Gå til innhold

Norsk pris

Featured Replies

Skrevet

Hei! Er det noen som kan svare på hvilken pris ei norsk jente vanligvis ligger på?

Er det også noen aktive jenter her inne for tiden? Jeg har prøvd å få kontakt med AmandaP etter anbefaling fra en bruker, men ser hun ikke har vært aktiv på en liten stund.

Endret av Klementin

Skrevet

Pris hvor? På RE ligger vel norske 1000-2000 over vanlig pris (helt uten grunn) men det er såpass få norske der at det sier egentlig ingenting om markedet. På SD er det vel variasjon mtp hvem kunden faktisk er.

Skrevet
5 minutter siden, Klementin skrev:

Hei! Er det noen som kan svare på hvilken pris ei norsk jente vanligvis ligger på?

Norsk eller utenlandsk betyr lite for meg bare servicen er bra.. Det er mye varierende priser, og du har sikkert gjort litt research selv også.

Tenker du å ha InCall?

Ellers er jo Norgespris 50 øre pluss avgifter😅

Skrevet

HVIS du er ung, digg og flink; kan du ta 4500 for 1 time incall + 500 for owo "at my discretion". Eller aller helst 4000 + 1000 for owo+cim.

Vil anbefale å ta ekstra for owo, sånn at de som ikke får det, ikke føler seg snytt. Hvis du ikke tilbyr owo i det hele tatt kan du like gjerne legge ned først som sist.

Ser også at en del har CoB includert. Det kan være lurt. Det gir ekstra verdi for kunden, uten at det går utover deg, og du slipper å kontrollere kondomen.

Skrevet
9 minutter siden, HRNightmare skrev:

Ser også at en del har CoB includert. Det kan være lurt. Det gir ekstra verdi for kunden, uten at det går utover deg, og du slipper å kontrollere kondomen.

skal jo sies at det går bokstavelig talt utover henne da. med mine ladninger renner griseriet skikkelig utover også.

Skrevet

Det var jo nylig ei som prøvde seg på 15000 for timen og 25000 for kondomfritt m/creampie, (Bibibelle-tråden), ikke norsk da. Det er vel muligheter for å føle seg fram, men forsikringen om "norsk" høyner verken kvalitet eller det jeg er villig til å betale for.

Endret av Nelson

Skrevet

Jeg kan ikke se noen grunn for at norske skal ta noe annet pris enn andre?

Kan du ikke bare legge deg på et nivå du er komfortabel med og justere om nødvendig?

Skrevet

Om du ønsker å tjene mye penger så er å tilby creampie (Intern utløsning) og sex uten kondom en slager. Veldig mange brukere på RE søker kun etter dette.

Legg deg på 2500/30 min uten kondom

Legg deg på 3500/30 men Intern utløsning

5000 all in / 60 min uten kondom og med Intern utløsning

Jobb 4 timer per dag og tjen 20K.

På en uke har 100K skattefritt

Samt tilby middags date til 5-10K uten sex

Femdom - menn sender deg penger så får du bildet av en penis i retur

Snap / bilder / undertøy til salgs

Etc.

Skrevet
25 minutter siden, Chen skrev:

Kan du ikke bare legge deg på et nivå du er komfortabel med og justere om nødvendig?

Mye mer sannsynlig at de jobber selvstendig og fordi de faktisk har lyst, dere kan snakke norsk sammen som gjør samtaler og kjemi mer naturlig, og det er større risiko for henne at klienter kjenner familie/venner/etc. Det er jo en grunn til at de har disse prisene, nettopp fordi det er klienter der ute som har økonomien til det som foretrekker en mer naturlig opplevelse.

Skrevet
50 minutter siden, Chen skrev:

Det er nok allikevel slik for mange av oss - føles nærmere en vanlig GFE..

Skrevet
2 timer siden, BananaPie skrev:

Mye mer sannsynlig at de jobber selvstendig og fordi de faktisk har lyst, dere kan snakke norsk sammen som gjør samtaler og kjemi mer naturlig, og det er større risiko for henne at klienter kjenner familie/venner/etc. Det er jo en grunn til at de har disse prisene, nettopp fordi det er klienter der ute som har økonomien til det som foretrekker en mer naturlig opplevelse.

Jo høyere pris, desto mer investering for kunden. Det er en forpliktelse. Som kunde vil du få eskorter som gir deg en tjeneste som er mer tilpasset dine behov enn en jente som tar mindre betalt. Jenta som tar mindre betalt, fa mist 10 kunder om dagen. Noen kunder går for en høyere pris for mer eksklusivt. Ofte er en jente som tar mer betalt enn prisen mer påtrengende, og stresser ikke med kundene, de har økonomisk stabilitet, husleien hennes er betalt, og hun har noen sparepenger. Det handler ikke engang om å være norsk, det handler mer om å jobbe smart.

