Gå til innhold

Young Klara ID: 62088


Anony12

Anbefalte innlegg

  • 1 month later...

Vet ikke om hun har slettet noen bilder men jeg kan ikke se noen bilder der vi ser de slik at vi kan si at de er helt unike og flotte vil si de er vel normale ut fra bildene.

Lenke til kommentar
8 timer siden, Norlenning skrev:

Vet ikke om hun har slettet noen bilder men jeg kan ikke se noen bilder der vi ser de slik at vi kan si at de er helt unike og flotte vil si de er vel normale ut fra bildene.

For meg er det lett å se at jenta har boobs i særklasse. Bilde nr. 5 er et godt eksempel. 

Jenta er jo ung, om alderen i annonsen stemmer. Ser hun har en del varierende tilbakemeldinger. Hun skiller sikkert i forhold til de hun liker, og ikke. 

Lenke til kommentar
6 timer siden, Gjest skrev:

Jenta er jo ung, om alderen i annonsen stemmer. Ser hun har en del varierende tilbakemeldinger. Hun skiller sikkert i forhold til de hun liker, og ikke. 

Kan hende. Men nå fikk hun nettopp en dårlig anmeldelse igjen. Robot utførelse er en grei beskrivelse, selv om kompisen ikke ville brukt et så sterkt ord. Det var ikke elendig. En del av de gode anmeldelsene er helt klart falske. 

Gi henne 1 år, så er hun sikkert bedre=)

Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...