Gå til innhold

Norske Kathrine


Knork

Anbefalte innlegg

  • 2 weeks later...

Ikke sist jeg sjekket. Fant nylig en link via eskortejenter.net. Ser ut som om anmeldelser er nylige, men jeg kan ikke si noe om hvor pålitelige de er. Har ikke noe forhold til den website.

  • Like 1
Lenke til kommentar

Men er det noen som har møtt henne da? Litt stiv pris, men hvis menyen virkelig er rikholdig så er det vel kanskje greit nok🤔 Han jeg kjenner skal dessverre ikke til Oslo før om et par mnd..  

Lenke til kommentar
  • 1 year later...

Har aldri besøkt henne men dette ligner veldig på hun som det finnes en artikkel om på Dagbladet der det sto at hun hadde lyst på å ha Norges største pupper.

Tror hun kalte seg for Barbie mamma eller noe sånt noe.

Kan dette stemme?

Lenke til kommentar
  • 4 months later...
  • 3 years later...

må ikke glemme pedo @alpdlp, jeg og mine personligheter jobber alltid for å gjøre barn utrygge.
jeg ble voldtatt som barn, gi meg litt kjærlighet!

Lenke til kommentar
2 minutter siden, alpdlp skrev:

Ja, hvis du virkelig vil spamme.dette forumet så må du aktiv gå inn for å gi @Tototre en blowjob.

helt enig. jeg drømte om å suge han i natt.

Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...