Gå til innhold

@JoeRoganJosh og @Jegern krangler så busta fyker (gå inn på egen ansvar)

Featured Replies

Skrevet

Ok jeg erkjenner å ha gått litt over bord / hatt det litt for morsomt i den siste posten min, fair enough.

Endret av jegern

Skrevet
1 time siden, jegern skrev:

Ok jeg erkjenner å ha gått litt over bord / hatt det litt for morsomt i den siste posten min, fair enough.

OK, du er klar for våpenhvile eller signere fredsavtale?
Jeg er klar for å legge dette bak meg, uten noen vinner.
Vi går videre med livene våre, høres ikke det bra ut?

Skrevet
6 minutter siden, JoeRoganJosh skrev:

OK, du er klar for våpenhvile eller signere fredsavtale?
Jeg er klar for å legge dette bak meg, uten noen vinner.

Godtar du en Remis @jegern? 😉

Skrevet

Er nå inne i min andre andre "periode" som bruker her, og en av de første som havnet på listen over ignorerte brukere var @JoeRoganJosh - full av piss uten å bidra nevneverdig.

@jegern derimot, har bidratt til det jeg mener dette forumet skal være.

Det som egentlig er litt festlig er at "little Joe" kan svare hva pokker hen vil til meg her uten at jeg trenger å bry meg siden hen er blokkert 🤪

Skrevet
9 minutter siden, Ox1 skrev:

Er nå inne i min andre andre "periode" som bruker her, og en av de første som havnet på listen over ignorerte brukere var @JoeRoganJosh - full av piss uten å bidra nevneverdig.

@jegern derimot, har bidratt til det jeg mener dette forumet skal være.

Det som egentlig er litt festlig er at "little Joe" kan svare hva pokker hen vil til meg her uten at jeg trenger å bry meg siden hen er blokkert 🤪

Ingen her bryr seg om dine meninger @Ox1 , eller kalven som jeg kaller deg privat.
Du er ikke noe okse, du burde heller kalle deg "full-av-piss" og slutte å mase om oppdateringer på "Lisa".
Jeg prøver å roe ned denne krangelen, hva er intensjonene dine med denne posten???

Ta det heller med meg på pm om du har et problem.

Fullt av voksne dritt unger her inne, som tror at deres meninger betyr noe.

Jeg er glad du har blokkert meg, skal svare med samme mynt å blokkere deg også.

Skrevet

Nå er det like før @Mephistopheles melder seg på her🫣

Skrevet

Uten å ta noen sider, så vil jeg gjerne si at denne tråden er noe av det bedre jeg har lest her inne de siste ukene.

Skrevet
9 timer siden, JoeRoganJosh skrev:

Du vil vel det?

Trekker du tilbake volds og drapstrusler du har kommet med? Jeg gir deg kun denne ene muligheten.

Skrevet
34 minutter siden, jegern skrev:

Du vil vel det?

Trekker du tilbake volds og drapstrusler du har kommet med? Jeg gir deg kun denne ene muligheten.

Ta en screenshot, og send den til meg på pm.
Jeg finner ingen meldinger mellom meg og deg, der jeg truer deg.

Jeg har sagt det før, jeg har ingen planer om å påføre deg vold... Og heller ingen planer om mord.
Du er en internett figur, hvor mye tror du virkelig jeg bryr meg?
Tror du jeg er villig til å gå inn i 21år for en krangel på internett?
Det må være noe av det sykeste noen har trodd om meg.

Som jeg sa tidligere, dette er en barnslig krangel.
Vi kan avslutte dette nå, for jeg tror ingen her på forumet har interesse av å lese om en krangel mellom meg og deg.

Og for å være ærlig, jeg syntes du er ganske barnslig som ikke tar hånden når jeg rekker den ut til deg.
Dette handler ikke om meg og deg, dette handler om å gi de andre brukerne her litt fred.

Skrevet
8 minutter siden, JoeRoganJosh skrev:

Tror du jeg er villig til å gå inn i 21år for en krangel på internett?

Vel ja? Hvem vet hva slags syke fjotter som fins på internett. Det er derfor man bør politianmelde, selv om det er en aldri så liten sjans for at truslene realiseres.

Jeg driter i hånden din, men bare hold kjeft fremover så skal det gå bra skal du se. Du skylder oss forøvrig flere år verdt av anmeldelser, så det er bare å begynne.

Skrevet

inderen rekker frem hånda, jegern dasker den vekk mens han skjelver i buksa over noe som kanskje eller kanskje ikke ble sagt av en anonym person til en annen over internett, og begynner så å sutre om at man alltid burde snitche til snuten! vi har en klar vinner her etter min mening! kanskje @SolanGundersen eller @Langbein kan opprette en meningsmåling? jeg vet hvertfall hvem jeg ville gått i skyttergrava med under ww3

Skrevet
  • Moderatorer
59 minutter siden, slimyboy73 skrev:

kanskje @SolanGundersen eller @Langbein kan opprette en meningsmåling?

Å nei du. Jeg gir opp. Nå gleder jeg meg bare til å besøke Bella Amada i dag.

Skrevet

Ja vi kan slutte nå, jeg gidder ikke krangle med inderen lenger

Skrevet
  • Moderatorer
Akkurat nå, jegern skrev:

Ja vi kan slutte nå, jeg gidder ikke krangle med inderen lenger

Flott. Spill heller sjakk med Langbein. Jeg ønsker revansje 🙂