Gå til innhold

Hvordan tenker de.

nelson2

Anbefalte innlegg

Har også opplevd akkurat dette. Når hun ikke vil suge uten kondom så sier jeg alltid nei og forventer da heller ikke noe mer enn standard.

Og plutselig så sitter hun oppå uten frakk. Fikk ikke spørsmålet engang.

Mulig de har brent seg på kunder som ikke sier ifra når de er nærme og da presser hodet ned så de ikke får trekt seg vekk?

Jeg også legger henda på hodet hennes når jeg kommer da de ofte kan få en slik "gag reflex", og jeg vil sprute ferdig inni munnen. Men bare hvis CIM er avtalt. Hvis ikke så sier jeg ifra.

23 timer siden, JoeRoganJosh skrev:

Kanskje den er for skitten for munnen, men ren nok for musa?

Det er noe i dette @JoeRoganJosh skriver. Har vært borti damer som mellom kunder bare tørker musa med en våtserviett. De fleste thaier er mer renslig enn dette, men ingen regel uten unntak. Det er også mange som har opplevd å ta den i munn for så å ende opp med at kunden kommer i munnen hennes uten å ha avtalt dette først. Sistnevnte er nok mest vanlig.

Endret av Thermos
  • Like 3

Jeg tipper hun rett og slett ikke liker å suge kuk, kanskje som nevnt pga. smak eller tidligere dårlige erfaringer. I tilfellet er det jo litt kinki (ikke kinky!) å ikke tilby BJ når man har det yrket. Hun vet nok godt at mange kunder da heller vil droppe BJ enn å bli sugd med frakk, men for henne blir det en måte å gjøre jobben mindre vanskelig. Noen vil kanskje si at har man først valgt yrket så må man forholde seg til det profesjonelt. Jeg har erfart at det finnes absolutt ingen logikk i personlige preferanser eller tilsvarende antipatier. Det snåleste jeg har erfart i så måte var nok hun som veldig gjerne ville ha gangbang. Hun ville mange, 10+ som skulle knulle henne på tur så vilt de ville, gjerne spank så lenge det ikke ble varige merker, og det viktigste var at hun ville ha creampie fra alle. Mannen hennes skulle sitte på sidelinjen og se på før han fikk kline, slikke, kose med henne til slutt. Eneste betingelse var at hun ikke ville suge noen for "menn lukter så sterkt". Jeg takket nei, lykke til et annet sted, jeg gidder ikke amputert GB. 

• Like 1