Gå til innhold

Hobbytelefon


Gjest

Anbefalte innlegg

Ser det har vært diskutert endel om bruk av telefon... hvilke tips har dere for å ha en hobbytelefon? Hvis den er uregistrert eller med skjult nummer så er det jo ingen jenter som svarer når en prøver å ta kontakt... Hva gjør dere som har mer erfaring? :)

Lenke til kommentar

Nei, vi krever et fornavn navn (kan være fiktivt) og at du oppgir en alder som gir en pekepinn på hvor du befinner deg på gentlemannsstigen her i livet :)

Fullt navn og personalia er det ingen av oss (seriøse) som vil ha fra deg, hvis noen ber om det så ville jeg avstått. Jeg som eskorte ønsker ikke å oppgi noen personlig informasjon, og da vil jeg heller ikke ha din. Diskresjon går begge veier:) Det holder lenge slik som Raillhund sier, med et nummer som ikke er "ukjent", men som heller ikke trenger å være søkbart. 

Lenke til kommentar
Gjest Horebukken
32 minutter siden, Gjest skrev:

Når en kjøper det så må en oppgi person informasjon?

6 minutter siden, Celeste skrev:

Nei, vi krever et fornavn navn (kan være fiktivt) og at du oppgir en alder som gir en pekepinn på hvor du befinner deg på gentlemannsstigen her i livet

Fullt navn og personalia er det ingen av oss (seriøse) som vil ha fra deg, hvis noen ber om det så ville jeg avstått. Jeg som eskorte ønsker ikke å oppgi noen personlig informasjon, og da vil jeg heller ikke ha din. Diskresjon går begge veier:) Det holder lenge slik som Raillhund sier, med et nummer som ikke er "ukjent", men som heller ikke trenger å være søkbart. 

 

Dette er vel snakk om å oppgi personlig informasjon til teleoperatøren vel ?

Lenke til kommentar
49 minutter siden, Gjest skrev:

 

Dette er vel snakk om å oppgi personlig informasjon til teleoperatøren vel ?

Så det nå, haha. Beklager, trodde han siktet til eskorten- takk :)

 

Og ja, man må oppgi personnummer/info for å få igang simkortet, men du kan gjøre nummeret ditt ikke søkbart slik at infoen din ikke blir lagt ut noe sted:)

Endret av Celeste
Lenke til kommentar
30 minutter siden, Celeste skrev:

Og ja, man må oppgi personnummer/info for å få igang simkortet, men du kan gjøre nummeret ditt ikke søkbart slik at infoen din ikke blir lagt ut noe sted:)

Det er korrekt at man kan gjøre nummeret usøkbart på Internett og andre opplysningstjenester. MEN, når det gjelder telenor sine kontantkort, og andre sim-kort så finnes det et smutthull som gjør at man kan få tilgang til navn. Så et tips kan være å holde seg unna Telenor

Lenke til kommentar

Til og med i Polen må du nå registrere kontantkortene, så det blir vel standard over hele fjøla det nå utover... Jeg spurte hvorfor når jeg var i Polen sist og da sa de at de trudde det kom av all terroren.

Lenke til kommentar

Etter diverse bombeattentater har det blitt slik at du får ikke en telefon/simkort uten å registrere dette på en eier. Det er klart at har du et kort i fra Polen - Spania eller England som jeg hadde så blir det mere bry for Onkel å skaffe opplysninger om deg som kjøper sex. Et vanlig norsk sim kort kan du sperre for opplysninger men skaff et egent til hobbyen din for du oppgir ditt vanlige tlf nr til noen hele tiden selv om det ikke er registrert på 1881 eller andre åpne sider. Så jeg oppdaget at mitt nr dukket opp i åpne søkbare telefonlister i 2 foreninger jeg er medlem av. Kipt!

Lenke til kommentar

Hvorfor bruker ikke flere appen "whatsapp" , den er trygg , du kan ringe med den , dun kan sende meldinger med den og alt ut/inn er kryptert. Genialt, alle eskorter burde bruke denne. Du slipper da å engste deg for at politiet kan kikke deg i kortene. Bare å huske å slette meldinger etter hvert.

Endret av victor61
Lenke til kommentar
9 timer siden, Gjest skrev:

Hvorfor bruker ikke flere appen "whatsapp" , den er trygg , du kan ringe med den , dun kan sende meldinger med den og alt ut/inn er kryptert. Genialt, alle eskorter burde bruke denne. Du slipper da å engste deg for at politiet kan kikke deg i kortene. Bare å huske å slette meldinger etter hvert.

WhatsApp er veldig greit. Nr ditt er synlig for brukeren. 

