Gå til innhold

Japanese Yuna

jegern

Anbefalte innlegg

54 minutter siden, JoeRoganJosh skrev:

Blokker meg da!
Er ikke så vanskelig.
Du er den mest grinete her på forumet.
Men jeg bryr meg ikke om dine sårede følelser.
Voks opp og bli en mann.
Du setter et dårlig eksempel for de unge horebukkene her på forumet.

Hvorfor skal vi blokkere deg little boy Josh?

Det hendet du kommer med noen gullkorn du også.

Også liker vi jo å se hvor lavt du kan synke deg selv. Og jeg tror du kan synke langt lavere ennå. Så bare stå på lille gutt.

2 minutter siden, Testdriver skrev:

Hvorfor skal vi blokkere deg little boy Josh?

Det hendet du kommer med noen gullkorn du også.

Også liker vi jo å se hvor lavt du kan synke deg selv. Og jeg tror du kan synke langt lavere ennå. Så bare stå på lille gutt.

Det er du som synker lavt, og viser deg ekstremt uintelligent når du kaller en mann for en kvinne.
Skal du grine på flere tråder, eller skal du holde deg til en?
Du får lage en grine tråd der du prøver så godt du kan å overbevise oss om at du ikke er homo.
Men bevisene kommer deg ikke til gode i denne saken.
Du er og forblir forumets homo nummer 1.
Tett etterfulgt av @jegern og @Påsan.. som går kledd i mini kjørt fordi de er så "open minded".

• Haha 1
  • Sad 1
10 minutter siden, Påsan skrev:

Tett etterfulgt av @jegern og @Påsan.. som går kledd i mini kjørt fordi de er så "open minded".

Er jo ganske så fornøyelig, og spennende å se på neste fantasifulle/løse forsøk på fornærmelser. 
Må si jeg sover fortsatt godt om natten. 

Er nok noe han har lyst til selv, men han er flau for å innrømme sine fetisjer. Jeg har det veldig moro med han😄. Blir liksom ett kjæledyr etterhvert. 

• Haha 1
9 minutter siden, Testdriver skrev:

Er nok noe han har lyst til selv, men han er flau for å innrømme sine fetisjer. Jeg har det veldig moro med han😄. Blir liksom ett kjæledyr etterhvert. 

Det er nok bare du som drømmer om gutter i dame klær her i gården.
Du sier at du skal bare teste klærne, før du vett ordet av det så er du en fullverdig biologisk kvinne.

Denne tråden handler om Kina damer som utgir seg for å være fra Japan.
Ikke dine seksuelle preferanser @Testdriver, send meg heller en pm,
så kan jeg fortelle deg hvor homo du er direkte uten forstyrelser.

Endret av JoeRoganJosh
26 minutter siden, JoeRoganJosh skrev:

Det er jo du som bøyer deg over, og får en pikk i rumpa... Din ekle homo.
Nei, du kan ikke suge kuken min, slutt å spør meg på pm.

Denna karen kan ikke være mer enn 14 år gammel. Oppfører seg som en unge. Sist jeg hørte slik erting var på barneskolen. Dette er jo bare moro🤪, men han er litt ensformig. Går mye i den samme retorikken.

15 minutter siden, Testdriver skrev:

Denna karen kan ikke være mer enn 14 år gammel. Oppfører seg som en unge. Sist jeg hørte slik erting var på barneskolen. Dette er jo bare moro🤪, men han er litt ensformig. Går mye i den samme retorikken.

Men du er dum nok til å la deg rive med... 

Du er også 14år gammel, men du var en av taperne som ikke fikk damer, så du kompenserte med pikk.
Nå klarer du ikke slutte å suge pikk, du er avhengig. Du har et problem.

• Sad 1