Gå til innhold

Warszawa.


Kalle Klovn

Anbefalte innlegg

Odloty er viden kjent som en hit-or-miss nettside, på lik linje med RE i Norge. Dette var en hit!

http://www.odloty.pl/en/announcements/w ... 98151.html

Jeg sendte melding til Alex over meldingssystemet på Odloty (lag gratis konto), og hun svarte! Jeg sendte også meldinger til andre som ikke gjorde. Videre kontakt fremover mot faktisk møte foregikk delvis via Odloty, og delvis via sms.

Vi ble enige om en time hos meg. Hun var på plass til avtalt tid, og bildene i annonsen er helt klart av henne. Oppgitt alder er noe lavere enn virkeligheten, men kvinner generelt er vel lite begeistret for å innrømme at de har rundet 30 (selv om det ikke er lenge siden). Hun tok 300 for timen, og 100 ekstra for Taxi, som for meg virket rettferdig.

Jeg går ikke i detaljer rundt hva som foregikk i sengehalmen, men kan beskrive det som en tydelig GFE. Hun kysser ikke (selv om annonsen sier at hun gjør), og tar ikke analt, men var med på det meste annet. Jeg har planer om å møte henne igjen en gang til før jeg drar fra byen, og da er vel mitt inntrykk tydelig!

Med tanke på hvor mye humbug man finner på Odloty, er det herlig å ha funnet en som er "the real deal"!

Lenke til kommentar
  • Svar 70
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • Thomas81

    21

  • Kalle Klovn

    13

  • GunnarLang

    3

  • hi5

    3

Festen er over for denne gang, og rapporten finnes her...

http://www.internationalsexguide.info/f ... ost1553688

Gidder ikke skrive en egen på norsk, men antar at interesserte klarer å lese denne. Dersom den er for lang, får jeg nøye meg med følgende...

Hadde totalt fem besøk (3-4 timer hver) - noe var magisk, noe var OK, noe var sånn at jeg var glad for at det ikke var mitt eneste besøk. Ta turen dersom du lurer på om dette kan være for deg, og gå gjerne to ganger om du er i tvil etter første; prismessig er dette et røverkjøp!

Lenke til kommentar

I c, mulig gartner hadde uflaks.

Men stedet fremstår som relativt dyrt, i forhold til hva som fins av muligheter i f eks Tyskland.

For å sammen ligne litt. Hvordan er stedet i forhold til f eks www.erlebniswohnung.com i Berlin.

For 99e får han 12t m 8-10 damer som stort sett er langt mer attraktive enn de 3 han erfarte hos lmr. I tillegg til bedre mat i Berlin. Kyssing og at han kan ha seg med ei dame alene må riktignok sees på som en bonus i Berlin, ikke vanlig m.a.o. Ellers veldig bra utførelse av damer som ser ut til å stort sett stortrives i jobben der.

Hvordan er disse tingene hos lmr? Noen dager som er spes bra? Noen damer som er spes verdt å nevne?

Lenke til kommentar
I c, mulig gartner hadde uflaks.

Men stedet fremstår som relativt dyrt, i forhold til hva som fins av muligheter i f eks Tyskland.

For å sammen ligne litt. Hvordan er stedet i forhold til f eks http://www.erlebniswohnung.com i Berlin.

For 99e får han 12t m 8-10 damer som stort sett er langt mer attraktive enn de 3 han erfarte hos lmr. I tillegg til bedre mat i Berlin. Kyssing og at han kan ha seg med ei dame alene må riktignok sees på som en bonus i Berlin, ikke vanlig m.a.o. Ellers veldig bra utførelse av damer som ser ut til å stort sett stortrives i jobben der.

Hvordan er disse tingene hos lmr? Noen dager som er spes bra? Noen damer som er spes verdt å nevne?

Ingen land slår Tyskland hva angår "value for ?". Jeg har ikke vært på EW, men hører bra ting om stedet. Jeg har dog vært en god del i NRW, hvor det kryr av klubber. Eneste argument for LMR over Tyskland er at det er en mer intim og avslappet atmosfære. Føler ikke at man prater så mye med jentene i Tyskland, ofte pga språkbarrierer. Jentene på LMR er polske, og selv om ikke alle er stødige på engelsk, så er det alltid noen tilstede som er.

