Gå til innhold

Påstand:

Idaws

Anbefalte innlegg

Har møtt henne mange ganger. Både alene og sammen med venninnen. Og et par ganger sammen med hennes mor! 😳

Hun har egentlig sluttet. Fikk seg jobb som pleieassistent på et sykehus. 
Men det hender at hun er blakk. Og da sender hun melding å lurer på om vi kan møtes. 
Er ikke alltid jeg er i humør til å møtes. Så jeg sa egentlig nei. 
Fikk kjapt melding tilbake om hun var villig til hva som helst! Så hun var åpenbart skikkelig blakk. 
Jeg foreslo pissing i ansikt med åpen munn og fisting. 
Ass to mouth gjør hun uansett. 
Regnet med å få nei. Eller at hun ville forhandle. Men svaret jeg fikk var «når?»

Så da ble det møte. 400kr. Men jeg slengte på 200 til for god innsats. 
Har masse film fra møtene med henne. Og andre. Ligger i en hemmelig mappe som heter «Marius». 😉

• Like 3
5 minutter siden, Idaws skrev:

Har møtt henne mange ganger. Både alene og sammen med venninnen. Og et par ganger sammen med hennes mor! 😳

Hun har egentlig sluttet. Fikk seg jobb som pleieassistent på et sykehus. 
Men det hender at hun er blakk. Og da sender hun melding å lurer på om vi kan møtes. 
Er ikke alltid jeg er i humør til å møtes. Så jeg sa egentlig nei. 
Fikk kjapt melding tilbake om hun var villig til hva som helst! Så hun var åpenbart skikkelig blakk. 
Jeg foreslo pissing i ansikt med åpen munn og fisting. 
Ass to mouth gjør hun uansett. 
Regnet med å få nei. Eller at hun ville forhandle. Men svaret jeg fikk var «når?»

Så da ble det møte. 400kr. Men jeg slengte på 200 til for god innsats. 
Har masse film fra møtene med henne. Og andre. Ligger i en hemmelig mappe som heter «Marius». 😉

Rart det ikke er andre som er villige til å betale mer enn 400 ? 

54 minutter siden, Kalen-71 skrev:

Rart det ikke er andre som er villige til å betale mer enn 400 ? 

Det er vanlig pris her. Går du på gata i Chisinau kan du få det ned i 10€. Men vær obs på alder. Mange er under 18. 

Men dette er ei dame jeg kjenner. Møtte henne første gang for 5 år siden. Da var prisen 200kr. Men som sagt har hun sluttet. Hadde hun fremdeles jobbet hadde nok krevd mere for disse tjenestene. 

Endret av Idaws
  • Like 5
16 timer siden, Idaws skrev:

Jeg har skrevet om det før. 
Hva trenger du å vite? 

Har ikke fått med meg det du skrev tidligere. Gikk bare inn på Noresk - Øst Europa og kikket fort

Hvilken by har best utvalg, Hotel og anbefale når man får besøk på rommet. Hvilke websider er å anbefale.

Hvor er gatemarkedet?