Gå til innhold

TV2 har laget en artikkel om oss! =(

Featured Replies

Skrevet
11 minutter siden, Pikkleif skrev:

Mye fokus på prostituerte i fra politi og media nå for tiden føler jeg?

Kansje vi kan lage en helt vill tråd, for å se om dem biter på.

Eks på tittel: gangbang med 10 stykk colombia horerplanlegges på grand hotell rom 666 den 06.06.26

Så ser vi noen morsomme avisartikkler snart , og politi som spaner rundt grand hotell den dagen 😂

Det har antakeligvis sammenheng med at et utvalg konkluderte med at loven er idiotisk og bør fjernes. Derfor har det blitt viktig å røre rundt i mudderet så det skal virke som et samfunnsproblem i forkant av noen mediedebatt eller stortingsdebatt om den bare bør skrotes.

Skrevet
42 minutter siden, Pikkleif skrev:

Mye fokus på prostituerte i fra politi og media nå for tiden føler jeg?

Eks på tittel: gangbang med 10 stykk colombia horer planlegges på grand hotell rom 666 den 06.06.26

Så ser vi noen morsomme avisartikkler snart , og politi som spaner rundt grand hotell den dagen 😂

Den dagen kommer det til å kry kjeltringer utenfor Grand hotell. Men la oss glemme politikerne på Stortinget et øyeblikk. Det vil være en gjeng av sivile politifolk som spaner utenfor, og en like stor gjeng av menn i hettegenser som spaner på spanerne utenfor Grand. 🤣

Skrevet
58 minutter siden, Chen skrev:

Den dagen kommer det til å kry kjeltringer utenfor Grand hotell. Men la oss glemme politikerne på Stortinget et øyeblikk. Det vil være en gjeng av sivile politifolk som spaner utenfor, og en like stor gjeng av menn i hettegenser som spaner på spanerne utenfor Grand. 🤣

Og eneste som faktisk møter opp på gangbangen er journalister som skal lage ny click baits. For oss vanlige horebukker møter jo som kjent aldri opp på slike arrangement 😂

Skrevet
6 timer siden, Pikkleif skrev:

Eks på tittel: gangbang med 10 stykk colombia horer planlegges på grand hotell rom 666 den 06.06.26

Jeg tenker at vi skulle gjøre det. Arrangere altså! Ville bli tiårets happening🎉 . Datoen er perfekt, men vi velger selvsagt naborommet. 667 the neighbor of the beast😜

Endret av Jabra2
Stavefeil

Skrevet

Overasket over at de ikke skriver mer. At forumet står åpent og at hvem som helst kan lese det har jo klart sine bakdeler. Man bedriver jo litt selvsensur pga. det, man gjør jo det.

Skrevet

Noen som vet om nettavisen er sponset av RE? Det er reklame der hver dag omtrent.

Skrevet

Det er jo nesten som jeg tror at de faktisk tror at det vi skriver har skjedd i virkeligheten ??? De har tydeligvis ikke skjønt at alt vi skriver her er jo bare fri fantasi 😆

Skrevet
14 minutter siden, LongJohn skrev:

De har tydeligvis ikke skjønt at alt vi skriver her er jo bare fri fantasi 😆

I dag er jo nesten alt AI-generert. 🙂

Skrevet
13 minutter siden, LongJohn skrev:

Det er jo nesten som jeg tror at de faktisk tror at det vi skriver har skjedd i virkeligheten ??? De har tydeligvis ikke skjønt at alt vi skriver her er jo bare fri fantasi 😆

Ja.. Alt jeg skriver er drøm, og fantasi! Kunne aldri tenke meg noe slikt i virkeligheten🫣

Men iblant er det så virkelig at jeg faktisk tror det har skjedd🤗

Endret av Jabra2

Skrevet
  • Moderatorer
4 timer siden, LongJohn skrev:

Ja, for min del er det jo Kjell Aukrust som har skrevet skriptet på alt jeg gjør.

Skrevet

Og når jeg skriver at jeg har opplevd oppdiktete ting, så mener jeg selvsagt at det er min venn som har fantasert om å ha besøkt damer. 😇

Troverdig??? 🙄

Skrevet

Noen andre som skal være med på BDSM orgien i Lars Hilles Gate 30 på fredag?

Skrevet
7 timer siden, SolanGundersen skrev:

Ja, for min del er det jo Kjell Aukrust som har skrevet skriptet på alt jeg gjør.

Akkurat! Og for meg er det Robert Louis Stevenson, men det er det så få som vet om da. Men oversetter selv! Litt stolt av det!

Skrevet
8 timer siden, LongJohn skrev:

...Robert Louis Stevenson...

Det ville kreve seks TV2-journalister for å undersøke ham.

Skrevet
20 timer siden, Natt skrev:

Det ville kreve seks TV2-journalister for å undersøke ham.

😂😂😂