Gå til innhold

@JoeRoganJosh og @Jegern krangler så busta fyker (gå inn på egen ansvar)

Featured Replies

Skrevet
På 24.11.2025 den 12.13, jegern skrev:

Hehe, «hvert sitt» er viktig å påpeke ja. Jeg kunne kanskje reist på tur med deg, og noen få andre. Men i praksis, nei. Man burde være forsiktig med å møte noen fra forumet, det er en her som vil slå meg ned hvis han ser meg i IRL… Det er nok bare en svak liten tulling, men man vet jo aldri på et anonymt forum.

Hva i alle dager har du gjort for å fremprovosere det😂 Godt vi har moderatorer på forumet nå, slipper krangler og unødvendig diskusjoner.

Skrevet
  • Moderatorer
23 minutter siden, Chaudry Shafiq skrev:

Hva i alle dager har du gjort for å fremprovosere det😂

Don't ask, don't tell!

Skrevet
5 timer siden, Chaudry Shafiq skrev:

Hva i alle dager har du gjort for å fremprovosere det😂 Godt vi har moderatorer på forumet nå, slipper krangler og unødvendig diskusjoner.

Vet ikke helt siden jeg ikke har fått noen god forklaring, men det er nok sjalusi.

Skrevet
På 24.11.2025 den 12.13, jegern skrev:

Hehe, «hvert sitt» er viktig å påpeke ja. Jeg kunne kanskje reist på tur med deg, og noen få andre. Men i praksis, nei. Man burde være forsiktig med å møte noen fra forumet, det er en her som vil slå meg ned hvis han ser meg i IRL… Det er nok bare en svak liten tulling, men man vet jo aldri på et anonymt forum.

Hvorfor griner du enda???
Trodde vi hadde sluttet å krangle..
Ta å voks opp din svake lille råtte.

Skrevet
  • Moderatorer

Det holder nå, @JoeRoganJosh og @jegern

Hvis dere på død og liv må holde liv i denne krangelen deres så kan jeg opprette en "sandkasse" i Så fillene fyker til dere.

Der kan dere holde på så mye dere vil uten at det går ut over andre tråder.

og til deg, @Chaudry Shafiq, takk for at du dro i gang dette her igjen. Skikkelig takk!

Skrevet
32 minutter siden, JoeRoganJosh skrev:

Hvorfor griner du enda???
Trodde vi hadde sluttet å krangle..
Ta å voks opp din svake lille råtte.

Er du her enda? Du svarer på en post fra november. Og det staves «rotte». Ta og lær deg «og» og «å» også mens du har ordboka oppe, stakkars mann.

Skrevet
  • Moderatorer
1 minutt siden, jegern skrev:

Er du her enda? Du svarer på en post fra november. Og det staves «rotte». Ta og lær deg «og» og «å» også mens du har ordboka oppe, stakkars mann.

Stopp, @jegern

Skrevet
1 minutt siden, jegern skrev:

Du er patetisk, og du forsetter å krangle i stedet for å være voksen.
Du burde gå til psykolog. Du fremstiller deg selv som et offer, men det er damene du misbruker som er ofrene.

Skrevet
  • Moderatorer

Denne tråden her er opprettet for at @JoeRoganJosh og @Jegern kan fortsette krangelen her uten å ødelegge andre tråder.

Skrevet

Jeg har ikke noe interesse av å krangle.
Jeg svarer bare.

Jeg har et bra liv.
Er ute å fester med venner, tjener penger og puler damer.
Så NEI, jeg går ikke rundt å tenker på @jegern.

Vær litt voksen nå lille jegern, og la det ligge.

Du må da ha noe positivt i livet ditt?
Det kan ikke være så kjipt at dine eneste venner er her på forumet.

Du trenger heller ikke gå rundt å være redd lille jegern, jeg har ikke tenkt å bake deg.
Jeg vett ikke engang hvordan du ser ut.
Jeg går ikke rundt å tenker på deg.

Men du tenker veldig mye på meg...
Det må du slutte med.

Skrevet
31 minutter siden, JoeRoganJosh skrev:

Du er patetisk, og du forsetter å krangle i stedet for å være voksen.
Du burde gå til psykolog. Du fremstiller deg selv som et offer, men det er damene du misbruker som er ofrene.

17 minutter siden, JoeRoganJosh skrev:

Jeg har ikke noe interesse av å krangle.
Jeg svarer bare.

Jeg har et bra liv.
Er ute å fester med venner, tjener penger og puler damer.
Så NEI, jeg går ikke rundt å tenker på @jegern.

Vær litt voksen nå lille jegern, og la det ligge.

Du må da ha noe positivt i livet ditt?
Det kan ikke være så kjipt at dine eneste venner er her på forumet.

Du trenger heller ikke gå rundt å være redd lille jegern, jeg har ikke tenkt å bake deg.
Jeg vett ikke engang hvordan du ser ut.
Jeg går ikke rundt å tenker på deg.

Men du tenker veldig mye på meg...
Det må du slutte med.

Høres ut som du tenker mye på meg, med bakgrunn i alle novellene du skriver om meg på forumet, du kan skrive bok snart? Synd at skriveferdighetene dine ikke er gode nok.

Det du skriver om trafficking er bare en konspirasjonsteori fra deg om at den kinesiske stat sender damene hit for å knulle oss. Når det gjelder colombiadamer har jeg advart mot dem i lang tid nå pga trafficking. Ja og dårlig service, for noen er det et sterkere argument å få. Jeg advarer også folk, som regel på pm, hvis jeg har mistanke om at noen er vesentlig svakere stilt i samfunnet (gambling/rusavhengighet/funksjonsnedsetning) og å besøke vil være grov utnyttelse. Dette gjelder mange thaidamer du går til.

