Gå til innhold

Kristina St. Petersburg

Featured Replies

Skrevet

Har drevet med denne hobbyen i over 30 år nå, men klarer ikke glemme Kristina.

Hvis noen sitter med med noe info om henne. 
Facebook/Snap ol. send gjerne pm.

Herrejesus for et kvinnfolk.

Skrevet

Ringer igjen bjeller, har du et bilde?

Endret av Tukleren

Skrevet
  • Forfatter

Er nok ikke tilgjengelig å RE lenger de bildene.

Noen år siden hun sluttet. Hadde en lang egen tråd i det gamle forumet. Tror hun er nevnt her også.

Ser jeg begynner å bli gammel. Men så lenge lysten er det…….

Skrevet

Første jeg tenkte når jeg så overskriften var, ER HUN TILBAKE?!

Hun var noe eget ;)

Skrevet

Mimre mimre, hun var fantastisk! Øyner, smil, pupper og kropp var fantastisk😊

En annen dame i Bergen var Taisha. Asiatisk mega babe som jeg hadde mange møter med.

Skrevet
  • Forfatter

Taisha var også helt magisk. Hadde en runde med begge to sammen.

Ble nesten for mye for en stakkar.

Skrevet

Noen som sitter på bilder av Taisha?

Skrevet

Tror jeg vet hvilken Kristina du snakker om…Har litt info. Men gjerne beskriv henne litt mer hvis du kan, så jeg er sikker. 
 Gjerne pm hvis du synes det er best. 

Skrevet
2 timer siden, Bobbybee skrev:

Taisha var også helt magisk. Hadde en runde med begge to sammen.

Ble nesten for mye for en stakkar.

Oi wow! Litt missunnelig på deg der😉😊

Skrevet
1 time siden, Frakken skrev:

Tror jeg vet hvilken Kristina du snakker om…Har litt info. Men gjerne beskriv henne litt mer hvis du kan, så jeg er sikker. 
 Gjerne pm hvis du synes det er best. 

Holdt til i Bergen rundt 2013(?) Petit jente med store silikonpupper, langt brunt hår og helt nydelige øyner❤️

Skrevet

Beskrivelsen passer bra med hun jeg tenker på. Sleng på perfekt rumpe også kanskje? Noen tatoveringer?

Hun jeg tenker på har jeg møtt i Oslo etter 2013. Husker du tidsperioden hun var aktiv og navn på RE kanskje?

Skrevet
25 minutter siden, Frakken skrev:

Beskrivelsen passer bra med hun jeg tenker på. Sleng på perfekt rumpe også kanskje? Noen tatoveringer?

Hun jeg tenker på har jeg møtt i Oslo etter 2013. Husker du tidsperioden hun var aktiv og navn på RE kanskje?

Hvis du har bilde, send på pm.

Kalte seg Kristina St Petersburg mener jeg.

Eller tenkte du på Taisha?

Endret av Oslo_bukken

Skrevet

Tenker på Kristina ja.

Traff henne i Oslo jeg. Beskrivelsen din passer. Vil tilføye ca 170cm høy og ca 55kg. Hazel øyenfarge (gul/brun/grå) og alltid smilende og sprudlende humør.

Kan det passe med 22-24 år tilbake i 2013? 

Samme Kristina tror du? 

Skal se om jeg har noen screenshoots fra en tidligere annonse. Tror jeg har.

Skrevet
30 minutter siden, Frakken skrev:

Tenker på Kristina ja.

Traff henne i Oslo jeg. Beskrivelsen din passer. Vil tilføye ca 170cm høy og ca 55kg. Hazel øyenfarge (gul/brun/grå) og alltid smilende og sprudlende humør.

Kan det passe med 22-24 år tilbake i 2013? 

Samme Kristina tror du? 

Skal se om jeg har noen screenshoots fra en tidligere annonse. Tror jeg har.

Ka det kan stemme👍 Håper du finner bildet😊

• 3 weeks later...
Skrevet

Hei igjen,

Fant noen gamle bilder fra annonse på en gammel burner phone. Vet ikke om det er helt innafor å poste de direkte her, så pm er vel tingen kanskje?

Skrevet

Sjekket noen gamle (2007 og 2009) papirutgaver av ck, men der var ingen annonser fra Kristina.

Skrevet
  • Forfatter

Hun var nok aktiv noe senere enn det. Mellom 2010-2015 vil jeg tro..

Gøy å se om noen finner noe

Skrevet

Har man møtt Kristina fra St Petersburg, så er det umulig å glemme det. Traff henne mange ganger, tror det var rundt 2012/2013. Det var noen helt utrolige treff som har brent seg fast. Hun var så sexy med de store silikonpuppene sine, rålekker og ikke minst deilig kåt og var villig med på veldig mye morro😍 Tror jeg kan ha noen RE bilder liggende på en gml PC. 

Skrevet

Kristina giftet seg med en nordmann for mange år siden. Har 2 barn nå. Jobber ikke som eskorte lengre men bor i Bergen.

Skrevet

God innsideinformasjon hvis den er sann men som helt ny bruker må jeg ta påstanden din med litt salt.

Skrevet

Husker det var noen som sa at hun hadde funnet seg en kar i Bergen, når hun la opp. Så kan hende hun nå er gift med samme typen.

Skrevet
  • Forfatter

Det stemmer at en i det gamle forumet sa at hun hadde giftet seg med en nordmann.

Mener Taisha også gjorde det.

Takker for info.