Gå til innhold

Har non prøvd (og lykkes) med å slutte?

Featured Replies

Skrevet
28 minutter siden, Langbein skrev:

Er det lov å spørre hvor hun holder hus, sørpå eller nordpå?

Lokalt (nordpå)

• Svar 50
  • Visninger 3.4k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

• karsten
    karsten

TS (nei, ikke transseksuell) har gode poenger. Og det har faen meg mange andre her også. Takk til nesten samtlige. For min egen del startet dette livet for noen år siden. Jeg hadde hatt et shitty (nei

• Grisegutt514
    Grisegutt514

Hmmm. Om man føler man gjør det fordi man er avhenging, eller må. Så hvorfor ikke prøve Kast. Personlig var det for og få spenning i starten. Dama jeg var med nektet anal. Og det var greit det, hun l

• Chaudry Shafiq
    Chaudry Shafiq

har forsøkt men fant ut at jeg er alt for glad i sprettrumper og rynkefri hud. Er noe for seg selv å sprute en 19 år student i munnen og se henne svelge. Livet er kort, ingen husker deg eller meg om 5

Posted Images

Skrevet
3 minutter siden, Nelson skrev:

Lokalt (nordpå)

Da er det bare å planlegge ferge og småfly @Langbein

Skrevet
1 minutt siden, Longstreet skrev:

Da er det bare å planlegge

Vi deler visst ikke helt samme fysiske attraksjoner.

Skrevet
1 minutt siden, Nelson skrev:

Vi deler visst ikke helt samme fysiske attraksjoner.

Nei, jeg vet ikke om du liker lange bein eller ei. Det var ment som et ironisk spark mot kollektivtransport i Nord-Norge.

Skrevet

Har registrert at @Langbein har vært i området her, kanskje prøvd å utvide reviret sitt litt. Men tror har fortsetter med sjakkspill og evt. flytur til Sjefshøna, eller var det hun nye på ønskelista hannes, Peach.

Skrevet

TS (nei, ikke transseksuell) har gode poenger. Og det har faen meg mange andre her også. Takk til nesten samtlige.

For min egen del startet dette livet for noen år siden. Jeg hadde hatt et shitty (nei, ikke analsex) med det som skulle bli min x-kone. Ved skilsmissen tenkte jeg "nå skal det knulles". Og det ble det gitt. Det ble vellykkede og mindre vellykkede horer, SBer og damer jeg traff i mange forskjellige sammenhenger. Jeg hadde omtrent greid å holde meg gjennom ekteskapet. NÅ var det nok. Jeg var FRI. Jeg traff eskorter som gjorde alt min x ikke hadde hatt fantasi til. Gudskjelov. Det ble et lengre SB-forhold som trodde hun var kjæresten min. Hun kunne vel ikke tatt mer feil. Mellom våre treff var det eskorter og damer. Det var andre SBer og mye moro. Det var trekanter, analsex, CIM, COF, creampie, etc etc. Digg. Hadde hun visste det så hadde hun nok drept meg. Det var bare SBene som foregikk uten gummi. Men nesten som å vinne i lotto uten å få noen sykdommer. Gudskjelov. Det var damer i Tyskland, Danmark og i Norge.

Noen ganger har jeg tenkt at det kanskje er på tide å roe ned litt med den yngre dama jeg gir kilometervis med pikk for tiden. Men greier jeg det..? Bare delvis. Og vet ikke om jeg har lyst. Å treffe damer for engangssex eller noen få ganger gir spenning, kick.

• Er det hun på bildene?

• Er hun god til å suge?

• Tar hun faktisk spruten i munnen? Ansiktet?

• Svelger hun?

• Tar hun min over gjennomsnittet store pikk i rumpa?

Alt koker ned til spenning for meg. Og på veien en digg opplevelse. Og en deilig orgasme. Uten forpliktelser. Akkurat slik jeg liker det. Hadde jeg dratt en dame inn i huset hadde det blittye dyrere. Nå er jeg herre i eget hus. Med mye mus.

