Gå til innhold

Påstand:

Featured Replies

Skrevet

Damer er alltid mere sexy med klær på. 

Forøvrig så pisset jeg en hore i kjeften for første gang på onsdag! 
Og jeg fikk filme det! 
Ikke helt min greie. Men det var gøy å ha prøvd. Ikke skulle hun ha ekstra betaling heller. 
Snart er det påske. 

Skrevet

Klærne kan jeg være enig i. Watersports har jeg ingen interesse av men overaskende at du fikk det gratis. Hvem var det villige toalettet?

Skrevet
8 timer siden, Idaws skrev:

Håper nestemann fikk et dypt kyss som velkommen.

Skrevet
  • Forfatter
1 time siden, Tukleren skrev:

Hvem var det villige toalettet?

Ekaterina i Moldova. 

Skrevet
3 minutter siden, Idaws skrev:

Ekaterina i Moldova. 

I Moldova?!? Du var der?

Skrevet
  • Forfatter
Akkurat nå, karsten skrev:

I Moldova?!? Du var der?

Var! 
Jeg er. 

Skrevet
10 timer siden, Idaws skrev:

Oppfølgingsspørsmål;

Spurte du om det eller var det hun som foreslo?

Før eller etter sex?

Din lille Marius, har du lagret filmen i en skjult mappe så kongen ikke ser den?

Skrevet
  • Forfatter

Har møtt henne mange ganger. Både alene og sammen med venninnen. Og et par ganger sammen med hennes mor! 😳

Hun har egentlig sluttet. Fikk seg jobb som pleieassistent på et sykehus. 
Men det hender at hun er blakk. Og da sender hun melding å lurer på om vi kan møtes. 
Er ikke alltid jeg er i humør til å møtes. Så jeg sa egentlig nei. 
Fikk kjapt melding tilbake om hun var villig til hva som helst! Så hun var åpenbart skikkelig blakk. 
Jeg foreslo pissing i ansikt med åpen munn og fisting. 
Ass to mouth gjør hun uansett. 
Regnet med å få nei. Eller at hun ville forhandle. Men svaret jeg fikk var «når?»

Så da ble det møte. 400kr. Men jeg slengte på 200 til for god innsats. 
Har masse film fra møtene med henne. Og andre. Ligger i en hemmelig mappe som heter «Marius». 😉

Skrevet
5 minutter siden, Idaws skrev:

Har møtt henne mange ganger. Både alene og sammen med venninnen. Og et par ganger sammen med hennes mor! 😳

Hun har egentlig sluttet. Fikk seg jobb som pleieassistent på et sykehus. 
Men det hender at hun er blakk. Og da sender hun melding å lurer på om vi kan møtes. 
Er ikke alltid jeg er i humør til å møtes. Så jeg sa egentlig nei. 
Fikk kjapt melding tilbake om hun var villig til hva som helst! Så hun var åpenbart skikkelig blakk. 
Jeg foreslo pissing i ansikt med åpen munn og fisting. 
Ass to mouth gjør hun uansett. 
Regnet med å få nei. Eller at hun ville forhandle. Men svaret jeg fikk var «når?»

Så da ble det møte. 400kr. Men jeg slengte på 200 til for god innsats. 
Har masse film fra møtene med henne. Og andre. Ligger i en hemmelig mappe som heter «Marius». 😉

Rart det ikke er andre som er villige til å betale mer enn 400 ? 

Skrevet
  • Forfatter
54 minutter siden, Kalen-71 skrev:

Rart det ikke er andre som er villige til å betale mer enn 400 ? 

Det er vanlig pris her. Går du på gata i Chisinau kan du få det ned i 10€. Men vær obs på alder. Mange er under 18. 

Men dette er ei dame jeg kjenner. Møtte henne første gang for 5 år siden. Da var prisen 200kr. Men som sagt har hun sluttet. Hadde hun fremdeles jobbet hadde nok krevd mere for disse tjenestene. 

