Gå til innhold

Warszawa.


Kalle Klovn

Anbefalte innlegg

  • Svar 70
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • Thomas81

    21

  • Kalle Klovn

    13

  • GunnarLang

    3

  • hi5

    3

  • 3 weeks later...

Skulle gjerne blitt med selv, men det passer dårlig på denne siden av året.

Vi er noen karer som vurderer å reise Februar\Mars......

Noen som vet om gode bordeller i Warszawa, eller er det tryggere med private jenter.

Kunne tenkt meg en plass med jacuzzi og badstu og ei jente i hver armkrok :D

Lenke til kommentar
  • 1 month later...

De gangene jeg er der så blir det uten unntak at jeg får besøk på rommet... Og ja det er klart at drar man på studio så kan man plukke ut fra hva du ser, men jeg er så bedagelig lat at jeg syns det er greit at de kommer til meg..

Jeg har stort sett pleid å bruke Odloty, og ja jeg har opplevd å få besøk av noe jeg overhode ikke har ønsket, men da sender jeg de tilbake, og det gjør jeg uten noen form for dårlig samvittighet.... Og hvorfor kan jeg det, jo fordi jeg er så krystallklar på det med at bildene skal være ekte og hvis det dukker opp noen andre så har dem kommet forgjeves, og jeg gir dem dermed en ærlig sjanse på å trekke seg der og da...

Har opplevd at jeg er blitt spurt om det er greit at veninna kommer og fått forsikringer om at hun er pen og flott og alt det der, og det har og stort sett vært riktig..

Det er og greit å studere bildene og tekst nøye og har du gjort den jobben først så er det utrolig hvor mange du kan luke ut. Men likevel kan man være noe uheldig..

Var der nede en tur før jul og da traff jeg faktisk 5 jenter, en ble sånn halvbom, men det var fordi jeg ikke husket at jeg hadde truffet henne tidligere og hun var bare sånn passe bra, men flott kropp og alt det der....

Lenke til kommentar
Jeg skal til byen i perioden 29/1 - 31/1 og har avtalt besøk på http://www.lemoulinrougepl.com/ som jeg har positiv erfaring med fra tidligere besøk. Har prøvd odloty.pl også, men fått mye bomskudd derfra... :/

Dette så jo spennende ut......hvordan fungerer det? som en FKK i tyskland hvor man har vertinner man blir med opp på rommene til eller skjer alt i et åpent rom? var det veldig mange menn sist gang du var der?

Forrige gang jeg var der var vi to(!) menn og tre damer. Jeg håper det er flere menn ellers, for hvis ikke er dette dårlig butikk og da forsvinner det. De har fått ny location siden sist jeg var der, men den forrige var en leilighet hvor åpen kjøkken/stue ble brukt til avslapning og servering av sjampis og snacks, og to soverom uten dør som ble brukt til hygge. Man skal ikke være sjenert om man hopper på et slikt konsept, men billig å prøve en gang for å se om det faller i smak. Jeg vil si det ligner langt mer på en tysk Partytreff, heller enn en FKK.

Lenke til kommentar
Veldig fristende med en tur til Warszawa i løpet av våren. Noen som vet om det er problemer (fra hotellet side) med å ta med damer på hotellrommet? Har lyst til å bruke pengene på mer morsomme ting enn hotell, ser det er mange rimelige muligheter på bl.a. hotels.com. Men hvis noen har erfaring med et billig og greit hotell så hadde det vært fint.

Så lenge du ikke gjør noe stort nummer av det tror jeg du skal få med jenter til rommet uansett hotell. Lettest på de store. Vet det er en del hoteller som ikke krever nøkkelord i heisen, men vet ikke hvilke... Jeg hadde ikke problemer på Radisson selv ihvertfall - møtte bare jenta i lobbyen.

Lenke til kommentar
  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

Omtalen er skrevet på engelsk siden jeg primært har skrevet den for ISG, men kopierer den her i tilfelle noen skulle være interesserte. Velger å anta at alle klarer å lese engelsk, eller kan kopiere den inn i google-translate.

