Gå til innhold

Hvem har dere kjøpt ifra?

Featured Replies

Skrevet

Har møtt en del damer opp gjennom årene vis sugardaters, snapchat og re, har møtt mange norske damer innen følgende yrker: fengselbetjent, jurister, advokat, sykepleier, sosionom, lærere, regnskapsførere. Felles nevneren er gjeld og inkasso som fører dem til prostitusjon. Håper å få møtt en lege.

Skrevet

Møter bevisst ikke norske damer.

Skrevet

For noen år tilbake så møtte jeg ei dame som det var noe kjent med, men klarte ikke skjønne hva som gjorde det. Grublet lenge på dette i noen uker før dama plutselig dukket opp i en reportasje på God Kveld Norge 😃

Skrevet

En overvekt av helsearbeidere er min følelse.

Skrevet
6 minutter siden, Lex skrev:

Grublet lenge på dette i noen uker før dama plutselig dukket opp i en reportasje på God Kveld Norge 😃

Snakker vi "ordentlig" kjendis nå eller noe reality greier?

Skrevet
9 minutter siden, Tukleren skrev:

Snakker vi "ordentlig" kjendis nå eller noe reality greier?

Den største gruppen "kjendiser", influenser.

Skrevet

Har bare kjøpt fra utenlandske. Også inkludert fastboende innvandrere som snakker Norsk.

Sikkert noen overvektige helsearbeidere også, men jeg spør aldri om hva de er. For meg så er de sex arbeidere. Og jeg setter veldig pris på det de jobber som.

Skrevet

Lurer mer på hvem jeg ikke har kjøpt fra jeg.........

Skrevet
3 timer siden, Chaudry Shafiq skrev:

Har møtt en del damer opp gjennom årene vis sugardaters, snapchat og re, har møtt mange norske damer innen følgende yrker: fengselbetjent, jurister, advokat, sykepleier, sosionom, lærere, regnskapsførere. Felles nevneren er gjeld og inkasso som fører dem til prostitusjon. Håper å få møtt en lege.

For min del kan jeg tilføye politiker😉

Skrevet
  • Forfatter
1 time siden, Jabra2 skrev:

For min del kan jeg tilføye politiker😉

Har møtt en lokalpolitiker også. Men ingen stortingspolitiker enda.

Skrevet
10 minutter siden, Chaudry Shafiq skrev:

Kanskje jeg har sjans på å bli sugardaddy til Sylvi Listhaug.

Skrevet

I gamle dager gikk jeg på hva som helst, og har for lengst mistet oversikten der. Yrkesvalget deres tviler jeg på at jeg fikk med meg. Var kanskje en del studiner, så nå kan de jo ha blitt hva som helst. Da foretrekker jeg at dem absolutt ikke husker meg.

Nå er det 99% thai'er, og en og annen slenger fra et annet land. Unngår de norske, kan fort bli samtaler ut av det, og spørsmål som "Siden du er fra Drammen og er rørlegger/snekker/elektriker så kjenner du kanskje han Knut, han driver jo med det samme - kona hans er en god venninne av meg, kanskje vi kan møtes alle sammen ? " - og da tenker man jo "Fasans, det er vel ikke HAN Knut hun mener, shit, shit, shit"......

Har vært en del i utlandet også da, og der er jeg ikke så nøye - da kan det gå i alt mulig egentlig - en liten favoritt var jo hun her: https://www.meesteres-car.nl/, en annen er henne her, superbra ! https://www.bizarrlady-angelique.de/

Endret av LongJohn

Skrevet

Mest Onlyfans modeller, egentlig.

Fordelen med dem er at at de er jævlig pene.

Skrevet
1 time siden, busch1 skrev:

Mest Onlyfans modeller, egentlig.

Fordelen med dem er at at de er jævlig pene.

Norske ?

