 months later...
  • 2 months later...
  • 7 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...