Som du kan se av det jeg skriver på ISG er det noen av jentene som stivner litt i gruppesettingen, noe som også er tilfelle for oss gutta, men de som blir værende over tid ser ut til å ha det topp.

Jana er for tiden alltid tilstede, og jobber 90% av tiden - hun er fantastisk! Weronika er en sånn jente som du snur deg etter på gata, men mer variabel hva angår service, sammenlignet med Jana. Begge er navn som det er verdt å merke seg dersom du skal til Waw. Dog er det vanskelig å si hvem som er tilstede noe tidligere enn et par timer i forveien. Noen av jentene er litt upålitelige med tanke på om de dukker opp eller ikke.

Lenke til kommentar
  • 2 months later...

Da er tur bestilt til Warszawa, noen som kan gi noen tips?

Skal bo i leillighet så jentene er det ikke problem å få inn.

Kunne fått noen gode tips ang strippeklubber og horehus... gjerne horehus med jaccuzi og steam.

Kanskje noen vet om jenter med ekte bilder?

Skriver jenter for alder skal max være 26 år.... eldre går, men da skal hun være rimelig stram i fisken.

Hvordan er gatejentene, og hvor er utemarkedet?

Lenke til kommentar
Da er tur bestilt til Warszawa, noen som kan gi noen tips?

Skal bo i leillighet så jentene er det ikke problem å få inn.

Kunne fått noen gode tips ang strippeklubber og horehus... gjerne horehus med jaccuzi og steam.

Kanskje noen vet om jenter med ekte bilder?

Skriver jenter for alder skal max være 26 år.... eldre går, men da skal hun være rimelig stram i fisken.

Hvordan er gatejentene, og hvor er utemarkedet?

Warszawa er ikke noe mekka, men det finnes helt klart jenter. Alt jeg har opplevd, sett og hørt sier "styr klar av klubber/bordell". Det eneste etablerte stedet som er verdt pengene er LMR, og de er sommerstengt i øyeblikket. Usikker når de åpner igjen, men trivsel der forutsetter at man er komfortabel i en setting med åpne dører; de har en meget klar gruppesexprofil.

Ellers sverger de fleste til Odloty.pl og noen få til Roksa.pl - begge nettsider har samme problem som RE; falske profiler, bakmenn etc... Redningen ligger i det polske forumet garsoniera.pl. Bruk google translate, så finner du god oppdatert informasjon her. Lykke til!

Lenke til kommentar
  • 2 months later...
  • 3 weeks later...
Noen som har noe å fortelle om massasjebransjen i byen?

Vil gjerne ha oljemassasje med HE, oralt eller med hendene.

Unge jenter, gjerne thai.

Tips mottas med takk!

Jeg var der i fjor og planlegger en ny tur nå i midten av oktober. Fant et veldig bra massasjested hvor jeg fikk en helt fantastisk intimmassasje. Betalte bare 120 PL, og da var HE inkludert. Kunne sikkert utvidet menyen hvis jeg ville. Stedet fant jeg via Odlyty - skal prøve å finne annonsen igjen.

Edit: Ganske sikker på at dette var stedet. http://www.odloty.pl/en/announcements/w ... 17371.html

Lenke til kommentar
  • 1 month later...

Jeg skrev i juli at LMR var sommerstengt, men kan nå bekrefte at de nok en gang er startet opp. Jeg har ikke vært tilbake siden de startet opp igjen, men vet at de har fått ny lokasjon som ligger svært sentralt til. Bildene de har postet av jentene ser svært lovende ut også, så her er det bare å ta turen innom dersom man er i byen. Forstår også at de nå tilbyr "1-on-1" incall, dog til en annen rate enn deltagelse på party...

Ta turen, og skriv rapport!

Lenke til kommentar
  • 1 month later...
Thomas81

Redningen ligger i det polske forumet garsoniera.pl.