I utlandet har kompiser alltid brukt WhatsApp og mange jenter ber om å.bruke det. Da det normalt sett er billigere enn kontantkort.

 

Lenke til kommentar
  • 2 years later...

Litt gammel tråd dette nå ser jeg. Men hvordan gjør folk det med telefon og anonymitet i disse dager. Finnes det noen gode løsninger? Noen som kan hjelpe meg med å eventuelt kjøpe uregistrert simkort (hvis det fortsatt er mulig). Send gjerne en melding med tips og triks :-)

Lenke til kommentar
  • 2 weeks later...

Takk så nexo. Ja WhatsApp er nok bra. Men nummer er synlig ved kontakt er det ikke? Har aldri brukt det. Så lurer litt. Snapchat er sikkert greit etter at en har oppnådd kontakt. Det er mest den første kontakten jeg kvier meg litt for. Siden jeg kun har jobbtelefon. 

 

Lenke til kommentar

Dere må slutt a bli redd av onkel overvakt alle tlf av hvem som kjøper tjeneste,det er bare konspirasjon teori.Onkel må vare i sted nå penger bytte hander til gjør noen og onkel er ikke interessert i dere son har det som hobby.De er ingen nok ressuser til det.Onkel selv er interessert i voldelig mann søm truer,ran og misbruke eskorter,og jeg håper  hvem som bruker noresk ikkje mener å gjør ingenting gal med oss.

Vi,seriøs jenter har ingen interesser a bruke din opplysing,men vi ønsker bli sikker hvem skal kommer på besøk.

Vold og ran møt eskorte jenta har voksen ganske mye og bare siste uka 3 jente har bli grøv rannet bare i Oslo.Og i mai en mann skal bli  i domstolen for vold og voldekt av 2 forskjelig jente her i Stavanger.

Helt forstår vis dokka tenke på anonymitet,men det er helt irrasjonal frykt å bli tatt pga tlf.Vi eskort driver en lovlig aktivitet,og vi har ingen krav a gi navn eller opplysing av var ”kunder “

Det er tid å dokka tenke på jentene trygghet også.Hvordan vil du føles vis noen av jenta dere har besøk bli voldtatt eller drept fordi hun akseptert en ukjent nr eller en reservert nr og politiet kan ikke gjør jobber sin å finne hvem som gjør det pga “du vil bli disket?”

I to år som eskort jeg har ALDRI misbrukt info av ingen som har besøk meg.Jeg er ikke idiotisk og jeg vunnet ingenting å gjør det.

🧜‍♀️

Lenke til kommentar
  • 3 months later...

Fikk lyst til å vekke denne tråden igjen. Jeg leser LekkenTrish sitt innlegg. Fortsatt lurer jeg. Tips og triks mottas gjerne på melding. 

Helt konkret! Hva gjør dere? Har dere alle registrerte sim? Hvordan være litt anonym? Merk :Det er ikke så mye for å skjule meg for jentene. Men aller mest for at mitt nummer er registrert på jobb. Finnes det mulighet for kommunikasjon? Jeg er ikke så allverdens oppegående på tekno. 

Lenke til kommentar
  • 4 weeks later...

Hei dere. Jeg trenger virkelig noen gode råd ang dette her. På RE så har jo nesten alle deaktivert sin meldingssfunksjon. Hvordan gjør dere kontakten?

Speak freely 👍 Eller send melding

Lenke til kommentar
  • 3 weeks later...

 

Kjøp et kontantkort til dette bruket. Pass på å gå in på "din side" og reserver deg mot oppføring hos opplysningstjenestene.
(du er nødt til å registrere kortet på dittnavn i Norge, men det er ikke ulovlig å ringe til en eskorte)

 

For de mer paranoide:

Dra til Sverige.
Stikk innom f.eks. Teknikmagasinet og kjøp en Comviq startpaket og fyll på penger. (Betal med kontanter).
Kjøp samtidig en ny enkel billigtelefon til dette bruket. Bruk aldri Comviq-simkortet i en telefon du allerede har brukt et registrert SIM-kort i.

For de ultraparanoide, pass i tillegg på:
Skru aldri på telefonen i samme område hvor du har din egen telefon påskrudd.
Pass på å holde deg unna steder med kameraovervåkning når du har telefonen påskrudd.
 

 

Lenke til kommentar

Hmm 👍 Takk for innspill. Det med Comviq startpaket høres jo greit ut. Ny informasjon for meg. Fungerer det? Noen som har erfaring med det? Jeg er ikke så veldig paranoid da, så kanskje kontantkort her i Norge er greit nok. Takk janman.

Andre som har tips og erfaring?

Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...