Og for å svare på spørsmålet: NEI 🤪

Endret av karsten

Skrevet
  • Moderatorer
11 timer siden, Nelson skrev:

Har registrert at @Langbein har vært i området her, kanskje prøvd å utvide reviret sitt litt. Men tror har fortsetter med sjakkspill og evt. flytur til Sjefshøna, eller var det hun nye på ønskelista hannes, Peach.

Jeg har ingen planer med det første om å utvide reviret mitt, så du kan føle deg helt trygg. Og vi har også forskjellige preferanser som du sier. Jeg har sansen for frodige damer i motsetning til deg antar jeg. Sjakken ja, den fortsetter jeg med, selv om jeg nok taper det pågående partiet mot @jegern som spilles i Humor tråden. Sjefshøna skulle jeg gjerne ha besøkt igjen, men hun la dessverre opp som eskorte for 15 år siden. Peach derimot, hun skal besøkes igjen på neste kurs reise til Tigerstaden.

Skrevet
  • Moderatorer

Og for å svare på spørsmålet fra trådstarter: Jeg har holdt på med sexkjøp over 20 år nå. Sjefshøna var ei av de første jeg møtte. Det ga et voldsomt kick. Jeg har aldri prøvd å slutte med sexkjøp, selv om tanken noen ganger har dukket opp gjennom årene.

Skrevet

Forskjellige ting som driver oss, men jeg er enig i mye av det @karsten skriver. Spenningen, noe nytt, og sist men ikke minst, det å kunne dra på seg buksa etterpå og slippe mas om alt mulig annet, en befrielse i seg selv.

Skrevet
5 timer siden, karsten skrev:

Noen ganger har jeg tenkt at det kanskje er på tide å roe ned litt med den yngre dama jeg gir kilometervis med pikk for tiden. Men greier jeg det..? Bare delvis. Og vet ikke om jeg har lyst. Å treffe damer for engangssex eller noen få ganger gir spenning, kick.

Det har blitt en livsstil for meg, like spennende hver gang. Særlig hos kinesere )

Skrevet

01C3BE5.jpg

Skrevet
På 29.4.2026 den 7.43, P-star skrev:

Kona fant ut om "hobbyen" min. Det la en automatisk demper på lysten til å oppsøke gledespiker.

Ikke en anbefalt metode 😊

Fortsatt kona? 😅

Skrevet
9 timer siden, Bobbyshorts skrev:

Fortsatt kona? 😅

Nei. Vi er separert. Ikke unaturlig...

Skrevet
5 minutter siden, P-star skrev:

Nei. Vi er separert. Ikke unaturlig...

Et annet naturlig spørsmål. Ble du separert pga. hun oppdaget din "hobby" eller lå det i kortene.

Skrevet

Hørte fra en venn at noen hadde casha to gledespiker 30 tusen spenn for to timer. Finnes det virkelig så dyre damer i Drammensområdet @P-star ?

Endret av Kula

Skrevet
På 7.5.2026 den 9.43, Kalen-71 skrev:

Et annet naturlig spørsmål. Ble du separert pga. hun oppdaget din "hobby" eller lå det i kortene.

Vel, "hobbyen" var vel et resultat av at jeg likevel hadde planer om å gå fra kjerringa, så det er kanskje en høna og egget-sak

Skrevet
4 minutter siden, P-star skrev:

Vel, "hobbyen" var vel et resultat av at jeg likevel hadde planer om å gå fra kjerringa, så det er kanskje en høna og egget-sak

Situasjonen din høres kjent ut. Jeg fikk meg ny hobby i fjor.

Skrevet
2 minutter siden, P-star skrev:

Aner ikke. Jeg styrer unna damer som har mer enn 2000/ time i grunnpris.

"Vi" gjør det, men det finnes marked for det meste, det har vært omtalt jenter på forum som har prøvd å by seg frem som "jomfruer" for flere 10-tusener. I den grad det finnes et Exit-miljø her, så sitter ikke de å vurderer omtaler på Noresk før de bestiller damer.

Og så til @Kula ; ikke alle rykter en bør referere med navn om de ikke tidligere er omtalt i pressen.

