Gå til innhold

Har non prøvd (og lykkes) med å slutte?

Featured Replies

Skrevet

Dette er kanskje ikke det mest innlysende innlegget på dette forumet, men har noen prøvd og lyktes med å slutte å bruke penger på sex?

jeg hari løpet av de siste 7-8 år vært borti 50-60 wakorteer og SB’s (mest det siste) og sikkerth lagt igjen en drøy kvart million. Dette er ikke moralsk, økonomisk eller faktisk seksuelt bærekraftig. Jeg har en partner, jeg har mer enn nok å allers bruke pengene på og føler mer og mer på at det er meningsløst knulleri. Men det er så spennende med nye fjes og fitter, spesielt SB’s som har litt mellom ørene. Det er gøy og spennende men jeg ender alltid opp med å angre, spesielt når det økonomiske viser seg. Og jeg ønsker virkelig å finne tilbake hjemme.

Så. Jeg har vurdert KAST. Kan det være noe? Har noen Erfaring se vil dele?

• Svar 50
  • Visninger 3.4k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

• karsten
    karsten

TS (nei, ikke transseksuell) har gode poenger. Og det har faen meg mange andre her også. Takk til nesten samtlige. For min egen del startet dette livet for noen år siden. Jeg hadde hatt et shitty (nei

• Grisegutt514
    Grisegutt514

Hmmm. Om man føler man gjør det fordi man er avhenging, eller må. Så hvorfor ikke prøve Kast. Personlig var det for og få spenning i starten. Dama jeg var med nektet anal. Og det var greit det, hun l

• Chaudry Shafiq
    Chaudry Shafiq

har forsøkt men fant ut at jeg er alt for glad i sprettrumper og rynkefri hud. Er noe for seg selv å sprute en 19 år student i munnen og se henne svelge. Livet er kort, ingen husker deg eller meg om 5

Posted Images

Skrevet

Bare trappe ned sakte? Burde jo ikke være så vanskelig hvis du har dame...

Skrevet

Jeg har ikke personlig erfaring med KAST, men det ser ut som et bra lavterskeltilbud. Vil tro de har hørt alt og har helt sikkert gode råd.
Akkurat nå så sparer jeg til ny bil og har hatt en liten pause. Merker at det er som med nikotin og alkohol, etter noen uker så forsvinner trangen til å sjekke RE litt og det blir lettere jo lenger tid som går. Lykke til!

Skrevet

Kona fant ut om "hobbyen" min. Det la en automatisk demper på lysten til å oppsøke gledespiker.

Ikke en anbefalt metode 😊

Skrevet

Livet er for kort. 😉

Skrevet
7 timer siden, ElonKusk skrev:

Jeg har ikke personlig erfaring med KAST, men det ser ut som et bra lavterskeltilbud. Vil tro de har hørt alt og har helt sikkert gode råd.
Akkurat nå så sparer jeg til ny bil og har hatt en liten pause. Merker at det er som med nikotin og alkohol, etter noen uker så forsvinner trangen til å sjekke RE litt og det blir lettere jo lenger tid som går. Lykke til!

Samme erfaring her. Klarer man å vente noen uker så blir trangen noe redusert. Det høres absolutt ut som du trenger hjelp til dette her da man ikke bør føle at denne hobbyen er problematisk moralsk sett. Økonomisk sett bør man også ha et budsjett som er forsvarlig ut fra sin livssituasjon. Men husk penger er bare penger - vi kan ikke alltid være fornuftige - livet skal også leves.

Skrevet

Jeg opplever det motsatt av disse to over. Jeg kan følte meg helt tilfreds eller helt ferdig etter ett møte. Tenker jeg ikke skal gjøre det igjen, eller i hvert fall vente ett par måneder.

Plutselig et par uker senere sniker trangen seg tilbake, akkurat som det er en hormonell forandring som skjer i hjernen. Det har ikke noe å si hvor bestemt jeg var på at det skulle bli en pause, den delen av bevisstheten min forsvinner, og horebukken kommer frem.

Dette skjer hver gang, selv om jeg sletter apper o.l.

Foreløpig går det greit, men tenker i ny og ne på om jeg burde ta tak i det før det eventuelt går lenger.

Skrevet
  • Forfatter
7 minutter siden, Jadapåsan skrev:

Jeg opplever det motsatt av disse to over. Jeg kan følte meg helt tilfreds eller helt ferdig etter ett møte. Tenker jeg ikke skal gjøre det igjen, eller i hvert fall vente ett par måneder.

Plutselig et par uker senere sniker trangen seg tilbake, akkurat som det er en hormonell forandring som skjer i hjernen. Det har ikke noe å si hvor bestemt jeg var på at det skulle bli en pause, den delen av bevisstheten min forsvinner, og horebukken kommer frem.

Dette skjer hver gang, selv om jeg sletter apper o.l.

Foreløpig går det greit, men tenker i ny og ne på om jeg burde ta tak i det før det eventuelt går lenger.

Høres veldig kjent ut. Tenker (etter litt kjedelige møter) at nei, nå er det nok. Men så dukker det opp en frøken og en mulighet da….

Skrevet

Dumt spørsmål, men hva er KAST?