------

"Hat-trick at LMR!"

Please forgive the football pun in the title, but here is my belated review after my visit to LMR a few weeks ago. It is no secret that I am a fan of LMRs concept, so in that regard I suppose my opinion might be considered less than completely objective. Then again, any review written is based on the subjective impression of the writer...

At the end of last month I attended three LMR parties, three days in a row, and found three enjoyable yet different experiences. The parties were on Wednesday, Thursday and Friday respectively, all in the evening.

Wednesday (18:00)

Hostesses: Jana and Weronika

Number of male guests: 2

I was excited to be back at LMR after a long absence, and this was my first party at their current location. The "new" (they've been there for a year) flat is great! It has a fantastic view, feels clean and modern, and has the necessary amount of space necessary for this kind of event. Meeting LadyK and C again was great - like meeting old friends after a long time apart. Jana and Weronika were both new for me, and they were both welcoming and nice. I will refrain from going into detail about either girl, beyond saying that the pictures on the LMR website are accurate and that their age seems about right. Personally I found Weronika to be the more visually attractive at first glance, but Jana might be my favorite LMR-hostess of all my visits! We had good chemistry and she seems to have a good time throughout the entire party. Weronika felt a little more reserved, but this might be a result of chemistry (or lack thereof) between myself and her. Another guest might have the exact opposite experience. I would have preferred more guests to be present, but obviously so would LMR; they can't force people to show up after all. I was under the impression that two more guys were scheduled to be there, but didn't show up; this is just poor manners.

Thursday (18:00)

Hostesses: Jana and Ala

Number of male guests: 4

This party was more party-like due to the increased number of male participants. There was a fair bit of orgy-action which was great fun, and serving of food and drinks between the battles. Speaking only english proved to be a challenge when talking with two of the other guests, but the third one was fluent even though he was native to the city. Ala was, for me, a first-time and seems to be a good hostess. She was somewhat overshadowed by Jana for me personally, but the time we spent together was enjoyable nonetheless. This was definitely my favorite out of the three parties, mostly due to the number of participants being higher than the other two. The only thing detracting from the evening was LadyK's announcement that she would henceforth not be present at the parties in the immediate future. I have no doubt that she will keep an eye on LMR activity though, so I am certain that the events are in good hands!

Friday (19:00)

Hostesses: Jana and Ala

Number of male guests: 1

Just myself and two ladies! Not exactly a party per se, but I had plenty of fun both in and out of bed. I am loathe do bring price into this, but I would dare anyone to find me a place where I can have two lovely ladies all to myself for three hours for 300 PLN, and even have food and drink included! C manned the door and the kitchen for the evening, in LadyK's absence, and did a great job at it. I felt somewhat insufficient at keeping two ladies occupied, but I suppose that will be my "cross to bear". In my opinion three hours is not quite long enough for this sort of thing, but I like to savor the good things in life; I would happily pay a little extra for a four-hour event. That being said, it's a good idea to have an option for those who might prefer a shorter one as well.

Summary:

The only thing wrong with LMR is the lack of us. Us being guests. The LMR management cannot conjure guests out of thin air, nor can they force people to show up. Get moving guys! Will I be back? Hell yeah!

Lenke til kommentar

Er det noen som har booket rom på Mercur Grand Sentrum noen gang, det som ligger vis a vis Zlote, bak Zlote på en måte..

Det jeg lurer på er hvordan det Hotellet er med tanke på damebesøk, kommer de lett gjennom resepsjonen uten å bli stoppet og må man bruke romnøkkelen i heisen..??

Takker for svar..

Ps.. Er det noen som er der nede nå eller skal dit med det nærmeste som kan sjekke det ut..

