Gå til innhold

advarsel

Featured Replies

Skrevet
2 timer siden, Natt skrev:

Så...

har noen knullet noen prostituerte i det siste ...?

Forrige uke🔥 . Alt for lenge siden.. 😅

• Svar 53
  • Visninger 2.8k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

• Langbein
    Langbein

Hei du, jeg trenger ikke å svare deg men jeg velger likevel å gjøre det. Jeg mener at det er stor takhøyde i forumet. Før jeg og @SolanGundersen ble moderatorer tidligere i vinter, var det ganske "vil

• Langbein
    Langbein

Til slimyboy73 @slimgutt tre og søtti . Du er en friskus i forumet. Du liker ikke regler og du forfekter anarki. Det har du skrevet et sted. Du har skrevet at vi skal "drite" i reglene. Du vil ha høye

• Forumsreglene har alltids vært der. At de ikke har blitt håndhevet før betyr ikke at det var greit å bryte dem. Nå som vi har moderatorer som faktisk gjør jobben mener jeg er bare flott. Forumet har b

Posted Images

Skrevet

Nå kan det være at mange her ikke har vært innom så mye forumkultur, men fra rettningslinger "8. En person skal ikke ha mer enn ett brukernavn."

Så det burde vel ikke være slik at folk bare kan lage nye brukerkontoer for å komme seg rundt evt. utestengelser? Det er jo et regelbrudd i seg selv. I så fall er ikke en utestenging verdt mye (er bare en håndfull brukere her som bryr seg om forumranken sin). Nå ser jeg at i Slimyboi sitt tilfelle har det blitt beklaget at han er utestengt og moderatorene kan ikke oppheve den(?), så det er jo grei sånn sett. Snakker på generelt grunnlag her.

Skrevet
3 timer siden, Natt skrev:

Så...

har noen knullet noen prostituerte i det siste ...?

Ja, men er litt flau for å si det. Får så mange negative reaksjoner.

Men jeg måtte bare ha en tømming hos Sita-99 igjen. Den trange fitta på den gamle dama får meg til å komme så lett hver gang. Og kjapp og rimlig tømming var akkurat hva jeg trengte. Så ber om forståelse fra Dere her på forumet.

• Langbein locked this emne
Skrevet
  • Moderatorer

Sånn. Da har jeg beklaget til Slimyboy73 @slimgutt tre og søtti og han har tatt i mot min beklagelse. Da stenger jeg denne tråden for flere innlegg.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

Viktig informasjon

Vi bruker informasjonskapsler for å huske innstillingene dine og forbedre opplevelsen din på siden. Klikk på «Godta» for å samtykke. Du kan når som helst trekke tilbake samtykket eller endre innstillingene for informasjonskapsler her. Vi har plassert informasjonskapsler på enheten din for å gjøre denne nettsiden bedre. Du kan justere innstillingene, ellers antar vi at du godtar dette.

Account

Navigation

Søk

Søk

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.