Gå til innhold
Luring

Sandvika - Thaimassasje

Anbefalte innlegg

Luring

Det er fire steder i Sandvika etter det jeg har registrert.  Har noen erfaringer her? Send gjerne en pm! (Så sender jeg en tilbake.)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Gjest

Ja litt sies det, den I industrivn var meget bra inntil nylig, hadde supre damer med voldsomme fordeler, så skiftet de eier igjen nå I 2017- uhuuuuu. Nye damer, er litt usiker på hva de har på agendaeen, prøvde ei - pen og ca 32, grei massage I 45 min, så skulle hun ha en formue for noe mer, hun begynnte å mase litt mye så det blei ha det på badet, er to til Nye damer der, ei smellpen og ei sånn passé, veit ikke hva de er gode for, savner forrige eier og forrige damer som er borte med vinden..... den meget vennligsinnede atmosfæren de to forrige eierne hadde, blei jommen borte I same vindkast, eller under oppusningen kansje....

Så finnes det en ved elven, parkering inners I parkeringshus og rett til sjappa :)
har vert dere berre ein gang, ett par meget brukbare damer, man skal jo tross allt ikke gifte seg herrherr
masasjen var utmeeerket, og en time hadde 60min hurra hurra, litt ekstra falt også på plass uten stress

Endret av debatt44

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Gjest

2 steder er beskrevet, hvem lurer du på?

Det I Industriveien er jo let å finne I Industriveien ikke langt fra Sandvika....., men du må kjøre en
liten omvei for å komme dit, kjør forbid Jula I Sandvika og vidre opover, så U-sving under Hovedveien
så kjører du mot sandvika på gamleveien og vips er du der :) 

andre stedet som ble nevnt ved elven finner du her 

http://www.lampoonspa.no/

Endret av debatt44

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Luring

Bumper denne!

Er det noen som har erfaring med Vanilla  (Hanny&Aroma) i Industriveien og den i samme bygg som NAF og/eller andre steder i eller i nærheten av Sandvika?

Send gjerne en privat melding (Jeg sendet gjerne noe tilbake.)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
rbbanner

Noen som vet om det er noe ekstra å hente på den nye Thai som har åpnet oppe ved malerstua? 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå