Gå til innhold

Forkortelsenes forbannelse (FF)

Featured Replies

Skrevet
  • Moderatorer

Mange har opp gjennom tidene ønsket en oversikt over hvilke forkortelser som blir brukt her på forumet. Senest nå @Natt i tråden om "BB på massasjestudio..."

Vi kan gjøre et forsøk på å lage en tråd som spikres slik at det blir liggende. Utfordringen er å få med alle forkortelsene som blir brukt. Siden det ikke går an å endre poster etter 60 minutter må alle forkortelsene være med på første forsøk.

Derfor ønsker jeg at dere fyller inn hvilke forkortelser som blir brukt og hva som er definisjonen av dem.

Så kan jeg samle sammen dette i post og spikre opp på egnet sted.

Sitat fra @Natt :

"Disse forkortelsene (FP, OWO, BB, CIM, osv.) har blitt diskutert her på NE mange ganger før, men jeg føler noen ganger at vi burde ha en låst tråd på forumets landingsside med alle de riktige begrepene og deres betydning, slik at tullete informasjon av den typen som er skrevet ovenfor kan unngås permanent."

• SolanGundersen pinned this emne
Skrevet

BJ (Blow Job) a.k.a Fransk/French = Oralsex på mannen, suging

OWO (Oral WithOut) a.k.a BBBJ (Bare Back Blow Job) = Suging uten kondom.

CIM (Cum In Mouth) = Komme i munnen

BJTC (Blow Job To Completion) = Oralsex/suging med avslutning i munnen

DATY (Dining at the Y. Y'en kan sees på som beina til dama som spriker) = Oralsex på kvinnen

HJ (Hand Job) = Runking

Happy Ending = Runking etter massasje

B2B (Body to Body) = Naken massasje med vekt på å bruke hele kroppen til å massere

Mutual Touch = Brukes ifbm med massasje. Man kan ta på massøren. Vanligvis ikke på intimsoner (skrittet)

Tok de jeg bryr meg om i utgangspunktet 😃

Skrevet
  • Forfatter
  • Moderatorer
39 minutter siden, Chen skrev:

ifbm

Som betyr? :-)

Skrevet

BFBRGYOTT

Skrevet

Being fucked by revenger get you over the top - gammelt jungelord😌

Skrevet

PL - Pussy Licking.

Er så teit med Cunilingus eller noe sånt.

Mulig noen polakker vil reagere på dette, men de får bare ta det.

Endret av Testdriver

Skrevet
4 timer siden, Chen skrev:

ifbm

3 timer siden, SolanGundersen skrev:

Som betyr? :-)

Du må slutte å tenke koffert @SolanGundersen. Ifbm er vel en vanlig forkortelse for i forbindelse med. 😇😂

Endret av Chen

Skrevet
  • Forfatter
  • Moderatorer
1 time siden, Chen skrev:

Du må slutte å tenke koffert @SolanGundersen. Ifbm er vel en vanlig forkortelse for i forbindelse med. 😇😂

Å forklare en forkortelse med en forkortelse. Jeg henviser til overskriften i tråden:-)

Sånn generelt bør man egentlig unngå forkortelser når man skriver. Ref. Lars Aarønæs sin lesbarhetsindeks i "Skriv godt" fra 2013.

Skrevet
29 minutter siden, SolanGundersen skrev:

Å forklare en forkortelse med en forkortelse. Jeg henviser til overskriften i tråden:-)

Sånn generelt bør man egentlig unngå forkortelser når man skriver. Ref. Lars Aarønæs sin lesbarhetsindeks i "Skriv godt" fra 2013.

Ser den.

Men du må innrømme det var litt morsomt 😁

Ser for meg at du febrilsk forsøker å finne ut hva ifbm kan bety i denne sammenheng. Intense full body massage kanskje?

Skrevet
7 timer siden, Chen skrev:

BJ (Blow Job) a.k.a Fransk/French = Oralsex på mannen, suging

OWO (Oral WithOut) a.k.a BBBJ (Bare Back Blow Job) = Suging uten kondom.

CIM (Cum In Mouth) = Komme i munnen

BJTC (Blow Job To Completion) = Oralsex/suging med avslutning i munnen

DATY (Dining at the Y. Y'en kan sees på som beina til dama som spriker) = Oralsex på kvinnen

HJ (Hand Job) = Runking

Happy Ending = Runking etter massasje

B2B (Body to Body) = Naken massasje med vekt på å bruke hele kroppen til å massere

Mutual Touch = Brukes ifbm med massasje. Man kan ta på massøren. Vanligvis ikke på intimsoner (skrittet)

Tok de jeg bryr meg om i utgangspunktet 😃

Eneste jeg i farten kunne se manglet her er:

BB - Å ri uten sal, altså samleie uten gummi

FFM - Trekant med to damer og en mann

MFM - Trekant med to menn og en dame

A2M/ATM = Ass to mouth. Regner det som rimjob.

Uten at jeg har sett noe annet enn BB på dette forumet.

Og noe jeg måtte arbeide litt for å forstå i et par danske annonser: White party - Du medbringer noe dyrt hvitt pulver på møtet ditt med eskorten.

Skrevet
3 timer siden, HerrSerr skrev:

Det er vel at en har penis i anal, så tar dama den rett i munn etterpå?

Skrevet
5 minutter siden, per4017 skrev:

Det er vel at en har penis i anal, så tar dama den rett i munn etterpå?

Faen, det har du rett i. Sånn går det når jeg skal beskrive praksiser jeg ikke holder på med selv.

Endret av HerrSerr

Skrevet
8 minutter siden, HerrSerr skrev:

Faen, det har du rett i. Sånn går det når jeg skal beskrive praksiser jeg ikke holder på med selv.

Har heller aldri prøvt det. Men måtte sjekke opp i det en gang i tiden 🤣

Skrevet
5 timer siden, HerrSerr skrev:

Eneste jeg i farten kunne se manglet her er:

BB - Å ri uten sal, altså samleie uten gummi

FFM - Trekant med to damer og en mann

MFM - Trekant med to menn og en dame

Uten at jeg har sett noe annet enn BB på dette forumet.

Og noe jeg måtte arbeide litt for å forstå i et par danske annonser: White party - Du medbringer noe dyrt hvitt pulver på møtet ditt med eskorten.

69

BBW

BDSM

GS

og min favoritt, som jeg ikke finner noen forkortelse for.... kanskje FS - men kan også stå for Full Service

Listen er jo uendelig.....

Skrevet
1 time siden, LongJohn skrev:

69

BBW

BDSM

GS

og min favoritt, som jeg ikke finner noen forkortelse for.... kanskje FS - men kan også stå for Full Service

Listen er jo uendelig.....

Meningen var jo du skulle skrive hva forkortelsene betyr, ikke bare liste opp forkortelser.

Skrevet
8 timer siden, HerrSerr skrev:

Meningen var jo du skulle skrive hva forkortelsene betyr, ikke bare liste opp forkortelser.

69 - Sexstilling der sexpartnerne ligger topp mot tå og gjensidig utfører oralsex på hverandre.

BBW - Big beautiful woman, refererer til kvinner som er ekstra formfyllte eller kurvede

BDSM - Bondage, disiplin, dominans, underkastelse, sadisme, masochisme

GS - Golden Showers, urinering på kroppen eller i munnen

FS - Face Sitting, kvinnen sitter på ansiktet til mannen som slikker henne. (Eller Full Service: betyr vanligvis bare «samleie», men noen eskorter kan mene en «komplett» tjeneste, inkludert massasje, oralsex og sex, og i noen tilfelle også BB (se ovenfor).

Ok, done!

Skrevet
  • Moderatorer

3 minutter siden, LongJohn skrev:

BBW - Big beautiful woman, refererer til kvinner som er ekstra formfyllte eller kurvede

Der har du min type damer. Mye å ta i, mye å bli glad i

Skrevet
5 timer siden, Langbein skrev:

Der har du min type damer. Mye å ta i, mye å bli glad i

Ja, ikke sant!

For meg vil jeg noen ganger ha BBW'er, og noen ganger litt mindre fyldige, av og til de litt små tynne typene også. Det er rett og slett avhengig av hvor hodet mitt er den dagen.

Og spesielt facesitting, da SKAL det være BBW'er 😃.

Skrevet

CIP = Cum In Pussy - oversettelse: utløsning i fitta (ofte, men ikke alltid, kombinert med BB)

Skrevet
  • Moderatorer
35 minutter siden, Natt skrev:

CIP = Cum In Pussy - oversettelse: utløsning i fitta (ofte, men ikke alltid, kombinert med BB)

Så da er ikke CIP det samme som Creampie?

Skrevet
51 minutter siden, Langbein skrev:

CIP/Creampie er jo det samme og vil jo alltid være kombinert med et minimum av BB - for uten BB vil det jo ikke være fysisk mulig å plassere en dose inni dama 🙃🙂

Skrevet
6 timer siden, Langbein skrev:

Ja, CIP er det samme som Creampie, de to begrepene brukes ofte separat.

5 timer siden, Kalen-71 skrev:

CIP/Creampie er jo det samme og vil jo alltid være kombinert med et minimum av BB - for uten BB vil det jo ikke være fysisk mulig å plassere en dose inni dama 🙃🙂

Dette er ikke alltid nøyaktig. Jeg har vært sammen med jenter som tillater BB, men ber om fullføring på rumpa eller korsryggen (eller andre steder hvis timingen din er spesielt god). 😉

Skrevet
4 timer siden, Natt skrev:

Dette er ikke alltid nøyaktig. Jeg har vært sammen med jenter som tillater BB, men ber om fullføring på rumpa eller korsryggen (eller andre steder hvis timingen din er spesielt god). 😉

krempai impliserer bb, ikke omvendt