Skrevet
  • Moderatorer
57 minutter siden, Nelson skrev:

Og så til @Kula ; ikke alle rykter en bør referere med navn om de ikke tidligere er omtalt i pressen.

Takker, @Nelson

Velkommen til forumet, @Kula

(fint du endre innlegget slik at navn ikke fremkommer)

Skrevet
På 9.5.2026 den 10.10, P-star skrev:

Hei, det er jeg som var kjerringa til @P-star. Helt sjukt å lese om historiene hans her btw. Knulling i alle hull, uten kondom, sterilisering, filming… Til alle dere andre med fast partner der ute; jeg blir fullstendig kvalm av å lese hvor kyniske og ekstremt egoistiske dere er. Dere som har barn i tillegg, dette ødelegger dem fullstendig.

Skrevet

@Kula , du har enda anledning til å endre på dette,

Markøren din har stått i inlegget du ville sitere, så når fremstår det som om det er @P-star som har skrevet siste inlegget ditt.

Skrevet

Jeg har også hatt de samme tankene på å slutte. Igår var dagen som gjorde at jeg tok avgjørelsen på at jeg skal slutte. Dagen startet med at jeg hadde noen timer for meg selv og møtte en dame jeg møter ganske ofte når hun er her. Etter møtet begynner hun å gråte og sier at hun ikke vil møte meg mer fordi hun har blitt veldig glad i meg. To timer etterpå så henter jeg barnet mitt fra barnehagen. Vi stopper i nærmeste butikk hjemme for å kjøpe middag når noen tar meg på skulderen, jeg snur meg å ser en annen dame jeg møter fast. Hun tar frem telefonen sin å skriver på google translate at hun skal dra om noen dager og at hun gjerne vil møte meg før der. Jeg sier at jeg skal skrive til hun.

Det er nok første gang siden jeg startet med denne hobby for over 10 år siden som jeg bare følte meg som en dårlig person og bestemte meg for at nå er det ferdig! Det var skikkelig ekkelt å se den ene gråte og så møte en annen så nær hjemme når jeg hadde barnet mitt med meg

Skrevet
1 time siden, Hasani1 skrev:

Jeg har også hatt de samme tankene på å slutte. Igår var dagen som gjorde at jeg tok avgjørelsen på at jeg skal slutte. Dagen startet med at jeg hadde noen timer for meg selv og møtte en dame jeg møter ganske ofte når hun er her. Etter møtet begynner hun å gråte og sier at hun ikke vil møte meg mer fordi hun har blitt veldig glad i meg. To timer etterpå så henter jeg barnet mitt fra barnehagen. Vi stopper i nærmeste butikk hjemme for å kjøpe middag når noen tar meg på skulderen, jeg snur meg å ser en annen dame jeg møter fast. Hun tar frem telefonen sin å skriver på google translate at hun skal dra om noen dager og at hun gjerne vil møte meg før der. Jeg sier at jeg skal skrive til hun.

Det er nok første gang siden jeg startet med denne hobby for over 10 år siden som jeg bare følte meg som en dårlig person og bestemte meg for at nå er det ferdig! Det var skikkelig ekkelt å se den ene gråte og så møte en annen så nær hjemme når jeg hadde barnet mitt med meg

Du kan ikke være en dårlig person når denne ene eskorten har utviklet følelser for deg og en annen eskorte minner deg om at hun snart skal reise.

Skrevet
9 timer siden, Hasani1 skrev:

Du gikk dessverre i fella om å knytte for sterk bånd til eskorter. Vi, iallefall jeg, betaler jo for no hassle sex.

Men jeg skjønner at du ønsker å slutte, jeg ville ha satt hjertet i halsen!

Skrevet
11 timer siden, Hasani1 skrev:

Etter møtet begynner hun å gråte og sier at hun ikke vil møte meg mer fordi hun har blitt veldig glad i meg

Har du vurdert å ha kortere møter og ikke ikke gi så mye av deg selv? Du kan ha 30 min møter hvor du kun avtaler det dere skal gjøre, ha sex, dusj og gå.