Gå til innhold

advarsel

Featured Replies

Skrevet

hva faen er dette? spamming? saklig og vennlig? du kan stikke straffepoenget ditt så langt inni rassen din at du aldri får det ut

spam.png

Endret av slimyboy73

• Svar 53
  • Visninger 2.8k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

• Langbein
    Langbein

Hei du, jeg trenger ikke å svare deg men jeg velger likevel å gjøre det. Jeg mener at det er stor takhøyde i forumet. Før jeg og @SolanGundersen ble moderatorer tidligere i vinter, var det ganske "vil

• Langbein
    Langbein

Til slimyboy73 @slimgutt tre og søtti . Du er en friskus i forumet. Du liker ikke regler og du forfekter anarki. Det har du skrevet et sted. Du har skrevet at vi skal "drite" i reglene. Du vil ha høye

• Forumsreglene har alltids vært der. At de ikke har blitt håndhevet før betyr ikke at det var greit å bryte dem. Nå som vi har moderatorer som faktisk gjør jobben mener jeg er bare flott. Forumet har b

Posted Images

Skrevet

Hva er vitsen med å ha så lav takhøyde moderatorer?

Skrevet

Synes det er helt på sin plass.....holde en viss stil her inne - respekt....

Skrevet
  • Moderatorer
32 minutter siden, Dirk skrev:

Hva er vitsen med å ha så lav takhøyde moderatorer?

Hei du, jeg trenger ikke å svare deg men jeg velger likevel å gjøre det.

Jeg mener at det er stor takhøyde i forumet. Før jeg og @SolanGundersen ble moderatorer tidligere i vinter, var det ganske "vill vest". Forumet ble overstrømmet av spam hele tiden, og det var mer eller mindre anarki. Ingen moderering. Jeg søkte Administrator om å bli moderator, først og fremst for å få fjernet all spammen. Det syns jeg at vi har lyktes svært godt med. Nå er det nesten ikke spam lenger, fordi jeg og @SolanGundersen har vært raske med å fjerne det.

Så vet alle at det eksisterer forumregler. Disse er ikke laget av oss moderatorene, men av forumets eier. Vi kunne ha valgt å kun fjerne spammen, og ikke brydd oss noe om at det fins regler som skal følges. Da mener jeg at vi ikke oppfyller vår rolle som moderator. Så kan det selvfølgelig diskuteres hvor strengt vi skal håndheve forumreglene. Men så lenge det fins regler som skal følges, så kommer både jeg og @SolanGundersen til å fortsette å håndheve disse etter beste evne.

Skrevet

Forumsreglene har alltids vært der. At de ikke har blitt håndhevet før betyr ikke at det var greit å bryte dem. Nå som vi har moderatorer som faktisk gjør jobben mener jeg er bare flott. Forumet har blitt 100% mye bedre enn da spammere fikk herjet. Og vi har forumsmedlemmer som glemmer at man kommer langt med vanlig folkeskikk, selv på et anonymt forum.

Dette var ikke en kommentar til brukere som har fått advarsel eller blitt suspendert, for jeg aner ingenting om grunnen. Dette er kun en personlig betraktning om at livet på forumet har blitt så mye bedre, og det kan vi takke moddene for.

Skrevet

Jeg er sjokkert over at jeg ikke har noen advarsel poeng,
eller Noresk-Bad-Boy Poeng (NBBP) som jeg kaller de.

Skrevet
1 time siden, Langbein skrev:

Men så lenge det fins regler som skal følges, så kommer både jeg og @SolanGundersen til å fortsette å håndheve disse etter beste evne.

Støtter dette 100%.

Skrevet

jeg har bedt om å bli slettet men hverken @Langbein eller vennen hans @SolanGundersen klarer å få til det. Kanskje løsningen er å legge ut ubrukelige innlegg

Skrevet
11 minutter siden, Harry Hole skrev:

jeg har bedt om å bli slettet men hverken @Langbein eller vennen hans @SolanGundersen klarer å få til det. Kanskje løsningen er å legge ut ubrukelige innlegg

Du kan kanskje be dem om å gi deg tre advarselspoeng hver andre uke, så blir kontoen din suspendert og du kan ikke bruke den.

Skrevet
23 minutter siden, Harry Hole skrev:

jeg har bedt om å bli slettet

Hva er vitsen? Da har antagelig ikke skrevet noe som identifiserer deg selv. Bare logg ut og glem at du noen sinne vært her...

Skrevet
  • Moderatorer
45 minutter siden, Harry Hole skrev:

Vi moderatorer har dessverre ikke mulighet til å slette medlemskontoer. Det er det kun Administrator som kan gjøre det. Send ei melding til Administrator så sletter han deg.

