Gå til innhold

Bibibelle til en pris på 15000

Featured Replies

Skrevet
2 minutter siden, Natt skrev:

...hår fikset med Photoshop, den beste frisøren. 😉

Jeg tenkte ikke på trekanthåret denne gangen.

Skrevet
24 minutter siden, Nelson skrev:

Kroppen er absolutt samme som forrige gang hun hadde annonse, men fjeset og håret er fikset på.

Gi opp @Nelson

Din besettelse med meg må ta slutt. Jeg er ugjenkjennelig nå. Det gir ingen mening for meg å selge et bilde som ikke er mitt nåværende bilde.

Jeg kan ikke jobbe på grunn av helsebehandlingen jeg gjennomgår. Og jeg vil ikke kunne jobbe eller ha seksuell omgang før i hvert fall neste år.Du finner alltid en grunn til å nevne navnet mitt. Den dagen jeg kommer tilbake, skal jeg gi deg beskjed. Søk hjelp.Det er helt usunt.

Skrevet
5 timer siden, TitsMann skrev:

Den dagen jeg bestemmer meg for å skrive en bok som forteller alt om mine 7 år som eskorte, vil mange med den sykeste fetisj be om ikke å bli nevnt.De med den slags nedsettende bemerkninger er de ekleste.

La meg gjette: Din greie er å slikke fitta full av andre menns sæd, be jenta om å ikke vaske seg på tre dager, ellers spiser du bæsj?

Well..Jeg lærer etter mange feil at det er mye morsommere å se folk frykte å bli avslørt enn å avsløre dem deretter.

Jeg forlater denne diskusjonen. Jeg ønsker alle en fin dag 🥰

Skjønner ikke, hvorfor er du så krenker på vegne av en eskorte? Jeg håper de som betaler for dette ikke sprer sykdommene denne eskorten bærer videre. Uff av meg.

Skrevet
2 timer siden, TitsMann skrev:

Gi opp @Nelson

Din besettelse med meg må ta slutt. Jeg er ugjenkjennelig nå. Det gir ingen mening for meg å selge et bilde som ikke er mitt nåværende bilde.

Jeg kan ikke jobbe på grunn av helsebehandlingen jeg gjennomgår. Og jeg vil ikke kunne jobbe eller ha seksuell omgang før i hvert fall neste år.Du finner alltid en grunn til å nevne navnet mitt. Den dagen jeg kommer tilbake, skal jeg gi deg beskjed. Søk hjelp.Det er helt usunt.

3 timer siden, Natt skrev:

...hår fikset med Photoshop, den beste frisøren. 😉

bibibelle-1662798278_large.jpeg

Det er ikke min 😊

4 minutter siden, Chaudry Shafiq skrev:

Skjønner ikke, hvorfor er du så krenker på vegne av en eskorte? Jeg håper de som betaler for dette ikke sprer sykdommene denne eskorten bærer videre. Uff av meg.

Jeg er ikke krenker av vegen av en eskorte.Men det er ikke første gang @Nelson prøver å si at en annen eskorte er meg, eller at jeg gjør ting som å skrive dårlige anmeldelser til andre eskorter. Jeg leser her innimellom, men jeg er ikke aktiv, jeg har ikke energi og jeg har ikke ryggrad til å knulle noen.

Det er bare irriterende at han ikke respekterer personlige grenser, og jeg er sikker på at han leter døgnet rundt etter tegn på at jeg har en aktiv profil.

I wish i kun ta 25 k for en creampie ,men vis jeg knulle noen nå,minst 10k skal te fisioterapi.😂Og vil møte kunde med en ekstra utstyr..

😂😂😂😂

IMG_7139.jpeg

Skrevet
På 27.5.2026 den 10.29, Jabra2 skrev:

Bibibelle skal ha 15000 for en time outcall. Bør jo være ganske bra til den prisen🫣

25' om en vil kjøre gummifritt!

Annonsen er tatt ned igjen, kan man da konkludere med at auksjonen var vellykket. 🙂