Og som nevnt, har du en mer kuratert tjeneste som pa kunde beholv.Results og din penger er velbrukt.

Vis jeg en dag bestemmer meg for å komme tilbake, kan jeg ikke ta mindre enn 6000 bare for incall .Hvorfor? Stedet mitt tillater at jeg tar dette beløpet for et besøk fordi jeg må være ekstra diskret med hvem jeg slipper hus meg

Sex er en luksushobby. Hvis jeg var en mann, ville jeg investert litt over budsjettet mitt i en dame som mer tjenesteorientert, enn å kaste bort tiden på å prøve å ta melk fra steinen med en dame som tar mindre betalt, og allerede ha en annen klient som venter på henne på døren og blir frustrert over dårlig service.

Og ja,det er mann som kan betale 25k eller mer.

Skrevet
54 minutter siden, TitsMann skrev:

Jo høyere pris, desto mer investering for kunden. Det er en forpliktelse. Som kunde vil du få eskorter som gir deg en tjeneste som er mer tilpasset dine behov enn en jente som tar mindre betalt. Jenta som tar mindre betalt, fa mist 10 kunder om dagen. Noen kunder går for en høyere pris for mer eksklusivt. Ofte er en jente som tar mer betalt enn prisen mer påtrengende, og stresser ikke med kundene, de har økonomisk stabilitet, husleien hennes er betalt, og hun har noen sparepenger. Det handler ikke engang om å være norsk, det handler mer om å jobbe smart.

Og som nevnt, har du en mer kuratert tjeneste som pa kunde beholv.Results og din penger er velbrukt.

Vis jeg en dag bestemmer meg for å komme tilbake, kan jeg ikke ta mindre enn 6000 bare for incall .Hvorfor? Stedet mitt tillater at jeg tar dette beløpet for et besøk fordi jeg må være ekstra diskret med hvem jeg slipper hus meg

Sex er en luksushobby. Hvis jeg var en mann, ville jeg investert litt over budsjettet mitt i en dame som mer tjenesteorientert, enn å kaste bort tiden på å prøve å ta melk fra steinen med en dame som tar mindre betalt, og allerede ha en annen klient som venter på henne på døren og blir frustrert over dårlig service.

Jeg tviler på at det er mange 25K kunder i Oslo. Mulig noen i finans. Jeg vil trolig IKKE betale så mye som 6K for sex, men 5K kan være innafor med full service.

Viktig for OP å finne en balansert prising -ikke for billig / ikke for dyr-

Skrevet
4 timer siden, BananaPie skrev:

Argumentet om at de jobber selvstendig og har faktisk lyst har ikke noe med norsk å gjøre. En som er selvstendig kan ta den prisen de vil og markedet tillater. Men jeg ser ikke noe forskjell på at selvstendig norske skal ta noe annerledes pris enn selvstendige utlendinger.

Om eskorten skal ta betalt for risikoen for å møte kjente, så løper kunden samme risiko. Det er derfor jeg ikke velger norsk.

Men argumentasjonen om å kunne snakke norsk sammen, ha de samme kulturelle referansene, og dermed øke sjansen for en naturlig opplevelse, den kjøper jeg. Jeg kan se for meg at noen er villig til å betale for det.

Skrevet
1 time siden, TitsMann skrev:

Enig i mye du sier her, men dette gjelder for alle eskorter, ikke bare norske.

Trådstarter lurte på hva prisen var for norske eskorter. Jeg mener det er feil å prise etter om man er norsk eller ikke. Men heller fokusere på det du sier om ekslusivitet osv. Andre har også kommet med vanlig prising for tjenester osv, det er et fint utgangspunkt.

Eneste jeg kan se kan gjøre en forskjell, er dette med å kunne snakke norsk. Kanskje jeg er den eneste, men det er faktisk en dealbreaker.

Skrevet
9 minutter siden, Chen skrev:

Argumentet om at de jobber selvstendig og har faktisk lyst har ikke noe med norsk å gjøre. En som er selvstendig kan ta den prisen de vil og markedet tillater. Men jeg ser ikke noe forskjell på at selvstendig norske skal ta noe annerledes pris enn selvstendige utlendinger.

Om eskorten skal ta betalt for risikoen for å møte kjente, så løper kunden samme risiko. Det er derfor jeg ikke velger norsk.

