Gå til innhold

Bare ta sjansen og book henne

Featured Replies

Skrevet

Hvorfor denne evige rugingen før ethvert besøk? Det er 2000 kroner. Bare ta deg en tur til minibanken og besøk henne. Stemmer ikke bildene så snur du i døren og drar. Denne vinglete oppførselen er ulik en mann med sunt testosteronnivå

Skrevet

Brent barn skyr ilden, i følge et ordtak fra et Donald Duck pocketblad jeg leste som ung. Vi har nok et sunt testosteronnivå ellers hadde vi ikke vært på denne siden. Det er sykt irriterende å komme til en dame som lyver på det ene og det andre. Det går masse tid vekk på å avtale og møte opp hos eskorten - da ønsker man helst ikke å snu i døren.

Endret av Kalen-71

Skrevet

Eskorter hater når vi kaster bort tiden deres med f.eks evindige spørsmål, og vi hater når vi blir lurt. Kr 2000, kr 5000, kr 500 eller kr 20 er ikke problemet. Problemet er at hvis vi føler at vi blir lurt, så ødelegger det opplevelsen.

Skrevet

Dessuten, en del av opplevelsen er vindustitting, planlegging, booking og ventingen. Ferieturen starter med selve reisen og forventningen, ikke bare destinasjonen 😉

Skrevet
38 minutter siden, Gull skrev:

Hvorfor denne evige rugingen før ethvert besøk? Det er 2000 kroner. Bare ta deg en tur til minibanken og besøk henne. Stemmer ikke bildene så snur du i døren og drar. Denne vinglete oppførselen er ulik en mann med sunt testosteronnivå

Det er jo noe annet med deg Gull, hos deg finner man jo bare gull 😉 og blir fornøyd.

Skrevet
46 minutter siden, Gull skrev:

Stemmer ikke bildene så snur du i døren og drar.

hadde ikke vært et problem hvis man bodde i kardemommeby og alle horene var 50 meter unna. gidder ikke sette meg i bilen, kjøre til byen, finne parkering, finne riktig dør, stå på utsida og vente en stund av ubestemt lengde, for å så finne ut at dama ser ut som noe som hører hjemme i containeren for restavfall eller at hun ikke tilbyr det vi bli enige om. er testosteronnivået ditt i orden finner du deg ikke i å kaste bort den verdifulle tiden din på den måten. det beste ville selvfølgelig vært å ansette en assistent som kan ta seg av "rugingen" og bare legge klarerte horer rett inn i timeplanen min.

Skrevet

Du skjønner at dette bokstavelig talt er poenget med forumet, ikke sant...!? 🙄

Skrevet
  • Forfatter
3 minutter siden, Natt skrev:

Du skjønner at dette bokstavelig talt er poenget med forumet, ikke sant...!? 🙄

Jeg hadde forstått det om brukerne bidro med anmeldelser i like stor grad som de spør om forslag eller andres erfaringer

Skrevet
Akkurat nå, Gull skrev:

Jeg hadde forstått det om brukerne bidro med anmeldelser i like stor grad som de spør om forslag eller andres erfaringer

Det er jeg enig i. Altfor mange lurkere her, som på de fleste forum dessverre.

Skrevet
11 minutter siden, Gull skrev:

Støttes 100%

Men vi må ha takhøyde for at det er slik noen starter forumkarrieren sin. Først lurker man og skummer fløten, deretter spør man, og så til slutt, forhåpentligvis, begynner å bidra med anmeldelser selv. 😃

Skrevet
1 time siden, Chen skrev:

Dessuten, en del av opplevelsen er vindustitting, planlegging, booking og ventingen. Ferieturen starter med selve reisen og forventningen, ikke bare destinasjonen 😉

Godt sagt)

Skrevet
1 time siden, Chen skrev:

Støttes 100%

Men vi må ha takhøyde for at det er slik noen starter forumkarrieren sin. Først lurker man og skummer fløten, deretter spør man, og så til slutt, forhåpentligvis, begynner å bidra med anmeldelser selv. 😃

Helt enig @Chen, men noen ganger er det litt irriterende å få pm med spørsmål om tjenester hos en spesifikk dame fra profiler som har vært her i 5 år uten å ha bidratt med så mye som en skitt.

Skrevet

Problemet her er den vridde insentivstrukturen. Alle ønsker tips til bra opplevelser. Men ingen ønsker å dele sine favoritter fordi det driver opp pris, og driver ned tilgang. Jeg tror mange som skriver anmeldelser gjør det fordi det er en måte å gjenoppleve opplevelsene på. Det handler ikke om å dele, hjelpe eller bygge community. Dette er liksom en nisje som ikke kan ta av.