Gå til innhold

advarsel

Featured Replies

Skrevet

hva faen er dette? spamming? saklig og vennlig? du kan stikke straffepoenget ditt så langt inni rassen din at du aldri får det ut

spam.png

Endret av slimyboy73

Skrevet

bare slett brukern min, gidder ikke bidra mer her så lenge den fjotten er moderator. rip noresk. takk for laget til dere andre, kos dere med den personlige sjakkbloggen til langbein og kompisene hans. fin takhøyde @SolanGundersen .

regelrytterbyråkratfaen.png

Skrevet

Hva er vitsen med å ha så lav takhøyde moderatorer?

Skrevet

Synes det er helt på sin plass.....holde en viss stil her inne - respekt....

Skrevet
  • Moderatorer
32 minutter siden, Dirk skrev:

Hva er vitsen med å ha så lav takhøyde moderatorer?

Hei du, jeg trenger ikke å svare deg men jeg velger likevel å gjøre det.

Jeg mener at det er stor takhøyde i forumet. Før jeg og @SolanGundersen ble moderatorer tidligere i vinter, var det ganske "vill vest". Forumet ble overstrømmet av spam hele tiden, og det var mer eller mindre anarki. Ingen moderering. Jeg søkte Administrator om å bli moderator, først og fremst for å få fjernet all spammen. Det syns jeg at vi har lyktes svært godt med. Nå er det nesten ikke spam lenger, fordi jeg og @SolanGundersen har vært raske med å fjerne det.

Så vet alle at det eksisterer forumregler. Disse er ikke laget av oss moderatorene, men av forumets eier. Vi kunne ha valgt å kun fjerne spammen, og ikke brydd oss noe om at det fins regler som skal følges. Da mener jeg at vi ikke oppfyller vår rolle som moderator. Så kan det selvfølgelig diskuteres hvor strengt vi skal håndheve forumreglene. Men så lenge det fins regler som skal følges, så kommer både jeg og @SolanGundersen til å fortsette å håndheve disse etter beste evne.

Skrevet

Forumsreglene har alltids vært der. At de ikke har blitt håndhevet før betyr ikke at det var greit å bryte dem. Nå som vi har moderatorer som faktisk gjør jobben mener jeg er bare flott. Forumet har blitt 100% mye bedre enn da spammere fikk herjet. Og vi har forumsmedlemmer som glemmer at man kommer langt med vanlig folkeskikk, selv på et anonymt forum.

Dette var ikke en kommentar til brukere som har fått advarsel eller blitt suspendert, for jeg aner ingenting om grunnen. Dette er kun en personlig betraktning om at livet på forumet har blitt så mye bedre, og det kan vi takke moddene for.

Skrevet

Jeg er sjokkert over at jeg ikke har noen advarsel poeng,
eller Noresk-Bad-Boy Poeng (NBBP) som jeg kaller de.

Skrevet
1 time siden, Langbein skrev:

Men så lenge det fins regler som skal følges, så kommer både jeg og @SolanGundersen til å fortsette å håndheve disse etter beste evne.

Støtter dette 100%.