Gå til innhold

Kristina St. Petersburg

Bobbybee

Anbefalte innlegg

1 time siden, Frakken skrev:

Tror jeg vet hvilken Kristina du snakker om…Har litt info. Men gjerne beskriv henne litt mer hvis du kan, så jeg er sikker. 
 Gjerne pm hvis du synes det er best. 

Holdt til i Bergen rundt 2013(?) Petit jente med store silikonpupper, langt brunt hår og helt nydelige øyner❤️

25 minutter siden, Frakken skrev:

Beskrivelsen passer bra med hun jeg tenker på. Sleng på perfekt rumpe også kanskje? Noen tatoveringer?

Hun jeg tenker på har jeg møtt i Oslo etter 2013. Husker du tidsperioden hun var aktiv og navn på RE kanskje?

Hvis du har bilde, send på pm.

Kalte seg Kristina St Petersburg mener jeg.

Eller tenkte du på Taisha?

Endret av Oslo_bukken

Tenker på Kristina ja.

Traff henne i Oslo jeg. Beskrivelsen din passer. Vil tilføye ca 170cm høy og ca 55kg. Hazel øyenfarge (gul/brun/grå) og alltid smilende og sprudlende humør.

Kan det passe med 22-24 år tilbake i 2013? 

Samme Kristina tror du? 

Skal se om jeg har noen screenshoots fra en tidligere annonse. Tror jeg har.

30 minutter siden, Frakken skrev:

Tenker på Kristina ja.

Traff henne i Oslo jeg. Beskrivelsen din passer. Vil tilføye ca 170cm høy og ca 55kg. Hazel øyenfarge (gul/brun/grå) og alltid smilende og sprudlende humør.

Kan det passe med 22-24 år tilbake i 2013? 

Samme Kristina tror du? 

Skal se om jeg har noen screenshoots fra en tidligere annonse. Tror jeg har.

Ka det kan stemme👍 Håper du finner bildet😊

• 3 weeks later...