Gå til innhold

Bibibelle til en pris på 15000

Featured Replies

Skrevet

Bibibelle skal ha 15000 for en time outcall. Bør jo være ganske bra til den prisen🫣

25' om en vil kjøre gummifritt!

Noen som kjenner til henne?

Er vel neppe kø her😅

https://eskortejenter.net/oslo/girl-profile/bibibelle-32935.html

PSX_20260527_101853.jpg

Endret av Jabra2

Skrevet

Med de prisene tror jeg det blir tynt med kunder uansett kvalitet.....

Skrevet

Har vi ikke sett denne tidligere?

KI-baben, "høre" i senga.

Endret av Nelson

Skrevet

Hmm, lykke til med den. 50 år og høy pris vil jeg tro gir et meget begrenset klientell.

Skrevet
  • Forfatter
18 minutter siden, Nelson skrev:

Hun er på sd også ser jeg.

VikaDame, 49

https://sugardaters.com/no/profile/Y.WdN6bPzp

Endret av Jabra2
La til link

Skrevet

Dette er Zezeh. En gammel traver her inne. Hun har mye påfunn. I en periode er hun gift og selger cuckold-opplevelser. I en annen periode selger hun kun sex-terapi. Prisene spretter opp og ned fra 1000kr for alt gummifritt i en periode til nå 25000kr. Brukerne, plattform for reklamering, navn og profilering varierer også veldig. Omtalene er like varierte. Noen elsker henne. Andre synes hun er klin gal. Søk henne opp her og se. Hun har en aktiv bruker og følger forsåvidt også med på alt som skrives om henne

Skrevet
51 minutter siden, magnet2c skrev:

Dette er Zezeh. En gammel traver her inne. Hun har mye påfunn. I en periode er hun gift og selger cuckold-opplevelser. I en annen periode selger hun kun sex-terapi. Prisene spretter opp og ned fra 1000kr for alt gummifritt i en periode til nå 25000kr. Brukerne, plattform for reklamering, navn og profilering varierer også veldig. Omtalene er like varierte. Noen elsker henne. Andre synes hun er klin gal. Søk henne opp her og se. Hun har en aktiv bruker og følger forsåvidt også med på alt som skrives om henne

Takk for det,men Bibibelle er ikke meg.

Men jo,den cuckhold profil var en kunde som har betalt for det.

Jeg har ryggmargsstenose,skal fa kirurgi snart og har ikke sett en kuk for neste 7 mnd .

Og jeg har mørk hår.😊

Men det er interessant,prisen er helt urealistisk.😂

Not back,not this time..

Skrevet

Grei kilospris da.

Skrevet
3 timer siden, Nelson skrev:

Dessverre ikke denne gangen . Jeg synes du bør dempe forventningene dine om å se meg tilbake, med mindre du har en slags medisinsk fetisj. Jeg savner tiden min som eskorte, men rygge og helse min har ikke hjulpet så mye siden september.

C5 og c7 sier nei..😂

Skrevet
1 time siden, TitsMann skrev:

C5 og c7 sier nei..😂

Men hva sier revisør?

Skrevet
2 timer siden, Kneipp skrev:

Men hva sier revisør?

At du er dum nok til å ikke vite hva nakkeskive er. Hold deg til betalende prostituerte.

Skrevet
2 timer siden, TitsMann skrev:

At du er dum nok til å ikke vite hva nakkeskive er. Hold deg til betalende prostituerte.

Det kaller jeg en adekvat reaksjon fra en stabil person.

Skrevet

Zee- zee.....

Skrevet

TitsMann har kanskje for høye forventninger til brukerne her. Men C5 er den medisinske betegnelsen på femte nakkevirvel.

Endret av Norge35

Skrevet

1 minutt siden, Norge35 skrev:

Titsman har kanskje for høye forventninger til brukerne her. Men C5 er betegnelsen på femte nakkevirvel.

Hehe..er du nye her?

Noen av gutta her har IQ like stor som pikken sin.kan ikke forvent mye Men det er bare to eller tre 🥰

Skrevet
5 minutter siden, TitsMann skrev:

Noen av gutta her har IQ like stor som pikken sin

Hun har savnet oss og den koselige dialogen.

Skrevet
10 minutter siden, TitsMann skrev:

Hehe..er du nye her?

Noen av gutta her har IQ like stor som pikken sin.kan ikke forvent mye Men det er bare to eller tre 🥰

12 minutter siden, TitsMann skrev:

Hehe..er du nye her?

Ja, tototre er intelligent. Men han er vel ikke her lenger

Skrevet

Ser ut som hun har utslett eller lignende i og rundt vagina? Jesus, føler jeg mistet lysten helt på damer etter jeg så bildene på annonsen hennes. Det har var nasty greier.

Skrevet

Du kunne ikke betalt meg 15 000 for å komme i nærheten av dette... 🤮

bibibelle-1662798278_large.jpeg

Skrevet
2 minutter siden, Natt skrev:

Du kunne ikke betalt meg 15 000 for å komme i nærheten av dette... 🤮

Det er vel rester etter litt creampie. Ikke noe alvorlig.

Endret av Kalen-71

Skrevet
7 timer siden, Chaudry Shafiq skrev:

Ser ut som hun har utslett eller lignende i og rundt vagina? Jesus, føler jeg mistet lysten helt på damer etter jeg så bildene på annonsen hennes. Det har var nasty greier.

Den dagen jeg bestemmer meg for å skrive en bok som forteller alt om mine 7 år som eskorte, vil mange med den sykeste fetisj be om ikke å bli nevnt.De med den slags nedsettende bemerkninger er de ekleste.

La meg gjette: Din greie er å slikke fitta full av andre menns sæd, be jenta om å ikke vaske seg på tre dager, ellers spiser du bæsj?

Well..Jeg lærer etter mange feil at det er mye morsommere å se folk frykte å bli avslørt enn å avsløre dem deretter.

Jeg forlater denne diskusjonen. Jeg ønsker alle en fin dag 🥰

Skrevet

Jeg synes det er merkelig at @TitsMann er fornærmet over disse bemerkningene hvis denne annonsen ikke er henne, som hun sier...

Uansett, hun har forlatt oss igjen, så vi kan kaste det spørsmålet bort med universets andre store mysterier. 😉

Endret av Natt

Skrevet
28 minutter siden, Natt skrev:

eg synes det er merkelig at @TitsMann er fornærmet over disse bemerkningene hvis denne annonsen ikke er henne,

Kroppen er absolutt samme som forrige gang hun hadde annonse, men fjeset og håret er fikset på.

Skrevet
11 minutter siden, Nelson skrev:

...håret er fikset på.

...hår fikset med Photoshop, den beste frisøren. 😉

Endret av Natt

Skrevet
  • Forfatter
7 minutter siden, Natt skrev:

...hår fikset med Photoshop, den beste frisøren. 😉

Ja, men det ser ikke så delikat ut uansett 🫩🫣