Gå til innhold

Sexy gratis jente vil ha gangbang


GBEva

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg er sexy, kåt og vil prøve flere menn samtidig. Jeg er helt gratis! Har aldri prøvd flere menn samtidig, bare flere samme dag. Kondom er påkrevd, men jeg vil gjerne ha sæd utover meg. Ikke vold.

Hilsen Eva

  • Thanks 1
Lenke til kommentar

Så fint. :)Jeg og 3 menn har lyst til å møtes på Andy's pub nå på lørdag. Vi tenkte å ta en øl og bli litt kjent før vi leier et hotellrom hvis det er stemning for det:) du er herved invitert:|IMG_20180411_142223.thumb.jpg.9eabd4473dbeb7b7a2db23b154f990b3.jpg

  • Like 1
Lenke til kommentar
  • 1 month later...
  • 3 weeks later...

Hei gutter😃 det har kommet noen spørsmål om mitt forsøk på gb, så her er hvordan det gikk: første forsøk ble avlyst da jeg fikk influensa. Andre forsøk inviterte jeg ca 12 gutter og en møtte opp😮han kjøpte noen drinker, jeg ble litt full og ble med ham hjem😄

  • Thanks 1
Lenke til kommentar

Jeg har selv deltatt på og arrangert flere GB treff tidligere. Det er faktisk litt jobb. Det er mange menn som trekker seg i siste liten. Mange som ikke har tenkt gjennom g å de går til osv. 

 

Det underlige er at jeg har til gode å oppleve at en jente trekker seg. Jeg tror jenter i større grad har tenkt gjennom hva de omgår til. 

 

Håper du prøver igjen. Og om det blir i september blir jeg gjerne med.  

 

 

  • Like 1
Lenke til kommentar
  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...