Gå til innhold

Hvordan tenker de.

Featured Replies

Skrevet

Jeg har møtt ei voksen thaidame noen ganger, sist tredde hun seg bare på, uten videre, men hun ville ikke suge uten kondom.

Hva tror dere er tanken med hensyn til smittevern? Eller er det bare en sperre hun har for å suge?

Endret av nelson2

Skrevet

Selv om de fleste thailandske kvinner jeg har vært sammen med er glade for å suge uten frakk, har jeg også opplevd det du beskriver.

Vi har vel alle våre egne personlige barrierer, selv om noen av dem er mystiske ...

Skrevet

Har også opplevd akkurat dette. Når hun ikke vil suge uten kondom så sier jeg alltid nei og forventer da heller ikke noe mer enn standard.

Og plutselig så sitter hun oppå uten frakk. Fikk ikke spørsmålet engang.

Mulig de har brent seg på kunder som ikke sier ifra når de er nærme og da presser hodet ned så de ikke får trekt seg vekk?

Jeg også legger henda på hodet hennes når jeg kommer da de ofte kan få en slik "gag reflex", og jeg vil sprute ferdig inni munnen. Men bare hvis CIM er avtalt. Hvis ikke så sier jeg ifra.

Skrevet

Ja, kanskje det handler om: kysser du moren din med den munnen som han nettopp skjøt sæden sin i?

Skrevet

Her er vi nok inne på noe.
Hvilket sted var dette tørr jeg spørre?
Jeg vil gjerne gå inn og spør henne "hvorfor hun suger med kondom, men puler uten kondom?"
Jeg tar en for laget.

Skrevet
23 timer siden, JoeRoganJosh skrev:

Kanskje den er for skitten for munnen, men ren nok for musa?

Det er noe i dette @JoeRoganJosh skriver. Har vært borti damer som mellom kunder bare tørker musa med en våtserviett. De fleste thaier er mer renslig enn dette, men ingen regel uten unntak. Det er også mange som har opplevd å ta den i munn for så å ende opp med at kunden kommer i munnen hennes uten å ha avtalt dette først. Sistnevnte er nok mest vanlig.

Endret av Thermos

Skrevet

Mulig du har snudd hen i iveren etter litt morro @JoeRoganJosh!

Skrevet
38 minutter siden, Thermos skrev:

Mulig du har snudd hen i iveren etter litt morro @JoeRoganJosh!

Ja, jeg snudde henne et par ganger. Det var max felles nytelse.

Skrevet

Jeg tipper hun rett og slett ikke liker å suge kuk, kanskje som nevnt pga. smak eller tidligere dårlige erfaringer. I tilfellet er det jo litt kinki (ikke kinky!) å ikke tilby BJ når man har det yrket. Hun vet nok godt at mange kunder da heller vil droppe BJ enn å bli sugd med frakk, men for henne blir det en måte å gjøre jobben mindre vanskelig. Noen vil kanskje si at har man først valgt yrket så må man forholde seg til det profesjonelt. Jeg har erfart at det finnes absolutt ingen logikk i personlige preferanser eller tilsvarende antipatier. Det snåleste jeg har erfart i så måte var nok hun som veldig gjerne ville ha gangbang. Hun ville mange, 10+ som skulle knulle henne på tur så vilt de ville, gjerne spank så lenge det ikke ble varige merker, og det viktigste var at hun ville ha creampie fra alle. Mannen hennes skulle sitte på sidelinjen og se på før han fikk kline, slikke, kose med henne til slutt. Eneste betingelse var at hun ikke ville suge noen for "menn lukter så sterkt". Jeg takket nei, lykke til et annet sted, jeg gidder ikke amputert GB. 

Skrevet

Dette er kulturelt. Den generelle Thai kysser ikke og liker ikke å suge. Samt renslighet er ett issue som thaiene setter høyt. 
Musa er kun ett verktøy - munn er ikke dette. 

Skrevet
14 timer siden, Bulle skrev:

Jeg tipper hun rett og slett ikke liker å suge kuk, kanskje som nevnt pga. smak eller tidligere dårlige erfaringer. I tilfellet er det jo litt kinki (ikke kinky!) å ikke tilby BJ når man har det yrket. Hun vet nok godt at mange kunder da heller vil droppe BJ enn å bli sugd med frakk, men for henne blir det en måte å gjøre jobben mindre vanskelig. Noen vil kanskje si at har man først valgt yrket så må man forholde seg til det profesjonelt. Jeg har erfart at det finnes absolutt ingen logikk i personlige preferanser eller tilsvarende antipatier. Det snåleste jeg har erfart i så måte var nok hun som veldig gjerne ville ha gangbang. Hun ville mange, 10+ som skulle knulle henne på tur så vilt de ville, gjerne spank så lenge det ikke ble varige merker, og det viktigste var at hun ville ha creampie fra alle. Mannen hennes skulle sitte på sidelinjen og se på før han fikk kline, slikke, kose med henne til slutt. Eneste betingelse var at hun ikke ville suge noen for "menn lukter så sterkt". Jeg takket nei, lykke til et annet sted, jeg gidder ikke amputert GB. 

Hvem var dette?

Skrevet
5 timer siden, deanlorre1991 skrev:

Hvem var dette?

Ingen i "bransjen". 

Skrevet
  • Forfatter
2 timer siden, Bulle skrev:

Ingen i "bransjen". 

Jo, det var ei omreisende som har annonse og er forsåvidt nevnt i en annen tråd her på Noresk.

Endret av nelson2

Skrevet
54 minutter siden, nelson2 skrev:

Jo, det var ei omreisende som har annonse og er forsåvidt nevnt i en annen tråd her på Noresk.

Er det @TomX?
Har siklet på han lenge.

Skrevet
17 timer siden, JoeRoganJosh skrev:

Er det @TomX?
Har siklet på han lenge.

Jeg har ingen sex annonser er ikke en eskorte

Skrevet
7 timer siden, TomX skrev:

Jeg har ingen sex annonser er ikke en eskorte

Det burde du ha, du går glipp av store summer.
Har du råd til å tape penger vær dag?
Vis ikke, start en gratis annonse på eskortejenter.net og pengene vil renne inn.