Gå til innhold

Rimjob - hva er greia

Featured Replies

Skrevet

Jeg ser det er mange jenter som tilbyr rimjob og da åpenbart en del menn som liker dette.

Men hva er egentlig greia, hva er det som er så pirrende med å la en jente gå ned i det private området der? 🙂 Noen her som vil forklare?

Jeg er åpen for å teste mye rart, men akkurat det frister ikke. Det nærmeste jeg har kommet er at en ukrainsk eskorte uoppfordret masserte meg med en finger under blowjob. Ikke noe jeg ba om , men jeg protesterte ikke, men det vil være et stort skritt å gå fra fingermassasje til rimjob.

Skrevet

Hadde det vært på slutten av møtet så hadde jeg skjønt at drittsekker hadde likt det men jeg tror det oftest gjøres under BJ i starten. Jeg synes ikke noe om å være intim med noen i 20+ minutter hvis hun akkurat har tunget meg i rassen liksom.

Mulig jeg er konservativ og/eller for snill.

Endret av Tukleren

Skrevet

Sikkert en annerledes opplevelse, det er vel mange nerveendinger der da som føles digg å få slikket. Husker det var ei thaidame i Danmark som var kjent for den tjenesten, der de beskrev at man satte seg på huk over ansiktet hennes og hun gikk løs på oppgaven.
For meg føles det bare feil, jeg ville ikke utsatt noen for det 😅

Skrevet
  • Forfatter
6 minutter siden, ElonKusk skrev:

Sikkert en annerledes opplevelse, det er vel mange nerveendinger der da som føles digg å få slikket. Husker det var ei thaidame i Danmark som var kjent for den tjenesten, der de beskrev at man satte seg på huk over ansiktet hennes og hun gikk løs på oppgaven.
For meg føles det bare feil, jeg ville ikke utsatt noen for det 😅

Enig, da ville jeg ha foretrukket at hun tok meg med en strap-on 🙂

Skrevet

Jeg var sammen med en dame fra Nord Norge for mange år siden. Hun slikket meg i ræva så ofte hun kunne... Jeg må si at det var digg, så ikke meg i mot. Men en grundig vask, gjerne med spyling er en bra ting. Da blir det omtrent som å kline 🥳

Skrevet

Synes personlig det er utrolig deilig. Gjerne rimmer og blir rimmet når jeg får muligheten. Så lenge det er godt vasket er det ikke noe ekkelt

Skrevet

Rimming er deilig. Men veldig grundig vask er en forutsetning, og gjør det alltid når dette er på menyen. Kliner gjerne med dama etterpå. Kåte jenter med rimming på menyen liker ofte godt at man er litt dirty med dem tilbake.

Skrevet

Rimming er bare fantastic, å få og også til å gi. Nesen dypt ned i pussy og tunga dypt ned i rompa, slik vil jeg dø en dag. Eller å få rompa slikket mellom to intensive runder, til avslapping... Det er meg med med en kina tunge dypt inne i rumpa mi, forresten

PXL_20250725_133310564.MP.jpg

Skrevet

Det ene er at det er digg i seg selv. Det andre er at man føler seg mer attraktiv når noen entusiastisk sleiker det antatt mest skitne stedet på kroppen din.

EDIT: Det er ikke så digg at jeg gidder å betale ekstra for det, men hvis dama er gira, så takker jeg gjerne ja.

Endret av HRNightmare

Skrevet
3 timer siden, hedexp skrev:

Rimming er bare fantastic, å få og også til å gi. Nesen dypt ned i pussy og tunga dypt ned i rompa, slik vil jeg dø en dag. Eller å få rompa slikket mellom to intensive runder, til avslapping... Det er meg med med en kina tunge dypt inne i rumpa mi, forresten

PXL_20250725_133310564.MP.jpg

Lurte du deg til bildet eller fikk du lov? 🙈

Skrevet

Jeg har gitt en rimjob en gang, og det var litt sånn skitten følelse men samtidig litt digg. Kunne nok gjentatt det med rett dame.

Å motta kunne jeg aldri tenkt meg, stakkars menneske som skulle stappet tungen sin nedi der hos meg 😂 det unner jeg ingen 🙈

Dere som liker å motta. Er dere naturell eller fjerner dere hår der? Og er det godt nok med en skikkelig vask i dusjen eller må dere litt hardere til verks? 🤔