Du lever i din egen autistiske verden, i en kjellerleilighet på Grunerløkka, uten kontakt med omverdenen. Det er mere lik sannheten tenker jeg.

Skrevet
49 minutter siden, SolanGundersen skrev:

Stopp, @jegern

Enkelte ting kan ikke forbli usagt

Skrevet
5 minutter siden, jegern skrev:

Høres ut som du tenker mye på meg, med bakgrunn i alle novellene du skriver om meg på forumet, du kan skrive bok snart? Synd at skriveferdighetene dine ikke er gode nok.

Det du skriver om trafficking er bare en konspirasjonsteori fra deg om at den kinesiske stat sender damene hit for å knulle oss. Når det gjelder colombiadamer har jeg advart mot dem i lang tid nå pga trafficking. Ja og dårlig service, for noen er det et sterkere argument å få. Jeg advarer også folk, som regel på pm, hvis jeg har mistanke om at noen er vesentlig svakere stilt i samfunnet (gambling/rusavhengighet/funksjonsnedsetning) og å besøke vil være grov utnyttelse. Dette gjelder mange thaidamer du går til.

Du lever i din egen autistiske verden, i en kjellerleilighet på Grunerløkka, uten kontakt med omverdenen. Det er mere lik sannheten tenker jeg.

For det første jeg bor ikke på Grunerløkka, jeg er nesten aldri hjemme og autist delen treffer deg som døren i ansiktet når du faktisk er autist.

Jeg går til damer som er selvstendige.. "Independent" er et ord jeg tenner på.

Du går til Kina damer fordi dem er kontrollert og ikke kan si deg imot.
Det er sånne ting du tenner på.
Sex uten kondom med ei som ikke har mulighet til å si "nei" forteller alt om dine moraler.

Slutt å nevn meg @jegern , jeg er lei av deg.
Jeg har ingen interesse av å krangle med deg, fordi jeg har allerede vunnet før det har startet.
Jeg har mer penger enn deg, jeg har pult flere frivillige damer enn deg, jeg bor finere enn deg garantert.
Jeg forstår ikke hva du skal ha, som jeg skal være sjalu på???

Skrevet
1 minutt siden, JoeRoganJosh skrev:

Sex uten kondom

Jeg har aldri sex uten kondom, jeg kjenner knapt forskjellen uansett. Slutt å drømme.

2 minutter siden, JoeRoganJosh skrev:

Jeg har mer penger enn deg, jeg har pult flere frivillige damer enn deg, jeg bor finere enn deg garantert.

Er det i indiske rupier? lol, jeg tror ikke det

Skrevet
19 minutter siden, jegern skrev:

Jeg har aldri sex uten kondom, jeg kjenner knapt forskjellen uansett.

Overfølsom eller nummen?

Skrevet

@jegern
Er du klar til å legge dette dødt?
Jeg har ingen interesser av å krangle med deg.

Fakta er at livet mitt er fint, jeg har alt jeg trenger.

Å krangle med deg er underholdning, men også ganske barnslig.

Skal vi legge det dødt å slutte å nevne hverandre?
Vis du ikke vil går det bra, men nå gir jeg deg en vei ut av krangelen.

Btw pengene mine er i kroner, euro, pund og dollar.

Skrevet
1 minutt siden, Tukleren skrev:

Overfølsom eller nummen?

Godt spørsmål, av de to heller jeg mot overfølsomhet. Har aldri hatt problem med kondom. Bj med kondom funker også for meg, men det er lenge siden noen insisterte på det, hvertfall av de jeg besøker.

Skrevet
9 minutter siden, JoeRoganJosh skrev:

Er du klar til å legge dette dødt?

Javel, så hold nå kjeft da. Slutt å snakke om livet ditt, det driter vel jeg i?

Skrevet
10 minutter siden, jegern skrev:

Javel, så hold nå kjeft da. Slutt å snakke om livet ditt, det driter vel jeg i?

Wow, så sinna..
Det er du som nevner meg, men du skal få lov til å skrive om dette til ditt eget narrativ.

Er du sinna fordi livet mitt er bra?

Er du klar til å slutte å krangle?

Skrevet
  • Forfatter
4 timer siden, SolanGundersen skrev:

Det holder nå, @JoeRoganJosh og @jegern

Hvis dere på død og liv må holde liv i denne krangelen deres så kan jeg opprette en "sandkasse" i Så fillene fyker til dere.

Der kan dere holde på så mye dere vil uten at det går ut over andre tråder.

og til deg, @Chaudry Shafiq, takk for at du dro i gang dette her igjen. Skikkelig takk!

Har ikke fått med meg dette fra før av, så var ikke meningen. Han ene du omtaler har jeg på blokkeringslisten pga tullete og merkelig innlegg. Beklager det. Tenker dere får vel bare utestenge han eller gi advarsel.

Skrevet
  • Moderatorer
1 minutt siden, Chaudry Shafiq skrev:

Har ikke fått med meg dette fra før av, så var ikke meningen.

Skjønner det -)

Du får ha en riktig fin torsdag :-)

Skrevet
2 minutter siden, JoeRoganJosh skrev:

Skal vi slutte nå, eller vil du fortsette?

Ta resten på pm.

Skrevet
  • Moderatorer

Hei, mine gode herrer.

Retningslinje nr. 3 sier følgende:

"Vær saklig og vennlig. Spamming, personforfølgelse, trusler og trakassering godtas ikke."

Det har vært litt formøyelig for Langbein å følge med på kranglingen deres. Men de siste par innleggene er et grovt overtramp på forumregel nr. 3 som omhandler å være saklig og vennlig med hverandre. Jeg har derfor fjernet de tre siste innleggene i tråden.

Noen ganger blir det for mye, selv for Langbein 🙂