Gå til innhold

Rimjob - hva er greia

Featured Replies

Skrevet
17 minutter siden, Kalen-71 skrev:

Mye bra tilbakemelding på spørsmålet mitt. Tror jeg fremdeles holder en knapp på strap-on. 😋

Ser frem til neste review fra deg med strap-on opplevelsen 🥳

Skrevet
  • Forfatter
53 minutter siden, Pikkleif skrev:

Ser frem til neste review fra deg med strap-on opplevelsen 🥳

Vi får se - trenger å la tanken modnes litt 🙃😉

Skrevet
9 timer siden, Kalen-71 skrev:

Vi får se - trenger å la tanken modnes litt 🙃😉

Jeg ville eventuelt gått for 2 damer: jeg knuller en av damene og den andre knuller meg. Kunne vært moro.

copyImage.jpg

Endret av karsten

Skrevet
7 timer siden, karsten skrev:

Jeg ville eventuelt gått for 2 damer: jeg knuller en av damene og den andre knuller meg. Kunne vært moro.

copyImage.jpg

Jeg har spørsmål...tekniske spørsmål.

Hvordan foregår jukkingen? Jeg antar at man må koordinere på ett eller annet vis? Er det seriejukking (starter med bakerste person, deretter neste osv), eller frijukking (ingen regel).

Jeg vil anta at det mest praktiske og effektive er om personen i midten gjør alt jukkingen og personene først og sist i køen forblir rolig.

Jeg har spørsmål, men er usikker på om jeg vil ha svar 😆

Skrevet
  • Forfatter
7 minutter siden, Chen skrev:

Jeg har spørsmål...tekniske spørsmål.

Hvordan foregår jukkingen? Jeg antar at man må koordinere på ett eller annet vis? Er det seriejukking (starter med bakerste person, deretter neste osv), eller frijukking (ingen regel).

Jeg vil anta at det mest praktiske og effektive er om personen i midten gjør alt jukkingen og personene først og sist i køen forblir rolig.

Bra du spurte så slipper jeg 🫠

Skrevet

Jeg aner ikke. Noen andre som sitter med fasit...?

Skrevet
  • Moderatorer
2 timer siden, Chen skrev:

Hvorfor spør du da? 😀

Skrevet

På 13.7.2026 den 19.40, Kalen-71 skrev:

Jeg ser det er mange jenter som tilbyr rimjob og da åpenbart en del menn som liker dette.

Men hva er egentlig greia, hva er det som er så pirrende med å la en jente gå ned i det private området der? 🙂 Noen her som vil forklare?

Det har skjedd meg en gang, dama gjorde det uoppfordret og selv om det ikke var noe spesielt godt så ble jeg rimelig kått av at hun skiftet på BJ og stikke tunga inn i rompa mi. Tydeligvis ikke veldig erogen sone hos meg.

Men motsatt fall, det å veksle mellom a slikke en deilig fitte og et stramt rosa rumpehull tenner meg kraftig.

Skrevet

Jeg har prøvd rimming to ganger. Første gangen var jeg i tenåra og dama jeg var sammen med foreslo at vi skulle prøve. Jeg husker godt settingen fordi jeg likte initiativet hennes til å teste grenser, men husker ikke om det var spesielt deilig. Jeg ble spurt av en eskorte for to år siden om jeg ville ha rimming, men takket nei og sa at det skulle hun slippe. Hun sa at hun likte det, så jeg sa at hun gjør som hun vil, jeg skal ikke stoppe henne, så hun gjorde det. Jeg er sikkert ikke så følsom der, så for meg var ikke dette noe stort. Jeg liker heller ikke prostata massasje. Jeg er for øvrig ubarbert og følte et visst ubehag av at hun var der nede, gir heller enn å motta.

Skrevet

Deilig å bli rimmet. Sist som rimmet meg var Mila-real. Hun var grov! Anbefales.