Gå til innhold

Hobbytelefon


Gjest

Anbefalte innlegg

Jeg har Comviq-telefon jeg benytter....fungerer utmerket. :)

Jeg kunne for så vidt nøyd meg meg et norsk kontantkort, men da jeg bor deler av året i Sverige, var det veldig greit for meg å kjøpe et svenskt SIM-kort. :)
Bare pass på at dersom det er over 12måneder siden du fylte på kortet sist, blir det sperret. Du kan fylle på kortet hos f.eks. Teknikmagasinet og Pressbyrån.
(Det er Teknikmagasin på f.eks. Nordby shoppingsenter)

Til info, så kan du også kjøpre uregistrert kontantkort i Storbritannia. f.eks. Vodafon eller O2, men Sverige er nærmere for de fleste :)

 

Edit: Kom på en viktig ting... første gang du skrur på telefonen må du befinne deg i Sverige for at SIM-kortet automatisk skal aktiveres. Det vil ikke fungere fra andre land. Så fort du har fått signal i Sverige, kan du benytte det i Norge.

Endret av Gjest
Lenke til kommentar
På 25.8.2019 den 15.31, Theokoles skrev:

Hmm 👍 Takk for innspill. Det med Comviq startpaket høres jo greit ut. Ny informasjon for meg. Fungerer det? Noen som har erfaring med det? Jeg er ikke så veldig paranoid da, så kanskje kontantkort her i Norge er greit nok. Takk janman.

Andre som har tips og erfaring?

Ingen kvalitet jenta vil aksepterer skjuld nr.Men vis du er fornøyd med treffe en jenta som har en bakman,vær så godt..

like barn lekker best..

Lurer hva en jenta vinner med misbruke en kunder opplysing.. det er helt idiotisk..

Til meg,hvem som har skjuld nr har bli avvsit av flere jente pga oppførsel,det er ingenting å gjør med diskresjon..🙄

 

Lenke til kommentar
10 timer siden, LekkenTrish skrev:

Ingen kvalitet jenta vil aksepterer skjuld nr.Men vis du er fornøyd med treffe en jenta som har en bakman,vær så godt..

like barn lekker best..

Lurer hva en jenta vinner med misbruke en kunder opplysing.. det er helt idiotisk..

Til meg,hvem som har skjuld nr har bli avvsit av flere jente pga oppførsel,det er ingenting å gjør med diskresjon..🙄

Jo takk for det du! Jeg vet ihvertfall hvem jeg ikke skal ringe. Hverken med skjult eller synlig nummer.

 

Lenke til kommentar
5 timer siden, Theokoles skrev:

 

Jeg treffe ingen utlandisk pga flere grunn(ingentig å gjør med rasism eller diskriminasjon,men fordi utlandisk mann,spesiel fra middle øst kan er ekstrem problemetisk) til MEG ,vis det kun se hvem som ringer er Norsk,jeg er helt førnoyd.Den siste jeg har mye betaling med vipps og aldri hadde en eneste problemer.

Prisen min kanskje er litt for dyrt for hvem er vant med 1000 for en time i en massasje sted ,men inkludert i pris er en struktur som mine besøke kan følg seg trygg og taushetsplikt er krav av min del.

Godt du vet hvem du skal ikke ringer og jeg håper det er meg du snakke om..😊🙏🏼👍🏼

 

Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...