Gå til innhold

Bare ta sjansen og book henne

Featured Replies

Skrevet
11 minutter siden, Gull skrev:

De fleste velger 2-5 timer og da har man rikelig med tid. De kommer tilbake utallige ganger og da blir man godt kjent. Blir noe annet enn å sitte med Google oversetter for å klare å spørre om du kan vær så snill å få kysse henne for 500 ekstra.

Du vet å ordlegge deg 😆 men ja, med mange utenlandske eskorter så blir det jo slik.

• Svar 57
  • Visninger 2.7k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

• Dessuten, en del av opplevelsen er vindustitting, planlegging, booking og ventingen. Ferieturen starter med selve reisen og forventningen, ikke bare destinasjonen 😉

• Kalen-71
    Kalen-71

Brent barn skyr ilden, i følge et ordtak fra et Donald Duck pocketblad jeg leste som ung. Vi har nok et sunt testosteronnivå ellers hadde vi ikke vært på denne siden. Det er sykt irriterende å komme t

• Eskorter hater når vi kaster bort tiden deres med f.eks evindige spørsmål, og vi hater når vi blir lurt. Kr 2000, kr 5000, kr 500 eller kr 20 er ikke problemet. Problemet er at hvis vi føler at vi bli

Skrevet
1 time siden, Gull skrev:

De fleste velger 2-5 timer og da har man rikelig med tid. De kommer tilbake utallige ganger og da blir man godt kjent. Blir noe annet enn å sitte med Google oversetter for å klare å spørre om du kan vær så snill å få kysse henne for 500 ekstra.

Begynner å se hvorfor norske eskorter kan i snitt ta mer betalt. 😁

Skrevet
1 time siden, Chen skrev:

Begynner å se hvorfor norske eskorter kan i snitt ta mer betalt. 😁

...begynner å forstå hvorfor jeg ikke velger norske eskorter. 😉 😂

Skrevet
10 timer siden, Natt skrev:

...begynner å forstå hvorfor jeg ikke velger norske eskorter. 😉 😂

Bare å lefse ut noen gloser på kinesisk😉

我可以操你的屁股嗎?

Skrevet
7 minutter siden, Jabra2 skrev:

Sex med horer KAN være lærerikt... 😂

7 minutter siden, Jabra2 skrev:

我可以操你的屁股嗎?

夜色尖叫著跑出了門

Endret av Natt

Skrevet
2 minutter siden, Natt skrev:

夜色尖叫着跑出了门...

Ja det gjorde du vel🤣

Skrevet
14 timer siden, Gull skrev:

Har møtt flere brukere og blitt kontaktet av enda flere for å mulig møtes i fremtiden. De bare deler det ikke i forumet. Og hvor mange ganger har jeg ikke ligget ved siden av menn som nevner Noresk.

Tviler ikke på at du blir kontaktet av mange, håper de ikke utleverer seg for mye. Jeg har ingen tro på det du skriver 😁

Skrevet
1 time siden, Jabra2 skrev:

我可以操你的屁股嗎?

Plutselig har du bestilt en time med donimatorunderkastelse. Enjoy.