Gå til innhold

Noen som vil ha gangbang?


Karl.hanser

Anbefalte innlegg

Hei

jeg er ut etter litt gangbang. Hvis det er noen andre damer der ute som er ute etter det samme så kontakt meg på snap(karl.hanser). Noen som vet om noen nettsider hvor en kan få seg et ligg gratis?

  • Like 1
Lenke til kommentar
  • 11 months later...

1,5 t. Vet ikke om hun tar uten, men de som kjører uten kondom styrer jeg unna.

Synes det var litt stiv pris. Bør være litt stordriftsfordeler når det er mer enn en kunde.

Lenke til kommentar
  • 2 weeks later...

@Handyviking

Vedr. Jazmin: Er det ikke litt rart at hun blogger på flytende svensk? Svenskespråket virker litt for bra til å være resultat av google translate.

 

Grunnen til at jeg spør er fordi jeg er skeptisk til opplegg med bakmenn/halliker osv.

 

Lenke til kommentar

Jeg har også stusset på og spurte hun, jeg snakker ikke spansk det gjør Jazmin . Brukte Google translat virket bra for meg. Men den bloggen svarte hun ikke på, men tror ente det er en venninne eller noe som skrive snakket om en venninne 

Lenke til kommentar

Hun forsøker å forklare hvorfor i bloggen i dag. Ikke veldig overbevisende, og en kan spekulere i hun/den som skriver har lest her.

Jeg mener, hvis hun ikke kan svensk hvordan vet hun at google translate funker perfekt til å oversette (fra columbia-spansk) til svensk...

  • Like 1
Lenke til kommentar
  • 2 weeks later...

Er det noen som kunne tenkt seg å dele Blue Bell sammen med meg? Prøve å få til en gangbang! Legg meg til på snap. Jodelmannen1. Eller om vi diskuterer det her;)

Endret av Hedmark90
  • Like 1
Lenke til kommentar
  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...