Gå til innhold

Sexy gratis jente vil ha gangbang

Featured Replies

Skrevet

Hei.

Jeg er sexy, kåt og vil prøve flere menn samtidig. Jeg er helt gratis! Har aldri prøvd flere menn samtidig, bare flere samme dag. Kondom er påkrevd, men jeg vil gjerne ha sæd utover meg. Ikke vold.

Hilsen Eva

Skrevet

Hei Eva!

Du og annonsen din er spennende og jeg håper å få anledning til å treffe deg. Jeg er forøvrig en norsk mann på 44 som skriver. Ukomplisert, sosial og diskret.

Skrevet
  • Forfatter

Så fint. :)Jeg og 3 menn har lyst til å møtes på Andy's pub nå på lørdag. Vi tenkte å ta en øl og bli litt kjent før vi leier et hotellrom hvis det er stemning for det:) du er herved invitert:|IMG_20180411_142223.thumb.jpg.9eabd4473dbeb7b7a2db23b154f990b3.jpg

Skrevet

hei hvor mange menn kan delta?, har veldig lyst

Skrevet
  • Forfatter

Jeg vet ikke:)jeg tror det er 4 som har lyst. Vi skal møtes på Andy's for å ta en øl først så kan vi leie et hotellrom hvis det er stemning for det:)

Skrevet
  • Forfatter

Jeg har blitt syk med feber og kan ikke komme i kveld:$ kan vi holde kontakten og gjøre det en annen gang:) 

Skrevet

Hei! Fortsatt på utkikk? 

Skrevet
  • Forfatter

Ja:)Vi var 4 menn + meg som skulle møtes i går, men jeg har influensa så vi skal møtes senere :)

Skrevet

Hvordan er formen din nå. 

Hilsen 45 åring

Skrevet
  • Forfatter

Bra:), men jeg er opptatt denne uken. Er du interessert i å være med på gb? :)Jeg kan gi beskjed når jeg har anledning til de som har meldt sin interesse

Skrevet

snakker vi Andy,s pub i Oslo?. GBEva

Gi et ord dag og tid muligens jeg for tid å delta sexy.

Snap: royhansen246

klem

Skrevet
  • Forfatter

Ja:) jeg gir beskjed

Skrevet

Heisan.

har lyst å delta så si i fra når det blir :)

Skrevet
  • Forfatter

Ja:) jeg gir beskjed til deg når det blir:) 

• 1 month later...
Skrevet

Jeg vil gjerne delta, ung kar på 23. :) 

• 3 weeks later...
Skrevet
  • Forfatter

Hei gutter😃 det har kommet noen spørsmål om mitt forsøk på gb, så her er hvordan det gikk: første forsøk ble avlyst da jeg fikk influensa. Andre forsøk inviterte jeg ca 12 gutter og en møtte opp😮han kjøpte noen drinker, jeg ble litt full og ble med ham hjem😄

Skrevet

Du får säga ifrån när det blir ett tredje försök ;)

Jag är intresserad!

Skrevet

Sier meg enig i det, si i fra når det blir et forsøk til. Jeg stiller opp.

Skrevet

Melder meg på, 

Skrevet

Jeg er gjerne med på dette 🙂 26 år gammel mann 😊

Skrevet

Jeg er med her. Mann på 40 år.

Skrevet

Kontakt meg gjerne Eva, jeg har et par kompiser som ønsker å delta sammen med meg :) vi er alle i midten av 20 åra!

Skrevet

Jeg har selv deltatt på og arrangert flere GB treff tidligere. Det er faktisk litt jobb. Det er mange menn som trekker seg i siste liten. Mange som ikke har tenkt gjennom g å de går til osv. 

Det underlige er at jeg har til gode å oppleve at en jente trekker seg. Jeg tror jenter i større grad har tenkt gjennom hva de omgår til. 

Håper du prøver igjen. Og om det blir i september blir jeg gjerne med.  

• 3 weeks later...
Skrevet
  • Forfatter

Hei😃 Jeg kan møtes i dag ca kl 18. Dere kan finne et sted vi kan møtes for å drikke et glass først😄gi meg beskjed når det er klart😄

Skrevet

hei jeg er ledig idag! hvor skal vi møtes?