Lenke til kommentar

Jeg skal ut andre uka i april (8-11), så gi lyd dersom det er da du er i byen ;)

Har ikke erfaring konkret med Mercure, men har aldri opplevd at man blir stoppet av resepsjonister dersom man har med seg følge. Dersom man trenger nøkkelkort i heisen er det bare å møte damen i baren eller lobbyen. Da har man også muligheten til å se hvem som kommer før man tar dem med til rommet... ;)

Lenke til kommentar
  • 4 weeks later...

På tirsdag går turen nok en gang til Waw, med tre planlagte LMR besøk på menyen. Jobber også med et hotellbesøk, men har til dags dato hatt lite hell med eskorter i Polen. Rapport avlegges ved hjemkomst!

Lenke til kommentar
På tirsdag går turen nok en gang til Waw, med tre planlagte LMR besøk på menyen. Jobber også med et hotellbesøk, men har til dags dato hatt lite hell med eskorter i Polen. Rapport avlegges ved hjemkomst!

Tirsdag? :mrgreen::mrgreen::mrgreen:

Hah! Nuvel - du må gjerne bli med. Tar godt turen til Warszawa, med Tirsdag, på tirsdag. Dog er vi tilbake i landet på lørdag... Finnes det en Lørdag her inne? ;)

Lenke til kommentar

Hehe. Takk takk, men det går nok ikke for Tirsdag, selv på en Tirsdag. :)

Det blir vel noe kort varsel. Det får bli neste tur! ;)

Det kom litt brått på. Men neste gang kanskje du skal si ifra litt tidligere.

Jeg trives svært godt i Waw jeg.... :P:P

Er du der nå? Det var da forbasket at man skulle reise så tett på hverandre uten å møtes... Men jeg sa da ifra for en måned siden, uten at det hjelper noe dersom du allerede da hadde lagt planer...

Jeg skal ut andre uka i april (8-11), så gi lyd dersom det er da du er i byen ;)

Har du hatt noen positive opplevelser under oppholdet ditt? Noen blinkskudd?

Fikk forresten akkurat vite at det kommer en ny jente på LMR i morgen som aldri har vært der før, for å se om det er noe for henne. Jeg håper for min egen del at hun blir ut uka, men dersom du fortsatt er i byen kan det være verdt et besøk.

Lenke til kommentar
LMR?

Vil du forklare?

LMR er en "Party organizer" i Warszawa. De har hentet inspirasjon fra Lady Marmalade i London, og er ikke helt ulikt tyske "Partytreffen", dog mer intimt og mer avslappet enn begge ovennevnte. Kort sagt har de en leilighet i sentrum av Waw hvor du betaler en sum for å være gjest i noen timer. Mens du er der kan du forsyne deg av det som finnes av mat, drikke og damer... De gangene jeg har vært der har de hatt 2-3 "vertinner", og aldri mer enn fire gjester, meg selv inkludert. Nettsiden deres, med priser, bilder etc. finner du her...

http://www.lemoulinrougepl.com/

Obs! Det finnes ingen stengte dører på LMR, og det legges opp til gruppesex, heller enn 1-on-1 når det er flere gjester. Jeg har opplevd å være alene, men det er unntaket. Dette er ikke et konsept for de kronisk sjenerte... ;)

Lenke til kommentar
da gartneren min var Der rapp. hand om mindre pene jenter .. ei var ok. hyggelig plass da. hvor fine vile dere si damene er der,naa om dagen? hvor mange?

Jeg har møtt jenter der fra 4 til 8 på min personlige skala. Flere pene jenter enn mindre pene, men det er selvsagt et spørsmål om smak... Antall varierer fra en til tre, dog har jeg kun én gang opplevd at det bare var en, og da fordi det var en annen som skulle vært der som ikke stilte opp. Har fått det forklart at polsk kultur har en finurlighet hvor det at man sier at man skal komme, betyr at man kanskje kommer..! De fleste gangene jeg har vært der har det vært 2-3 jenter. Det kommer en samlerapport som dekker besøkene mine på LMR denne uken.

Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.


×
×
  • Opprett ny...