Endret av Idaws

Skrevet
5 timer siden, Idaws skrev:

Var! 
Jeg er. 

Skriv gjerne litt om vår hobby praktisert i Moldova.

Et land jeg aldri har vært, men kunne vurdert for en langweekend for personlig glede ;)

Skrevet
  • Forfatter
6 timer siden, Gaggball skrev:

Skriv gjerne litt om vår hobby praktisert i Moldova.

Et land jeg aldri har vært, men kunne vurdert for en langweekend for personlig glede ;)

Jeg har skrevet om det før. 
Hva trenger du å vite? 

Skrevet
16 timer siden, Idaws skrev:

Jeg har skrevet om det før. 
Hva trenger du å vite? 

Har ikke fått med meg det du skrev tidligere. Gikk bare inn på Noresk - Øst Europa og kikket fort

Hvilken by har best utvalg, Hotel og anbefale når man får besøk på rommet. Hvilke websider er å anbefale.

Hvor er gatemarkedet?

Skrevet
13 timer siden, Idaws skrev:

Det spørs hvor du er og hvem du kjøper. 
Jeg er ikke i Chișinău. Men du kan fint finne billige damer i 30-årene og eldre. 

Prisnivå tilsier kansje Transnistria. Tiraspol?

• 3 weeks later...
Skrevet
  • Forfatter
På 3.3.2026 den 7.35, Leo skrev:

Prisnivå tilsier kansje Transnistria. Tiraspol?

Ja. Tiraspol og Bendery. 
Men det er ikke spesielt mye dyrere i Chisinau. Man får seg fint en veldreid 25-åring for 800kr. Og en litt eldre for 5-600kr. Jeg bruker ikke eskortesider. Jeg holder meg til Telegram og 999.md. 
Men det er mye svindel er her nå med forhåndsbetaling. Det er noe som kom i 2022 sammen med de ukrainske flyktningene. 
Og gatemarkedet er ganske vilt. 
Ned i €10 for de mest desperate. 
Og jeg har sett flere på 12-13 år. 

Skrevet

Det er jo flere fra Moldova på RE om dagen. Jeg har møtt flere derrefra det siste 10året. Møtt noen som har vert i Norge før?

Jeg mener, møtt noen i Norge som du har "funnet igjen" det nede?

Må si det frister med en liten ferie til landet ja. Utrolig mye vakkert å se på.

Skrevet
På 22.3.2026 den 0.07, Idaws skrev:

Ja. Tiraspol og Bendery. 
Men det er ikke spesielt mye dyrere i Chisinau. Man får seg fint en veldreid 25-åring for 800kr. Og en litt eldre for 5-600kr. Jeg bruker ikke eskortesider. Jeg holder meg til Telegram og 999.md. 
Men det er mye svindel er her nå med forhåndsbetaling. Det er noe som kom i 2022 sammen med de ukrainske flyktningene. 
Og gatemarkedet er ganske vilt. 
Ned i €10 for de mest desperate. 
Og jeg har sett flere på 12-13 år. 

Har du noe mer "direkte" link?

Skrevet
  • Forfatter
3 timer siden, Leo skrev:

Det er jo flere fra Moldova på RE om dagen. Jeg har møtt flere derrefra det siste 10året. Møtt noen som har vert i Norge før?

Jeg mener, møtt noen i Norge som du har "funnet igjen" det nede?

Må si det frister med en liten ferie til landet ja. Utrolig mye vakkert å se på.

Mange av de som er fra Moldova er egentlig rumenere.
Men pga dårlig rykte liker de å si at de er fra Moldova.

Det er endel fra Moldova som reiser utenlands. Men de reiser ofte ikke til Norge. De liker å reise til Italia eller Tyskland. Og Midtøsten.
Italia fordi rumensk og italiensk språk har mye til felles.
Tyskland fordi markedet er stort.
Og Midtøsten fordi de tror de kan tjene mye penger der.