Gå til innhold

sugardaters


Ghelektro

Anbefalte innlegg

12 minutter siden, Ghelektro skrev:

noen som har noen erfaringer med:

https://sugardaters.no/ ?

opprette bruker men man må betale for å kunne sende beskjed til andre brukere. 

fikk opp mistenkelig mange treff.

Jeg har vært medlem ganske lenge, men aldri betalt. Virker å være ganske seriøs.

SB er en annen sport enn eskorte:S

Lenke til kommentar

Mitt første inntrykk av sugardaters var ikke godt, men det kommer seg ved litt bruk. Det er mange som ser etter sugardaddy, men mange som trekker seg igjen etter første kontakt, eller i det hele tatt ikke svarer på meldinger.

Det er nærmest bortkastet å lage en profil, for det ser ut til at bare et fåtall leser den. Man får gjerne spørsmål om ting som står helt klar i profilen.
Bilde derimot hjelper, men med det temmelig dårlige bildet jeg har der, får jeg likevel en god del henvendelser. Problemet er at mange av dem bor så langt borte at møte er utelukket. Ikke systemets skyld, men brukere som ikke velger gode søkekriterier og ikke leser profiler.

Det jeg liker minst ved sugardaters.no er at man får ingenting uten å betale, og det er en del ting som ikke virker ordentlig. Det skyldes så vidt jeg kan bedømme litt hastverks-koding og utilstrekkelig testing av forskjellige nettlesere. Betaling f.eks. er helt umulig med FireFox som jeg bruker. Det er den beste nettleseren jeg har funnet, men greier altså ikke sugardaters koding. Prisene burde bli utjevnet slik at mannlige brukere kan betale litt mindre, og kvinnelige iallfall betale litt.

Enkelte kontaktsystemer tilbyr sine kvinnelige brukere ikke bare gratis bruk, men provisjon for å hanke inn mannlige brukere. Dermed blir bisnissen deres fokusert på å få inn så mange som mulig for å betale for å lese meldinger eller chatte. Sugardaters ser ikke ut til å være av det slaget, så dermed blir det litt større grad av seriøsitet. De som er der, er der ikke bare for å tjene penger, men også for faktisk å få en kontakt - enten det er for å få sex eller bare litt mat, drikke og økonimisk støtte.

Den største skavanken med sugardaters er at det er så mange useriøse brukere. Det er selvfølgelig også en del eskorter der, men det er ganske greit å skille dem ut - og hvis det er eskorte man vil ha, så får man det der også. For meg er ikke det noe problem, men det sies jo at eskorter ikke får bruke siden. Det er jo så. Ikke mitt problem.

Snart kommer annonselight.com på beina. Det er en annonseside for eskorter som har en litt interessant vri. Jeg har stått for den norske oversettelsen, og selv om den foreløpig har litt av de samme problemene som sugardaters.no når det gjelder nettleser-spesifikk koding, så virker det som den kan bli et godt alternativ til de sidene vi kjenner i dag - og til stadighet klager på.

Etter min mening er sugardaters.no faktisk verd pengene, hvis man bruker siden aktivt. Foreløpig har jeg 4 aktive kandidater som er interessante på hver sin måte. Alderen er fra 20 til 42. Noen er mer "seriøse" enn andre, og det er helt ålreit. Man tilpasser seg, og tar det man kan få.

Ikke sant?

Lenke til kommentar
33 minutter siden, Moderator skrev:

Mitt første inntrykk av sugardaters var ikke godt, men det kommer seg ved litt bruk. Det er mange som ser etter sugardaddy, men mange som trekker seg igjen etter første kontakt, eller i det hele tatt ikke svarer på meldinger.

Det er nærmest bortkastet å lage en profil, for det ser ut til at bare et fåtall leser den. Man får gjerne spørsmål om ting som står helt klar i profilen.
Bilde derimot hjelper, men med det temmelig dårlige bildet jeg har der, får jeg likevel en god del henvendelser. Problemet er at mange av dem bor så langt borte at møte er utelukket. Ikke systemets skyld, men brukere som ikke velger gode søkekriterier og ikke leser profiler.

Det jeg liker minst ved sugardaters.no er at man får ingenting uten å betale, og det er en del ting som ikke virker ordentlig. Det skyldes så vidt jeg kan bedømme litt hastverks-koding og utilstrekkelig testing av forskjellige nettlesere. Betaling f.eks. er helt umulig med FireFox som jeg bruker. Det er den beste nettleseren jeg har funnet, men greier altså ikke sugardaters koding. Prisene burde bli utjevnet slik at mannlige brukere kan betale litt mindre, og kvinnelige iallfall betale litt.

Enkelte kontaktsystemer tilbyr sine kvinnelige brukere ikke bare gratis bruk, men provisjon for å hanke inn mannlige brukere. Dermed blir bisnissen deres fokusert på å få inn så mange som mulig for å betale for å lese meldinger eller chatte. Sugardaters ser ikke ut til å være av det slaget, så dermed blir det litt større grad av seriøsitet. De som er der, er der ikke bare for å tjene penger, men også for faktisk å få en kontakt - enten det er for å få sex eller bare litt mat, drikke og økonimisk støtte.