Jeg finner ikke dette forumet jeg. Gidder du å lage en link. :)

Du må skrive garsoniera.pl altså ikke . etter pl Da funka det her hos meg.

Lenke til kommentar
  • 4 weeks later...

Er det noen som kunne tenkt seg en tur til Warszawa i april.?? Og har lyst til å slå følge. Flott by, god mat og deilige damer. :P:P

Send pm om du har seriøst lyst.

NB:: (gidder ikke å tørrprate med de som egentlig vet at de ikke kommer til å dra.) :?:

Lenke til kommentar
Er det noen som kunne tenkt seg en tur til Warszawa i april.?? Og har lyst til å slå følge. Flott by, god mat og deilige damer. :P:P

Send pm om du har seriøst lyst.

NB:: (gidder ikke å tørrprate med de som egentlig vet at de ikke kommer til å dra.) :?:

Jeg har allerede bestilt, dog ikke i april men i mars. Jeg skal to turer; 11/3-13/3 og 25/3-27/3. Selskap hadde vært hyggelig, men jeg er redd for at jeg ikke selv kan flytte om på datoene da jeg har en del ting som er fastlåst både i mars og april... :)

Lenke til kommentar
  • 1 month later...
Finns det något liknande upplägg, som FKK i Tyskland, här någonstans?

Ikke som FKK. Alternativene for Warszawa er stort sett...

Odloty (nettside for annonsering)

Garsoniera (polsk forum, tilsvarende dette)

"Priwatka" - begrep for å beskrive leilighet delt av flere jenter som annonserer

"Clubs" - I praksis et vanlig bordell, der man kanskje også har en bar (det nærmeste man kommer FKK)

LMR - konsept basert på Lady Marmalade i London og "Partytreffen" i Tyskland. De har i senere tid også begynt å tilby 1-on-1 ettersom de sliter med påmeldinger til party.

Lenke til kommentar
Finns det något liknande upplägg, som FKK i Tyskland, här någonstans?

Ikke som FKK. Alternativene for Warszawa er stort sett...

Odloty (nettside for annonsering)

Garsoniera (polsk forum, tilsvarende dette)

"Priwatka" - begrep for å beskrive leilighet delt av flere jenter som annonserer

"Clubs" - I praksis et vanlig bordell, der man kanskje også har en bar (det nærmeste man kommer FKK)

LMR - konsept basert på Lady Marmalade i London og "Partytreffen" i Tyskland. De har i senere tid også begynt å tilby 1-on-1 ettersom de sliter med påmeldinger til party.

Tack för en fin sammanställning och tips :)

Clubs har testats av kompisen och det funkar absolut, iaf i Szczecin.

Lenke til kommentar
  • 5 weeks later...
Gjest paal_erik_68

Var der 10-13 april....

Bruker du Odloty eller Roksa, så dobbeltsjekk med Garsoniera... Mye falske annonser. Jeg "kastet" ut 5 damer, Hadde med 3 på rommet, hvor ei var tragisk, ei ok, og ei bra... Alle de var fra Odloty.

Beste opplevelsen var ei jeg møtte på gata rundt hotel Marriott, hvor det står noen gatedamer på baksiden. Få damer på gata som fristet. Men hun jeg møtte ga meg den beste BJ jeg har hatt på LENGE... Uheldigvis så møtte jeg henne siste kvelden.

Hun var bare helt topp.

Lenke til kommentar
  • 3 weeks later...
  • 3 months later...

Nærmer seg tur til denne flotte byen - men er ikke så stiv (no pun intended) i polsk...

Ønsker tips til gode massasjesteder, helst med Nuru (og selvsagt HE) som ligger sentralt/i sentrum.

Liker forøvrig: http://www.odloty.pl/en/offers/map.html -> hvor man kan se på kart og zoome seg inn. Spesielt smart når man vet hvor man skal bo men ikke kjenner de forskjellige bydelene osv. Slikt hadde vært greit å ha i andre land man er ute på tur i også

g

Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.


×
×
  • Opprett ny...