Gå til innhold

Sandvika - Thaimassasje


Luring

Anbefalte innlegg

  • 4 weeks later...

Ja litt sies det, den I industrivn var meget bra inntil nylig, hadde supre damer med voldsomme fordeler, så skiftet de eier igjen nå I 2017- uhuuuuu. Nye damer, er litt usiker på hva de har på agendaeen, prøvde ei - pen og ca 32, grei massage I 45 min, så skulle hun ha en formue for noe mer, hun begynnte å mase litt mye så det blei ha det på badet, er to til Nye damer der, ei smellpen og ei sånn passé, veit ikke hva de er gode for, savner forrige eier og forrige damer som er borte med vinden..... den meget vennligsinnede atmosfæren de to forrige eierne hadde, blei jommen borte I same vindkast, eller under oppusningen kansje....

 

Så finnes det en ved elven, parkering inners I parkeringshus og rett til sjappa :)
har vert dere berre ein gang, ett par meget brukbare damer, man skal jo tross allt ikke gifte seg herrherr
masasjen var utmeeerket, og en time hadde 60min hurra hurra, litt ekstra falt også på plass uten stress

 

Endret av debatt44
Lenke til kommentar

2 steder er beskrevet, hvem lurer du på?

Det I Industriveien er jo let å finne I Industriveien ikke langt fra Sandvika....., men du må kjøre en
liten omvei for å komme dit, kjør forbid Jula I Sandvika og vidre opover, så U-sving under Hovedveien
så kjører du mot sandvika på gamleveien og vips er du der :) 

 

andre stedet som ble nevnt ved elven finner du her 

http://www.lampoonspa.no/
 
Endret av debatt44
Lenke til kommentar
  • 2 weeks later...

Bumper denne!

Er det noen som har erfaring med Vanilla  (Hanny&Aroma) i Industriveien og den i samme bygg som NAF og/eller andre steder i eller i nærheten av Sandvika?

Send gjerne en privat melding (Jeg sendet gjerne noe tilbake.)

Lenke til kommentar
  • 6 months later...
  • 1 year later...

Hi jeg lurer på en som kaller seg Natti ya  eller neeta massajse , hadde annonse ute før ett år siden, 

jobbet ut fra sandvika indust...v, og gjerdrum..

noen som har erfarenheter , kjenner igjen, ?

send meg PM, kan dele lit selv. 

Lenke til kommentar
  • 3 months later...

Skal innom Sandvika selv, og kunne tenkt meg en skikkelig massasje med "nogo attåt", Om så FP om mulig . Hvor bør man gå da?. Håper en eller annen vellysting har noe å dele med en gammel traver som ikke har så mye ferske opplysninger å komme med. Gjerne PM :)

Lenke til kommentar
12 timer siden, Jossen skrev:

Skal innom Sandvika selv, og kunne tenkt meg en skikkelig massasje med "nogo attåt", Om så FP om mulig . Hvor bør man gå da?. Håper en eller annen vellysting har noe å dele med en gammel traver som ikke har så mye ferske opplysninger å komme med. Gjerne PM :)

Du burde ser rundt omkring. Finnes mange pene,deilig thaier rundt Sandvika.  Det var et sted med en stygg overvektig dama for noen år side. Vært en tur forrige uke og så at denne stygga fettbolla ikke jobber der lenge. Nå er bare de pene som ser fantastisk deilig ut. Og du kan bestille så mye. Du blir overrasket om du komme til rett plass.😁🙂

Endret av Gjest
Lenke til kommentar
4 minutter siden, Jossen skrev:

Om noen har noe konkret og komme med, så kom gjerne PM

Neida. Skriv gjerne her. På åpen forum. Ikke var naiv Jossen. Finnes mange gamle traver som bruker flere fakes profiles til å kjører ned på utlandske jenter. Og de er veldig flinke til å manipulere folk. De sprer falsk rykter. Jeg har sett flere jenter som har opplevd dette. Trakassering av gamle horer som ikke vil at andre jenter skal tjener noe penge. Dette er ikke ukjent at det er flere arbeider og gamle arbeider og noen horer som har lagt karriere på hylla som prøver å ødelegger for andre jenter. Derfor er det mye bedre å snakker åpent jentene her. Eller,ikke tror på alle meldinger man leser. Det finnes mye sjalusi i denne bransjen. Man må tror på det man ser og det man opplever. Og man må tror på BEVIS. Jeg har hørt om mange jenter som ble kjørt på ræva pga disse falske meldinger. Derfor må man tror på BEVIS. Og ikke på hva gamle horer og noen sjalu mennesker babler om.

😃.

 

Lenke til kommentar
58 minutter siden, XFACTOR skrev:

Hvorfor går du ikke og sjekke selv ?? Bare spør og spør. Og ikke deler noen info.selv.

Var der akkurat. Hun hadde ikke ledig tid så drar kanskje dit en annen gang 

Dro derfor til lampoon og det kan jeg anbefale. Massasje' var som som så. Helt ok. Jenta var veldig søt. Tynn. Eneste var at båsene hadde bare en forheng foran seg

Lenke til kommentar
2 timer siden, Mo_eik skrev:

Eneste var at båsene hadde bare en forheng foran seg

😂😂😂😏😏.                                                                          Dere er så morsomme folkens😏.

Endret av Gjest
Lenke til kommentar
  • 4 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...