Den største skavanken med sugardaters er at det er så mange useriøse brukere. Det er selvfølgelig også en del eskorter der, men det er ganske greit å skille dem ut - og hvis det er eskorte man vil ha, så får man det der også. For meg er ikke det noe problem, men det sies jo at eskorter ikke får bruke siden. Det er jo så. Ikke mitt problem.

Snart kommer annonselight.com på beina. Det er en annonseside for eskorter som har en litt interessant vri. Jeg har stått for den norske oversettelsen, og selv om den foreløpig har litt av de samme problemene som sugardaters.no når det gjelder nettleser-spesifikk koding, så virker det som den kan bli et godt alternativ til de sidene vi kjenner i dag - og til stadighet klager på.

Etter min mening er sugardaters.no faktisk verd pengene, hvis man bruker siden aktivt. Foreløpig har jeg 4 aktive kandidater som er interessante på hver sin måte. Alderen er fra 20 til 42. Noen er mer "seriøse" enn andre, og det er helt ålreit. Man tilpasser seg, og tar det man kan få.

Ikke sant?

Man er heldig som bor i Oslo når det kommer til SBs. Utvalget er stort. Prisene de forlanger kan jo i mange tilfeller være helt hinsides, men jeg vet jo ikke hva det ender med. Dette er, som jeg har kommentert før, noe annet enn eskorte. Her kan man jo dra på tur sammen uten at det koster en arm og en fot.

Lenke til kommentar

Det er mulig at Oslo-området har mer å by på, men det er også en del kandidater fra resten av landet. Norge er lite, og det er ganske tydelig hvis vi sammenligner med f.eks. seekingarrangement.com. Problemet med sistnevnte er at det auler med henvendelser fra hele verden, og man har sin fulle hyre med å ignorere alle som "favoriserer" seg. Igjen er det mange som ikke leser profilen. Det kan stå tydelig at man ikke ønsker forbindelser fra andre land, men minst 90% kommer fra andre land! Det er irriterende, frustrerende, og det koster tid og energi å skille dem ut. Så er også prisen for medlemskap atskillig høyere. Knapt verd prisen, egentlig - men den vurderingen er nok temmelig subjektiv.

 

  • Thanks 1
Lenke til kommentar
  • 2 weeks later...
På 2/3/2017 den 21.33, Gjest skrev:

Prisene de forlanger kan jo i mange tilfeller være helt hinsides, men jeg vet jo ikke hva det ender med

Kompisen har en god del erfaring med sugarsider, og dette stemmer ikke for hans del. Det er helt det motsatte. Han har møtt flere norske "sugarbabes" som er helt vanlige studinner gjentatte ganger og prisenivået er minst 50% lavere enn det er på RE.

Endret av N1rvana
Lenke til kommentar
1 time siden, N1rvana skrev:

Kompisen har en god del erfaring med sugarsider, og dette stemmer ikke for hans del. Det er helt det motsatte. Han har møtt flere norske "sugarbabes" som er helt vanlige studinner gjentatte ganger og prisenivået er minst 50% lavere enn det er på RE.

Jeg var i kontakt med en igår; hun ville ha 3500 pr. time:o

Lenke til kommentar
6 timer siden, Gjest skrev:

Jeg var i kontakt med en igår; hun ville ha 3500 pr. time:o

Det er ikke sugardating, men prostitusjon. Det er greit nok hvis du vil godta det og betale det, men sugardating og prostitusjon er egentlig ment å være forskjellige ting. Be henne om å annonsere på en eskorteside. Hvis en eskorte annonserer som sugarbaby men viser seg å drive med eskorte, så er det lureri. Det gjelder å være våken og ikke altfor naiv. Jeg har nettopp startet forhandling om et møte, og får til svar at "det er noe vi ikke har snakket om, som vi må gjøre før vi kan møtes". Det gjør meg skeptisk, og regner med at det stilles betingelser som jeg ikke er villig til å godta. Jentene kan kjøpes for dyrt, enten det gjelder penger eller sikkerhet.

Lenke til kommentar
7 timer siden, Gjest skrev:

Jeg var i kontakt med en igår; hun ville ha 3500 pr. time:o

Vel kompisen min har hatt flere overnattinger til 3-5000 kr. Helt vanlige studinner som gjorde ting de mest innbitte profesjonelle ikke gjør. 

Lenke til kommentar
54 minutter siden, Moderator skrev:

Det er ikke sugardating, men prostitusjon. Det er greit nok hvis du vil godta det og betale det, men sugardating og prostitusjon er egentlig ment å være forskjellige ting. Be henne om å annonsere på en eskorteside. Hvis en eskorte annonserer som sugarbaby men viser seg å drive med eskorte, så er det lureri. Det gjelder å være våken og ikke altfor naiv. Jeg har nettopp startet forhandling om et møte, og får til svar at "det er noe vi ikke har snakket om, som vi må gjøre før vi kan møtes". Det gjør meg skeptisk, og regner med at det stilles betingelser som jeg ikke er villig til å godta. Jentene kan kjøpes for dyrt, enten det gjelder penger eller sikkerhet.