Skrevet

* folk som annonserer at de forlater et helt anonymt forum *

drama.jpg

Skrevet
På 9.6.2026 den 18.40, Langbein skrev:

Så kan det selvfølgelig diskuteres hvor strengt vi skal håndheve forumreglene. Men så lenge det fins regler som skal følges, så kommer både jeg og @SolanGundersen til å fortsette å håndheve disse etter beste evne.

Hvilke forumregler skal dere håndheve? Plukker dere ut de som passer dere best, eller kan vi nå forvente at alle håndheves?

Synes egentlig dette med straffepoeng/utestenging er unødvendig. Det meste av konflikter her inne kan løses veldig enkelt med ignore-funksjonen.

Skrevet
  • Moderatorer

Ting som røper identiteten til folk er høyt på skalaen

Rasisme en annen

Spamming

Direkte ufin oppførsel mot andre (selv om jeg mest er tilhenger av å lage en egen sandkasse til de som krangler og la de holde på der)

Det vil aldri bli millimeter rettferdighet og lik bedømming i alle saker

Skrevet
  • Moderatorer

Hei @slimyboy73 . Jeg trenger ikke å forklare deg hvor du har brutt reglene, det vet du selv. Du fikk først en advarsel for uanstendig språkbruk, og du kunne ha godtatt advarselen og slått deg til ro med det. Istedet valgte du å skjelle meg ut med følgende gloser :

"du kan stikke straffepoenget ditt så langt inni rassen din at du aldri får det ut"

Jeg godtar mye, men ikke alt. Jeg ga deg derfor to ekstra straffepoeng, noe som medførte en automatisk utestenging. Nå har du opprettet ny bruker og oppført deg bra etter det. Jeg har derfor opphevet suspensjonen av brukeren din, @slimyboy73. Så håper jeg at du vil fortsette å være snill gutt 🙂

Skrevet

Stopp sutringen nå da @slimgutt tre og søtti

Skrevet

"...jeg tar på meg personlig risiko..."

Er vi James Bond-ene av horekjøpere...!?

148096-tv-feature-bond-gallery-image1-3olrhqqnkd.jpg

Skrevet
18 minutter siden, Natt skrev:

"...jeg tar på meg personlig risiko..."

Er vi James Bond-ene av horekjøpere...!?

Å være horekunde er en risiko for alle. Når ikke hodet og kuken er samstemte lengre, får man ta frem frimerkesamlinga igjen.

Skrevet

Jeg likte anmeldelsene til Slim.
Synd vis de ikke kommer mer..

Vi alle har ikke samme smak, er derfor mangfold i anmeldelser er bra.
Så vi ikke ender opp med et rent thai massasje forum.

Skrevet
  • Moderatorer
15 minutter siden, JoeRoganJosh skrev:

Joda, anmeldesene som han har skrevet vil vises igjen snart. Og han er velkommen til å skrive nye anmeldelser.

Skrevet
11 minutter siden, Langbein skrev:

Joda, anmeldesene som han har skrevet vil vises igjen snart. Og han er velkommen til å skrive nye anmeldelser.

Der går nazistmoderatorene, som igjen undertrykker ytringsfriheten vår på NE... 😉

Skrevet
38 minutter siden, JoeRoganJosh skrev:

Vi alle har ikke samme smak, er derfor mangfold i anmeldelser er bra.
Så vi ikke ender opp med et rent thai massasje forum.

Kunne kanskje opprettet et underforum - ThaiEsk.com

Skrevet
9 minutter siden, Kalen-71 skrev:

Jeg er med! 😂

Skrevet
2 timer siden, Kalen-71 skrev:

Nei, det må nok være 3 underforum for å dekke alle behov

• Thai - Kun massasje (ingen ekstra, best hvis hun ikke spør)

• Thai - HE/HJ (jeg betaler villig 1000+ for håndarbeid jeg kan gjøre selv)

• Thai - Pølse i Taco

Noen vil kanskje også kreve

• Thai - Pølse uten lumpe i Taco (den fulleste pakken)

Til skrekk og advarsel så trenger vi kanskje også

• Thai - Taco smakte pølse (hjelp, hen hadde kuk)

Og bare for helgardering

• Thai - Portveien 2 (på stumpene løs)

Endret av Tukleren

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

Viktig informasjon

Vi bruker informasjonskapsler for å huske innstillingene dine og forbedre opplevelsen din på siden. Klikk på «Godta» for å samtykke. Du kan når som helst trekke tilbake samtykket eller endre innstillingene for informasjonskapsler her. Vi har plassert informasjonskapsler på enheten din for å gjøre denne nettsiden bedre. Du kan justere innstillingene, ellers antar vi at du godtar dette.

Account

Navigation

Søk

Søk

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.