Gå til innhold

Istanbul


Gjest

Anbefalte innlegg

Jeg har hørt at dette er en sikker og fin måte for å treffe noen søte jenter på hotellet: Ta kontakt med Ela Şimşek på Facebook (via messenger). Si at du har hørt at hun kan skaffe kontakt med noen søte jenter. Hun sender noen bilder og alternativer, med pris- og serviceforslag - så er det bare å bli enig om detaljene. Forvent å betale 1500-2000 norske for 2-3 timer på ditt rom.

Skjermbilde_2017-03-09_13-41-23.thumb.png.a57aa99d03e5c4039566986566ccbcff.png

For øvrig er prostitusjon lovlig i Istanbul. Genelev kalles bordellene, men det er visst ikke noe særlig å besøke som vestlig. Fort gjort å bli lurt, svindlet osv.

Lenke til kommentar
  • 5 years later...
  • 2 months later...
22 timer siden, taloong skrev:

Hun er aktiv, var i kontakt med henne på FB å hun tar 2500 TL for 2 timer + taxi. Er det noen som har bilder av henne?

Hvem er du sikter til her?

Ela er/var kun kontaktperson/organisator. Noen år siden jeg var der, så mulig det har endret seg. Hun sender bilder/pris av jenter som er tilgjengelig når du spør etter treff på ditt hotell.. 

Hvis du er i Tyrkia og har spurt henne på FB/Messenger så har du fått bilder. Hvis du ikke er i Tyrkia så skjønner ikke jeg poenget med å kontakte henne.

  • Like 1
Lenke til kommentar
  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...