Skrevet

Har vel vært aktiv kjøper i snart 40 år. Til tider veldig aktiv. Har trappet betraktelig ned men tar meg en tur i ny og ne når jeg har lyst og når jeg ser noe interessant på markedet. Er så heldig at det ikke er penger det står på. Spare gidder jeg ikke for man veit aldri når livet ender. Unga mine får mer enn nok i fast eiendom og det er ikke lommer på likskjorta :-) Har vært skilt noen år og kidza er voksne. Kjøper av og til når jeg har lyst noe som er langt billigere for meg enn å dra et kvinnemenneske i hus -)

Skrevet
45 minutter siden, thorm skrev:

Har vel vært aktiv kjøper i snart 40 år. Til tider veldig aktiv. Har trappet betraktelig ned men tar meg en tur i ny og ne når jeg har lyst og når jeg ser noe interessant på markedet. Er så heldig at det ikke er penger det står på. Spare gidder jeg ikke for man veit aldri når livet ender. Unga mine får mer enn nok i fast eiendom og det er ikke lommer på likskjorta :-) Har vært skilt noen år og kidza er voksne. Kjøper av og til når jeg har lyst noe som er langt billigere for meg enn å dra et kvinnemenneske i hus -)

Same same.

Går litt opp og ned, i perioder aktiv, i andre mindre, men angrer aldri. Dette er terapi og biologi sammen. Sånn er det bare.

Skrevet
5 minutter siden, Arnesko skrev:

Det står ikke om det koster noe.

Jeg aner ærlig talt ikke om det koster, siden jeg ikke bruker det.

Jeg ga bare informasjon til @Batman

Skrevet

Drikker ikke, røyker ikke, bruker ikke dop, gambler ikke. Noe må jeg bruke pengene på 😅

Jeg har ingen erfaring med å prøve å kutte ut noen uvaner (alkohol, rus, sex el.), så jeg vet ikke hvordan dette er. Men jeg ser poenget at hvis dette går utover det økonomiske, så bør du gjøre noe med det ja.

Selv om det er strengt tatt ikke nødvendig for min del, så har jeg satt meg selv på en streng budsjett på hobbyen. Jeg vet at så lenge jeg holder meg innenfor budsjettet, så vil det ikke merkes noe sted. Da kan jeg bruke penger på hobbyen uten å å dårlig samvittighet.

Lykke til. 😊

Skrevet

har forsøkt men fant ut at jeg er alt for glad i sprettrumper og rynkefri hud. Er noe for seg selv å sprute en 19 år student i munnen og se henne svelge. Livet er kort, ingen husker deg eller meg om 50 år. Nyt det.

Skrevet

Har holdt på siden 2019 - det er nok som andre avhengigheter- men gir vel mer (?) - med mindre bivirkninger (play safe😊)..

Skrevet

Hmmm. Om man føler man gjør det fordi man er avhenging, eller må. Så hvorfor ikke prøve Kast.

Personlig var det for og få spenning i starten. Dama jeg var med nektet anal. Og det var greit det, hun likte det ikke. Jeg tente voldsomt på det. Da tenker man jo alternativt....

Etter noen opplevelser med kjøpe damer som mer en villig lot seg knulle i ræva for penger så, hey, en ny verden. Etter dette har jeg fått tilfredsstilt en del fantasier. Hatt mange pauser. og det blir flere. Greit være grisegutt, men med måte )

Skrevet
15 timer siden, Grisegutt514 skrev:

Greit være grisegutt, men med måte )

Ja en god gris er bedre enn ingen gris😉

Skrevet

Hei, du kan prøve å finne ut hva som trigger deg å besøke damer. Du dra ikke til å besøke noen med en gang, det skjer noe før det.

Jeg kjenner ikke deg men i min situasjon er det slik at jeg liker bare å se på RE, hvem av mine favoritter er i nærheten? Er det noen nye spennende eskortere? Det fører kanskje 1 gang i måneden til et besøk.

Løsningen: unngå denne trigger. Når ser jeg mest på RE telefonen? Når jeg vaker opp, når jeg kjeder meg og før jeg går i senga. Det er faktisk bortkastet tid. En av løsningene i min situasjon var å ikke ta telefonen med i soverommet. Så er det mindre fristende å se på RE og da får jeg mindre behov å besøke eskortere.

Vi er alle forskjellige og det som funker for meg trenger ikke å funke for deg. Men generelt tror jeg det er lurt å finne ut hva som fører til at du får lyst til å besøke ei dame og unngå denne situasjonen.

Skrevet
1 time siden, Tammo skrev:

er det slik at jeg liker bare å se på RE, hvem av mine favoritter er i nærheten?

Hun jeg har besøkt mest (thai) i nyere tid har ikke annonse på RE.

Det er brukere her inne som har informert om at de stikker fra forumet, av forskjellige grunner, også det at de har fått seg fast dame. Men ser nick som dukker opp igjen og ønskes velkommen tilbake igjen. Det er nok sammensatte årsaker til at en fortsetter med hobbyen, å samle frimerker gir kanksje ikke den samme følelsen.

Skrevet

Ironisk nok først post - nei, de gangene jeg benytter meg av tjenester utenfor hjemmet så går det såpass lang tid mellom. Har prøvd en del de siste årene, men jeg må si at jeg veldig sjelden har blitt fornøyd i Norge så jeg er svært skeptisk til å teste nye. Det er liksom ingen som gir en fantastisk GFE.

De gangene jeg har opplevd det har vært på den iberiske halvøy og da har det vært helt vanvittig.

Skrevet
  • Moderatorer
På 1.5.2026 den 8.50, Nelson skrev:

Hun jeg har besøkt mest (thai) i nyere tid har ikke annonse på RE.

Er det lov å spørre hvor hun holder hus, sørpå eller nordpå?

Skrevet
  • Moderatorer
Akkurat nå, Langbein skrev:

Er det lov å spørre hvor hun holder hus, sørpå eller nordpå?

Spør for en venn 😎