Skrevet
9 timer siden, Chaudry Shafiq skrev:

Hvordan kan advokater, regnskapsførere og jurister ha problemer å nedbetale gjeld? De tjener jo godt eller tar jeg feil?🤔

Skrevet
18 minutter siden, Lasse6969 skrev:

Hvordan kan advokater, regnskapsførere og jurister ha problemer å nedbetale gjeld? De tjener jo godt eller tar jeg feil?🤔

Det koster å ha en Land Rover for å kjøre på hytta på fjellet, en Mercedes for å kjøre på hytta ved sjøen, og en liten Porsche 911 for bykjøring. Alt finansiert med lån til skyhøye renter, og overtrukne kredittkort pga resturantbesøk på Michelin plasser, 8 retters meny må de jo ha. Så hva gjør en fattig stakkar da? Kan jo ikke pantsette lille Fifi heller, og hundepasseren skal jo også få betalt. For ikke å snakke om hushjelpen og vaskedama.

Skrevet
22 minutter siden, LongJohn skrev:

Det koster å ha en Land Rover for å kjøre på hytta på fjellet, en Mercedes for å kjøre på hytta ved sjøen, og en liten Porsche 911 for bykjøring. Alt finansiert med lån til skyhøye renter, og overtrukne kredittkort pga resturantbesøk på Michelin plasser, 8 retters meny må de jo ha. Så hva gjør en fattig stakkar da? Kan jo ikke pantsette lille Fifi heller, og hundepasseren skal jo også få betalt. For ikke å snakke om hushjelpen og vaskedama.

Så for å beholde Fifi så må fruen korttidsutleie sin Fufu til LongJohn.

Skrevet
3 timer siden, pussylove skrev:

Norske ?

Noen.

Andre er ikke norske men bor fast i Norge.

Har ei av dem i samme bydel som meg 😉

Vakker som få. Trivelig. Vinner world cup i blowjobs 😉

Skrevet

Hva er strategien når det gjelder OF-jentene? Typisk bruke en del penger på content og så etterhvert bruke statusen sin som god kunde til å spørre om det er mulig å få til noe i virkeligheten? Eller er dere rett frem på det for å spare tid (og penger...)?

Skrevet
13 minutter siden, Isbryter skrev:

Hva er strategien når det gjelder OF-jentene? Typisk bruke en del penger på content og så etterhvert bruke statusen sin som god kunde til å spørre om det er mulig å få til noe i virkeligheten? Eller er dere rett frem på det for å spare tid (og penger...)?

Rett frem. Funker ikke det så er det andre muligheter..

Skrevet
  • Forfatter
8 timer siden, Lasse6969 skrev:

Faktisk ikke, de fleste jurister sliter med å få jobb og tjener gjennomsnittlønna. Mange advokat tjener dårlig, er en myte at alle tjener million lønn. Felles for de jeg har møtt er dyre vesker og restaurant besøk som fører til gjeld. Dem skal oppretteholde en fasade blant venner/kolleger/familie som er kostbar.

Skrevet

Alt jeg vil si er: Jeg antar at Thon, Radisson og de andre ikke betaler arbeiderne sine nok...

Skrevet
13 timer siden, Chaudry Shafiq skrev:

Jøss, Under en valgkamp må jo det være nesten like mye verdt som Epstein-filene.

Skrevet
5 timer siden, Isbryter skrev:

Jeg har ikke strategie.

Alle er jævligt trivelige og har ingen problemer med det sosiale før treff.

Ikke jeg heller.

Du får vel øve litt.

Lykke til videre.

Skrevet
  • Forfatter
5 timer siden, busch1 skrev:

Jeg har ikke strategie.

Alle er jævligt trivelige og har ingen problemer med det sosiale før treff.

Ikke jeg heller.

Du får vel øve litt.

Lykke til videre.

Jeg har møtt en del of jenter. Enten via sd eller ved å sende melding på instagram/of. De fleste sier ja men tar seg godt betalt. Mens andre er med på for normal sum