Jeg ga henne til slutt beskjed om at hun var eskorte og at hun var "over the top" prismessig. Da stoppet meldingene.

Lenke til kommentar
1 time siden, Gjest skrev:

Jeg ga henne til slutt beskjed om at hun var eskorte og at hun var "over the top" prismessig. Da stoppet meldingene.

Du har den nødvendige erfaringen. Det er det ikke alle som har. Noen lar seg lure, og de fortsetter å ture.

Lenke til kommentar
  • 2 weeks later...
4 timer siden, Frk. Anna skrev:

SB tar seg ikke betalt per time. Har vært det selv... tar en timesbetalt er en eskorte. Det mener hvertfall her. 

Men mange som annonserer her seiler under falsk flagg:o

Lenke til kommentar
2 timer siden, Moderator skrev:

Sånt finner man fort ut av.

Det gjør man:) jeg har også opplevd å få falske meldinger fra brukere som forsvinner, bare for at du skal betale. Ikke betal mer enn du trenger før du trenger det:)

Lenke til kommentar

Betal aldri et øre før du møter vedkommende er en god regel. Send aldri penger, kjøp aldri billett for å få møte noen. Det er mange å ta av der ute, så det er ingen grunn til å gå i baret fordi du får se et bilde av en tiltrekkende "gudinne". Selv om du har snakket med henne og sett henne på Skype, er det nødvendig å være forsiktig. Det er også lurt å tenke på om du er fornøyd med å gi gaver, eller om du også faktisk vil ha noe igjen - og hva. Gjør det klart fra starten av hva du er ute etter, og sørg for å få mer enn halvkvedede viser tilbake. Bruk mer tid, så får du mer valuta for pengene. Vær også klar over at de som trekker ut tiden med chatting og flørting, sannsynligvis ikke er interessert i noe annet enn nettopp det - og hvis en befinner seg på en chatteside som koster penger å bruke, så dropp henne om hun nekter å bruke et gratis medium. Og dropp sånne "chattesider". Det eneste de gjør er å lure penger av godtroende kåtinger.
Jeg regner at max en av ti interessante SBer blir til noe mer enn en kontakt på nettet, så kontakt gjerne mange og bli ikke skuffet om noen faller fra - eller du må droppe noen. Igjen: Det er mange flere å ta av.

Lenke til kommentar

Vel... SB blir billigere. Men du skal være glad i å gi. Glad i å gi penger, gaver, middager og ferier. 

SD + SB forhold er ett mye nærere forhold enn eskorte/kunder forhold. Og en får mye mer tid for pengene, en skal likevel være klar over at en da er ansvarlig for sin SB og at du forplikter deg. Man kan ikke bare kutte ut en mnd fordi en ikke har råd.

  • Like 1
Lenke til kommentar

Hva man gjør og hva man betaler er en sak mellom partene. Husk også at SD/SB ikke nødvendigvis betyr at man har sex, iallfall ikke på første date. Men vi bør understreke at SD/SB-forhold er ikke prostitusjon når man ikke betaler for sex. Hvis "babyen" forlanger betaling for å ha sex, så blir det prostitusjon, og med dagens lov mot sexkjøp, blir det ulovlig.Det samme gjelder prisen: Hvis prisforlangendet blir som for en prostituert, så definerer jeg det som prostitusjon, fordi pengene blir den primære "attraction factor". I et "ekte" SD/SB-forhold er det kjemi og følelser som styrer, ikke pengene.

Lenke til kommentar

Jeg hadde litt kontakt med en jente i dag og dette var hennes krav...

'Well it may sound expensive to you. But I can't help it that my allowances so far has been 40-50,000kr to 70,000kr a night or 2.'

Lenke til kommentar
  • 2 weeks later...
Gjest Pipelort
På 4.3.2017 den 23.55, Gjest skrev:

Jeg hadde litt kontakt med en jente i dag og dette var hennes krav...

'Well it may sound expensive to you. But I can't help it that my allowances so far has been 40-50,000kr to 70,000kr a night or 2.'

Hundre prosent jug fra dama. Har vært i kontakt med flere av de som annonserer på Sugardaters. Dyreste jeg har kommet borti der var ei som forlangte 6000 for et treff. Jeg spurte da om det inkluderte sex. Selfølgelig var svaret jeg fikk. Men hun ble sur da jeg sa at hun opererte som en veldig dyr eskorte. Hun var sugarbabe og ikke eskorte måtte jeg vite. Ellers så har de jentene jeg har kontakt med hadd rimelig moderate kav. Det har gått stort sett i sko, klær middager. Opplegget er spennende og man treffer vanlige jenter som er ute etter litt spenningen med benefits. Men ganske mange av de som annonserer på sugardaters operer som eskorter uten å ville innrømme det.

Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...