Men argumentasjonen om å kunne snakke norsk sammen, ha de samme kulturelle referansene, og dermed øke sjansen for en naturlig opplevelse, den kjøper jeg. Jeg kan se for meg at noen er villig til å betale for det.

En som er selvstendig kan det ja, og norske eskorter merker vel at de kan tillate seg høyere priser fordi det er et marked for det. Du hører bare ikke mye om det for deres klienter henger ikke på dette forumet. Og let's be real, det er absolutt mer sannsynlig at norske eskorter gjør det frivillig sammenlignet med utenlandske eskorter. Mer naturlig kjemi tilsier også bedre sex, om du bryr deg om det da og du ikke er av typen til å finne lavest mulig pris så du bare får tømt deg.

Skrevet
13 minutter siden, BananaPie skrev:

En som er selvstendig kan det ja, og norske eskorter merker vel at de kan tillate seg høyere priser fordi det er et marked for det. Du hører bare ikke mye om det for deres klienter henger ikke på dette forumet. Og let's be real, det er absolutt mer sannsynlig at norske eskorter gjør det frivillig sammenlignet med utenlandske eskorter. Mer naturlig kjemi tilsier også bedre sex, om du bryr deg om det da og du ikke er av typen til å finne lavest mulig pris så du bare får tømt deg.

Du kjenner dette markedet klart bedre enn meg, kanskje du kan hjelpe trådstarter med prissettingen for hennes tjenester 😃

Skrevet
11 minutter siden, ViggoM skrev:

Jeg tviler på at det er mange 25K kunder i Oslo. Mulig noen i finans. Jeg vil trolig IKKE betale så mye som 6K for sex, men 5K kan være innafor med full service.

Viktig for OP å finne en balansert prising -ikke for billig / ikke for dyr-

Jeg fikk 20 k for 45 min.Det var den lettest penger.Jeg var het klart for en frekk trekant...Ja,det var folk i finans.

Ja snakke samme sprak og har de samme kulturelle referansene er en forskjell.

Selv om jeg har bodd halve livet mitt her, og jeg hadde en viss forståelse av norsk kultur før jeg ble eskorte, er ikke det samme.

Norske eller ikke, vi har friheten til å bestemme hvor mye vi skal ta. Og det er greit hvis gutta ikke er enige eller det er utenfor budsjettet .

Har en høy pris bare fordi mann er norsk…nah..

Skrevet

Jeg skal skifte kjønn og bli luksuseskorte 😗

Skrevet
5 minutter siden, Kalen-71 skrev:

Tipper både du og jeg @Kalen-71 er kjekke nok til å kunne få godt betalt som gigolo😅

Skrevet
22 minutter siden, Jabra2 skrev:

Tipper både du og jeg @Kalen-71 er kjekke nok til å kunne få godt betalt som gigolo😅

Anal sex fra fete menn på 60? Enjoy.

Skrevet
3 minutter siden, ViggoM skrev:

Anal sex fra fete menn på 60? Enjoy.

Jeg skjønner at jeg burde ha holdt kjeft🤪

Skrevet

4 kunder per dag uten kondom og med creampie = NOK 20.000/dag

5000K per kunde!

5dager x 20000 = 100000

Lørdag/søndag fri

4 uker x 100.000 = 400K/mnd

-50K i husleie

= 350K i profit / måned med helgen fri.

Kvinner har muligheter. Kvinner kan tjene godt. De her ledige.

Skrevet
43 minutter siden, ViggoM skrev:

4 kunder per dag uten kondom og med creampie = NOK 20.000/dag

5000K per kunde!

5dager x 20000 = 100000

Lørdag/søndag fri

4 uker x 100.000 = 400K/mnd

-50K i husleie

= 350K i profit / måned med helgen fri.

Kvinner har muligheter. Kvinner kan tjene godt. De her ledige.

50 k for leie?Det er bedre bli en penthouse i Tjulvholmen!

Fra disse 350k må du ta minst 100k til utgifter. Sexleketøy, undertøy, negler, hår, estetiske behandlinger, Uber,klær .

Det er jævlig dyrt å være eskorte.

Skrevet
1 time siden, Kalen-71 skrev:

Trenger ikke..

Jeg kjenne en gutt som er loverboy..han eie en porsche og han er cirka 28 år nå.

Skrevet
55 minutter siden, TitsMann skrev:

Fra disse 350k må du ta minst 100k til utgifter. Sexleketøy, undertøy, negler, hår, estetiske behandlinger, Uber,klær .

100k virker i overkant. Det er sikkert mye du har lyst på men du MÅ ikke. Uber betaler outcall kunden for...