Gå til innhold

Norsk pris

Featured Replies

Skrevet
2 timer siden, Kalen-71 skrev:

Jeg skal skifte kjønn og bli luksuseskorte 😗

Det går an å reise rundt som ei luksushore, selv om du egentlig heter Per-Tore (har jeg hørt)

...

For jeg vil tjene penger på kroppen min
Med litt plastisk kirurgi så blir den fin
Vi kapper penisen av, og lager en vagina
For legene er så flinke i dag

...

Endret av Tukleren

Skrevet
3 timer siden, Tukleren skrev:

100k virker i overkant. Det er sikkert mye du har lyst på men du MÅ ikke. Uber betaler outcall kunden for...

Det er bare en eksempel.

Ja,noen outcall kunde er enig med betaling Uber/Bolt,men ikke alle.

Hvis jeg var ny, norsk og under 25, ville jeg startet med en pris på 3000 hos RE den første måneden, bare for å bygge et publikum og justere pris/tjenester i den perioden etter 3 gode anmeldelser.

Skrevet
42 minutter siden, TitsMann skrev:

Det er bare en eksempel.

Hvis jeg var ny, norsk og under 25, ville jeg startet med en pris på 3000 hos RE den første måneden, bare for å bygge et publikum og justere pris/tjenester i den perioden etter 3 gode anmeldelser.

En smart måte for OP er å bruke hennes egen leilighet som forhåpentligvis ikke viser hennes identitet, sette opp applepay, paypal, revolt etc og ikke vips som kan kobles til henne. Ta en jobbe helg og se om hun klarer jobben.

Videre er det å hvitvaske pengene -om behov og sette opp start kapaital for å leie en ukjent leilighet for salg av sex uten kondom. Alt koster, annonse på RE, negler etc men det er mulig å gjøre dette smart! Lanser en onlyfans uten ansikt også.

Eskorter som kan gamet har mer penger enn mennene hun knuller.

Skrevet
8 timer siden, ViggoM skrev:

Anal sex fra fete menn på 60? Enjoy.

Langt fra 60 ennå og en fettprosent som varierer mellom 10 og 15%. Da er det altså håp? 😁

Skrevet

Enig med Titsmann

1 time siden, TitsMann skrev:

Det er bare en eksempel.

Enig! Jeg startet med det og er fortsatt veldig ny som eskorte, så det er det jeg tar enda. Vil ikke øke før jeg har fått mer erfaring så jeg er helt sikker på at kvaliteten på møtene reflekterer prisen ) det er tross alt en luksusservice de færreste har råd til regelmessig, så det skal respekteres når dem velger å bruke pengene sine på oss. Et stort pluss for klientene om du også har Instagram eller X, så får de enda mer bekreftelse på at du er ekte og ligner på bildene dine. Kjøp en egen mobil som kun er for denne jobben, skaff deg et nummer som ikke kan spores (jeg bruker Mycall) og e-mail med ditt eskortenavn (proton). Det koster litt i startfasen. Du må kjøpe kondomer (alle størrelser), glidemiddel, sexleketøy (valgfritt), og annonsering på realesc. Alltid bruk kondom, ikke la noen overbevise deg om å ikke bruke uansett sum. Du kan få alt mulig rart av sykdommer fra disse mennene som har sex med eskorter uten beskyttelse.

Skrevet

Det er nok en del drømmer og ønsketenkning her, 100 k skattefritt i uka, hvem står lenge i det løpet?

Jeg har møtt voksne damer som har lånt penger til reise rundt om i landet, og en thaidame på salong som sa jeg var den første kunden den dagen, og det var et par timer før stengetid.

Inntektsnivået klarer de kankje å opprettholde en periode, men når alderen kommer blir de fleste mindre attraktive. Så er det damer som har registrerte virksomheter innenfor kroppspleie og helse, som sikkert klarer å hvitvaske noe av inntekten. Når de en gang ønsker noe tilbake fra samfunnet er det viktig å ha hatt en inntekt som utgjør litt mere enn grunnbeløpet i Folketrygden.

Men forstår absolutt at damer i en periode med trang økonomi vil spe på med inntekter fra dette.

Jeg kjente ei norsk som jobbet på salong i Møllergata i tillegg som vanlig eskorte, hun investerte i utlandet og lever kanskje fortsatt en solrik plass med tjenere, men det er nok unntaket.

Skrevet
2 timer siden, ViggoM skrev:

En smart måte for OP er å bruke hennes egen leilighet som forhåpentligvis ikke viser hennes identitet, sette opp applepay, paypal, revolt etc og ikke vips som kan kobles til henne. Ta en jobbe helg og se om hun klarer jobben.

Videre er det å hvitvaske pengene -om behov og sette opp start kapaital for å leie en ukjent leilighet for salg av sex uten kondom. Alt koster, annonse på RE, negler etc men det er mulig å gjøre dette smart! Lanser en onlyfans uten ansikt også.

Eskorter som kan gamet har mer penger enn mennene hun knuller.

Dessverre er ikke alle eskorter økonomisk kyndige nok til å administrere penger.De tjener penger, og de er sikre på at de får det samme beløpet dagen etter..

Det er noen dager tlf er helt død.

Du kan ikke regne med at du kommer til å ha kunder hver eneste dag. Det er mange falske bestillinger og manglende oppmøte.

Du kan jobber lovlig.Det er en grasone.Only fans ,og salg av bilde,video og undertøy er skattplikt over 50.000.

Leie ut og ta kunde i egen lelilighet det er best.Vis det er din fast adressen,det Det kan telle som et privat besøk. Men husleien må komme fra en registrert inntekt. Jeg kjenner en jente som har sosialkontor som betaler husleien sin(hun virkelig var i nød i en perioden pga sykdom)

Da jeg reiste, betalte jeg alltid alt på forhånd. Å stole på at en kunde betaler for oppholdet sitt er en dårlig idé. De be og masse om du kommer,og nå du er i byen,de forsvinner.

Vi starter alltid med frykt og ekstrem nødvendighet, men hvis jeg skulle startet i dag, ville jeg først organisert meg, gjort markedsundersøkelser, definert nisjen min og kundene jeg ønsker å jobbe med.

Alder betyr ingenting. Det er et sterkt marked for milf, og jeg måtte avvise minst to gutter under 30 hver eneste dag.

Det morsomme er at nå som jeg går tilbake til mitt virkelige yrke etter noen år borte, ser jeg folk som sliter og gjør opprør mot bruken av kunstig intelligens i vårt felt.It a warzone 😂

Vis du kan klare overleve i eskort bransje,du kan klare i andre jobb.😊Best en BI utdanning 😂