Gå til innhold

Cumdump/cumslut

Featured Replies

Skrevet

Var ei dame som møtte folk på Hadeland glassverk og senere på en campingplass i østfold. Pulte som faen og tok den i alle hull før det kunne fylles der det passet deg. Noen som vet noe? Har hun sluttet??

Skrevet

Kalte hun seg Blueestabella eller noe i den dur?

Skrevet
16 minutter siden, Alltidlyst skrev:

Kalte hun seg Blueestabella

Lenge siden jeg har sett noen aktivitet fra henne her, men hun var registret medlem, og dere kan sikkert prøve en PM til @Blue bell

Hun har tidligere svart i Østfoldtråden.

Skrevet

Hun er med på det meste. Har møtt henne kun en gang fra logistikken fra Vestlandet for å møte henne er lei.

Hun gir seg ikke før du har tømt deg to ganger. Lubbe, sexy, kåt, villiiiig til å være med på mye.

Endret av sex42
Glemte noe

Skrevet
9 timer siden, Alltidlyst skrev:

Jeg så forresten hun la ut denne; Skrevet April 15, 2019

Bluestbella på snap 

Skrevet
  • Forfatter
13 timer siden, Alltidlyst skrev:

Nei hun er en annen. Hun kalte seg bare cumslut

Skrevet
  • Forfatter
12 timer siden, sex42 skrev:

Hun er med på det meste. Har møtt henne kun en gang fra logistikken fra Vestlandet for å møte henne er lei.

Hun gir seg ikke før du har tømt deg to ganger. Lubbe, sexy, kåt, villiiiig til å være med på mye.

Du prater om noe helt annet.

Skrevet
  • Forfatter

For å avklare det. Cumslut bor og møtte folk på 2 forskjellige p plasser ved Hadeland glassverk. Som oftest på kveldene ved 23 - 24 tiden da det var mørkt. Det møtte opp flere samtidig som pulte henne på rundgang og tømte seg i henne før de satte seg i bilen og dro. En gang var vi 8 - 10 personer der. Jeg startet og jeg sto igjen til slutt og tok en runde til avslutningsvis som varte lenge da dama var kåt som f..... Hun begynte etter hvert å ta imot på en campingvogn med stort spikertelt og fortelt før hun ble borte.

Bella er en helt annen person som jeg har sporadisk kontakt med. Hun møter folk innimellom for treff både tosammen og GB. Vært stille en en stund men plutselig kommer det en deilig snap eller melding med forespørsel om å møtes.

Skrevet
41 minutter siden, thorm skrev:

For å avklare det. Cumslut bor og møtte folk på 2 forskjellige p plasser ved Hadeland glassverk. Som oftest på kveldene ved 23 - 24 tiden da det var mørkt. Det møtte opp flere samtidig som pulte henne på rundgang og tømte seg i henne før de satte seg i bilen og dro. En gang var vi 8 - 10 personer der. Jeg startet og jeg sto igjen til slutt og tok en runde til avslutningsvis som varte lenge da dama var kåt som f..... Hun begynte etter hvert å ta imot på en campingvogn med stort spikertelt og fortelt før hun ble borte.

Bella er en helt annen person som jeg har sporadisk kontakt med. Hun møter folk innimellom for treff både tosammen og GB. Vært stille en en stund men plutselig kommer det en deilig snap eller melding med forespørsel om å møtes.

Hva kostet det?