Gå til innhold

TV2 har laget en artikkel om oss! =(

Featured Replies

Skrevet

"«CIM» er forkortelse for sædavgang i munn."

Det er det jeg kaller dybdejournalistikk. 😂

Skrevet

Forresten, det ser ut til å ha krevd fire TV2-journalister for å skrive det folk flest kunne skrive på en rolig halvtimes lunsjpause på jobb...

Endret av Natt

Skrevet
8 minutter siden, Natt skrev:

Forresten, det ser ut til å ha krevd fire TV2-journalister for å skrive det folk flest kunne skrive på en rolig halvtimes lunsjpause på jobb...

De har sikkert vært ute i "feltet" for å teste en del av de vi har gjort omtale på😅

Skrevet
37 minutter siden, JoeRoganJosh skrev:

Hva syntes dere???

Det er ikke annet enn forventet, Journalistene skriver om det som selger, nylig har de avdekket "ureint trav" i hestemiljøet, det er bra de setter fokus på det, men kanskje det var bedre om menn lovlig fikk kontakte prostituerte.

Dagbladet har også satt fokus på sexhandelen flere ganger, men da har de glemt at annonsene fra salg av telefonsex og eskorter genererte inntekter til dem for vel 15 år siden

Skrevet
16 minutter siden, Natt skrev:

"«CIM» er forkortelse for sædavgang i munn."

Det er det jeg kaller dybdejournalistikk. 😂

Du mener de har testet Deep Throat? 😉

Skrevet
23 minutter siden, Jabra2 skrev:

Det er jo ikke akkurat noen bombe at vi ikke går under radaren! Blir fort noen nye "Gjest" her nå.

I typisk norsk journalistisk stil så er det ikke oppgitt noen kilder, altså ingen navn eller link til oss.

Skrevet

Det er typisk fingerløftende, tungeklikkende ikke-journalistikk, ment å pirre de som fortsatt synes det er «sjokkerende» at menn er villige til å kjøpe sex etter århundrer med dette.

Jeg er sikker på at det vil generere klikk for TV2-nettstedet, holde pengene i gang og gjøre sponsorene deres fornøyde. Det er nesten det samme som de som selger sex.

Skrevet

Jeg kan ikke skylde på rus - det ville ha vært en ren tapsforretning😱 og tenker at pratet ellers er ren woke🥱

Endret av Revenger

Skrevet

Artikkelen er jo ganske polariserende. Det man sitter igjen med er at "horekundene" er avhengige av aktiviteten, de angrer og at mange står for kvinnenedsettende holdninger. Synes også det er rart at kunden Kristoffer tror at eskortene er glad for at det er en ung person de møter. Jeg tror ikke eskortene bryer seg så voldsomt om alder så lenge kunden er hensynsfull, ren og ellers oppfører seg pent. Det å betjene kunder er tross alt jobben deres.

Skrevet

Jeg vil tørre å påstå jeg er avhengig, men hvis jeg er ærlig med meg selv, vil jeg ikke stoppe. Det som gir meg dårlig samvittighet er forbruket, har svidd av 20-40k enkelte måneder. Men faen jeg har kost meg

Skrevet
8 minutter siden, Chaudry Shafiq skrev:

Jeg vil tørre å påstå jeg er avhengig, men hvis jeg er ærlig med meg selv, vil jeg ikke stoppe. Det som gir meg dårlig samvittighet er forbruket, har svidd av 20-40k enkelte måneder. Men faen jeg har kost meg

Kose deg når du kan. Det er for sent når du sitter på gamlehjem og vugger fram og tilbake i godstolen 😁

Skrevet

Hvis journalistene er innom i dag for å lodde stemningen, så vil jeg bare si at dere også suger. Snakk om å skape storm i et vannglass. De verste sitatene de greide finne var det kjedsommelige "Har noen testa?" og en anbefaling om å kjøpe CIM av noen. Hva er galt med det? Sikker på at alle journalistene de har satt på saken svelger sperm selv, spesielt de mannlige.

Skrevet
  • Moderatorer
47 minutter siden, Kalen-71 skrev:

Kose deg når du kan. Det er for sent når du sitter på gamlehjem og vugger fram og tilbake i godstolen 😁

Derfor er det viktig å skrive detaljerte rapporter fra dagens møter.

Så kan du sitte på gamlehjemmet og lese dem om igjen og om igjen. Samt skryte litt til de andre gutta der.

Skrevet
7 minutter siden, SolanGundersen skrev:

Derfor er det viktig å skrive detaljerte rapporter fra dagens møter.

Så kan du sitte på gamlehjemmet og lese dem om igjen og om igjen. Samt skryte litt til de andre gutta der.

Helst printe dem ut og legge dem pent i permer, i kronologisk rekkefølge 😁

Skrevet

Så hyggelig å bli sittert i riksdekkende media ), å gud som jeg har lyst til å sprute i kjeften til Amalia New igjen - håper hun kommer tilbake til Oslo snart.

Skrevet
14 minutter siden, Chen skrev:

Amazon tilbyr selvpublisering. Da kan du jo lage bokserie.

Skrevet
  • Moderatorer
31 minutter siden, Chen skrev:

Og gjennomgått av korrekturavdelingen :-)

Skrevet
10 minutter siden, HerrSerr skrev:

Uten en rød tråd - en samling av mine gode og dårlige valg. Chen P.

@HerrSerr får en signert kopi. Dere andre må kjøpe boka 😁

Skrevet
1 minutt siden, SolanGundersen skrev:

Og gjennomgått av korrekturavdelingen :-)

Nei, det er en del av sjarmen. 😉

Skrevet
  • Moderatorer
16 minutter siden, HerrSerr skrev:

Vi kan jo lage et årlig noresk-magasin med de beste rapportene.

Skrevet
Akkurat nå, SolanGundersen skrev:

Vi kan jo lage et årlig noresk-magasin med de beste rapportene.

Kanskje vi kunne hørt med journalisten om han kan hjelpe oss med skrivingen?

Skrevet
  • Moderatorer
1 minutt siden, Chen skrev:

Kanskje vi kunne hørt med journalisten om han kan hjelpe oss med skrivingen?

Ghost-writer :-)

Skrevet

Mye fokus på prostituerte i fra politi og media nå for tiden føler jeg?

Kansje vi kan lage en helt vill tråd, for å se om dem biter på.

Eks på tittel: gangbang med 10 stykk colombia horer planlegges på grand hotell rom 666 den 06.06.26

Så ser vi noen morsomme avisartikkler snart , og politi som spaner rundt grand hotell den dagen 😂

Endret av Pikkleif